kun vois vaan nukkua. nukkua, nukkua ja nukkua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umpiväsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

umpiväsynyt

Vieras
aamusin vois nukkua vaikka kuinka pitkään ja herätyskelloon herääminen on aivan tuskaa ja kidutusta joka aamu.
päivällä vois nukkua vaikka kolmet päikkärit tai sitten yhdet pitkät, mulla on joka päivä ruuan jälkeen olo, että ei meinaa silmät pysyä auki, väsyttää niin että meinaan nukahtaa pystyyn.
kun tulen töistä, niin pakko painaa kaikki kotihommat samaan putkeen tai muuten nukahdan jos istun alas.
iltaisin tsippaan klo21-24 ja kello soittaa klo6-8 riippuen aamusta.

Olen ollut tän viikon lomalla ja ma herännyt 11 maissa ja menin illalla nukkumaan n.23.

eilen heräsin klo6.45 (oli pakko..), nukuin päivällä n.tunnin ja illalla tsippasin klo22 jälkeen.

tänään olen herännyt klo10maissa ja tällä hetkellä väsyttää niin tautisesti, että meen kohta päikkäreille!!!!

mä ulkoilen (työni puolesta ja kotona), liikun kun omistan koiria, mulla on rutiinit eli käyn töissä, mulla on ala-asteikäinen lapsi, meillä on selkeät ruoka-ajat.. syön lihaa ja kasviksia ja salaatteja pääosin, syön d-vitamiinia...

mikä hitto mua vaivaa???!!!!! :(

Oiskohan mahdollisesti sulla raudan puutetta? Käy ostaa apteekista rauta pillereitä ja kokeile pari viikkoa ja kato muuttuuko tuo kova väsymys mihinkään suuntaan.

Yhteistyössä