Kun yritetään toista lasta on alkanut pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Kaikki! Siis nyt kun tietää enemmän, mitä kaikkea voi mennä pieleen, miten se synnytys sattuu jne...
Oli niin mukava odotus tuo eka, en huolehtinut mistään enkä pelänny ees synnytystä :)
Mutta nyt olen kamalan innoissaan ku yritetään toista ja mulla on niin paljon rakkautta annettavana mutta joku on, en tiedä itsekään, mitä pelkään...
Onko tämä ihan normaalia? Ehkä pelkään jotakin että joudun jo ennen aikojani sairaalaan tai tulee joku raskausmyrkytys ja synnytystä pelkään...

Tai sitten kaikki voi mennä ongelmitta. Meillä esikoisen synnytyksessä sattui ja tapahtui kaikenlaista ja vauva joutui vielä viikoksi lastenosastolle. Toinen ja kolmas synnytys puolestaan meni "täydellisesti" ja niistä jäi todella hyvät muistot.

Mua ei esikoisen jälkeen pelottanut toinen raskaus. Yllättäen saatiinkin kaksoset kuopuksiksi. Kaksosraskaus meni niin hyvin ja synnytyskin oli loistava kokemus.
Nyt sitten kun haaveilen vielä vauvasta, on alkanut pelottaa kamalasti. Just että, mitä kaikkea voi mennä pieleen, mitä jos tuliskin taas monikkoraskaus, kestääkö kroppa vielä niin hyvin...

Yhteistyössä