Kun vois päivän ajan olla mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
niin vois ymmärtää, mitä tarkoittaa kun :

- mies hokee koko viikonlopun, että älä stressaa, sen ehtii vielä miettiä.
(kun mie en naisena enää ymmärrä, että milloin sitä sit mietitään, kun meno on huomisaamuna, ja lapsenvahdista ei tietoakaan :/ )

- mies sanoo, että älä viitsi olla nyrpeä, mie tänäänkin grillaisin.
(kun mie ensin naisena olin kaupasta hakenut ja kotona tehnyt valmiiksi vartaat, kasvisnyytit ym, laitoin astiat... kannoin ne pihalle ja syönnin jälkeen tiskiin jne :/ )

- mies sanoo, että leikkasin ruohon
(kun mie naisena näin asian niin, että mie kävin ostamassa bensaa, mies tankkasi leikkurin ja laittoi isot lapset ajamaan sillä ympäri nurmikkoa siläaikaa kun mie siivosin sisällä ja mies huuteli lapsille ohjeita terassilla istuen)

- mies sanoo, että sie oot aina koneella
(kun mie naisena en ymmärrä miks mun pitäs istua sohvalla miehen jalkojen juuressa ja katsella telkkaria, kun mies vetelee unta palloon ja "muka katsoo" telkkaria )

Joo, mulla on vähän huono päivä... Mies on ihana ja mukava ja kiva, paras isä mitä lapsilla vois olla jne, mutta ei vaan jaksa aina ymmärtää... |O :snotty:

:hug:
tuo ensimmäinen kohta muakin usein mietityttää, jos on joku asia jonka ratkaisu pitäisi olla valmiiksi mietitty ja varmistettu viimeistään edellisenä iltana seuravaa aamua varten, jolloin tilanne on edessä- mies vastaa vastaukseski -katotaan.
Kun kysyn miten homma hoidetaan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:hug:
tuo ensimmäinen kohta muakin usein mietityttää, jos on joku asia jonka ratkaisu pitäisi olla valmiiksi mietitty ja varmistettu viimeistään edellisenä iltana seuravaa aamua varten, jolloin tilanne on edessä- mies vastaa vastaukseski -katotaan.
Kun kysyn miten homma hoidetaan. :o

Meillä tän lisäks asiat menee usein niin että ollaan aikasemmin puhuttu jostain asiasta et se vois mennä jotenkin... kun mä sit haluun jatkaa keskustelua tyyliin edellisenä iltana et miten me se asia nyt sit oikeen hoidetaan, niin mä oon aivan älytön kun mä en ymmärrä et me sovittiinkin se juttu jo sillon alunperin.

Yhteistyössä