kun vuodenvaihdekkin nyt lähestyy, niin heitetäänpä tälläinen turhuus G eli suosikki limsanne/sipsinne ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
itse olen totaalisen koukussa schweppesin sitruunalimsaan :p myös napapiirin jaffa on hyvää, sääli että on kausimaku.. sipseistä suosikkini ovat taffelin vähälaktoosiset juustotikut. syön sipsejä melko harvoin ja sitten kun niitä tulee hinku ostaa, on masentavaa huomata miten vaikeaa on löytää laktoosivapaita tai ainakin vähälaktoosisia |O

Viimeksi muokattu:
Oikea coca-cola, ja lempisipsejä ei enää ole, nimittäin niitä juustosnakcseja ilman sitä ylikeltaista cheddartöhnää. Eipä ole enää tullut syötyä mitään taffalilta ihan boikotin vuoksi.

Alkaa tekee vaan mieli näitä ku ottaa puheeks. Mutta ne herkkusipsit ja niiden kanssa taco dippiä :P ja limsaks niiden kans ottasin jaffaa. Mut muutoin lemppari on se uus jaffa jackfruit!

Mä oon varmaan friikki, kun en tykkää yhtään limsoista (en oikeen ees muksuna), mutta pakon edessä kylmä, oikee coca-cola on ihan ok. Sipsejä en oo syöny vuosiin, mutta sellaset suolaset, maustamattomat pringlesit oli hyviä ja sitten ne jotkut tillimaustetut kartanosipsit (?).

En tykkää limsoista oikein, no ehkä Sprite menee mut tuskin meille tulee limsaa edes uudeksi vuodeksi.
Sipseistä tällä hetkellä IN ovat hot rodit ja sitten ne aika mauttomat kierrejutut, en muista nimeä.

Joo, siis Raffeleitahan noi on. Tasapainottaa kivasti suolasempia sipsejä.

raffel_180g.gif

Raffelit, valkosipuli tai ranch dipillä sekä light Cokis. Myöskin Manhattanit ja perus tai sourcream and onion Pringlesit maistuu. Onneksi en usein syö kuitenkaan.

Aarg, tuli valtava sipsinhimo!

Kyllä se on tietenki Muumilimppari ja Taffelin sileät suolalla maustetut (ei E-621 juttuja sisältävä)

[QUOTE="vieras";22770524]miksi kukaan juo sokeri limskoja ja haluaa vartavasten lihottaa niillä itseään!?[/QUOTE]
No jos muutaman kerran vuodessa juo, niin minusta se ei ole paha juttu. Itse suosin mieluummin kivennäisvesi yms. hapottomia juomia.

En välitä limsoista alkuunkaan, mutta juomakelpoisimmat on Hartwallin Omenalimppari ja Dr Pepper. Sipsihirmu olen... Onneksi pystyn pitämään itseni kurissa, nytkin on pari kuukautta edellisestä säkistä. Mutta että paras maku. Hmmmm. Rainbown paahdettu valkosipuli, nam. Tillisipsit. Pringleseistä en kauheesti välitä, mutta niilläkin on hyviä ne tuliset mallit.

Perus Fanta & broadway se kevyempi versio.. 50% vähemmän rasvaa.. valkoinen pussi

mutta tykkään myös weekend sipseistä, siitä sekalaisesta pussista ja coca-cola zerosta!

[QUOTE="vieras";22770524]miksi kukaan juo sokeri limskoja ja haluaa vartavasten lihottaa niillä itseään!?[/QUOTE]

no ei meillä ainakaan niitä juoda päivittäin, eikä edes viikottain. eräällä kaverilla oli aina limsaa ruokajuomana, mikä oli miusta melko :confused:. limsaa ja kalasoppaa :x

Yhteistyössä