Kun ystävä levittää tahallaan tautiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
Miten suhtautusitte jos teidän hyvä ystävä esittäis niin puhdasta pulmusta ja tautinsa takia en-voi-harrastaa-seksiä kenenkään kanssa kukkahattutätiä..totuus on ruma. Vehtaa minkä ehtii, selän takana, levittää haarat ja tautinsa joka ei koskaan parane. Kaunis ja hoikka, myrkyllinen ihminen. Minulle esittää..muille puhuu panoistaan. Kuvistaan sen ja sen tyypin kanssa. Mietin joskus miten voin tuon ihmisen tuntea kun enään en. Oltiin joskus hyviä ystäviä, surut murheet, onnen hetket jaettiin. Vaan väärä tyyppi iski, meni mukana, teki lapsenkin..mies ei kertonut, tartutti. Ymmärrän katkeruuden, tuskan, on siitäkin puhuttu. Nyt taistelee päivät, tautiaan vastaan, kasvattaa lasta, käy töissä. Minulle enkelin lailla vannoo ettei kenenkään kanssa..silti näin kuvia, pitääkö nykysin joka pano kuvata..?.?? Ihan uskomatonta. Hän joutui vedonlyönnin kohteeksi koska kaunis, ihana. Nyt jo tartuttanut useamman miehen. Mitä liikkuu ilman kumia harrastavan miehen päässä..no senhän tietää. Pakko purkaa tänne kun en oikein tiedä mitä ajatella. Kertoa että tiedän, että miehet nauraa ensin sun kustannuksella ja sit kohta itkee.. Kuka haluaa elää loppuelämänsä yhden panon takia sairaana..lääkkeillä..mikä tätä nykyelämää vaivaa..ollaan niin ekstaasissa ettei ajatella että toisella voi olla tappava tauti. Huokaus. Itselläni ei yhden yhtä, vaikka sinkku minäkin. Mitä tehdä ihmiselle jotta loppuis tää? Mitä sanoa? Jos ei hyvään ystävään voi luottaa, mihin voi? Ja miksi ei tää ennen niin luotettu ystävä voi mulle purkaa tunteitaan..miksi kostaa muille miehille?? Miten saan takaisin sen ihanan luottoystävän?? En mitenkään, on vaan johonkin nää asiat purettava. Kiitos ja anteex.

Toistaiseksi ei ole. Miten sen voi tietää jos toinen ei kerro, suhteita on tyyliin joka viikonloppu uus yhden yön juttu..mä niin toivoisin että joku saisi kiinni. Muttei tätä tautia huomaa kun pitkän ajan kanssa. Mä olen niin väsynyt pohtimaan että taidan kohta itse tehdä jonkun ilmotuksen. Aina niitä miehiä vaan tuntuu löytyvän..eikä tämä nainen saanut itsekään tehtyä rikosilmoitusta mitä hän sai, exältään.

Tee ilmoitus poliisille ja vähän äkkiä. Miten voit vain katsoa vierestä, kun tiedät mitä "ystäväsi" harrastaa ja millaisia seurauksia hänen teoillaan on? Hyi helvetti.

Puhutaanko asioista niiden oikeilla nimillä, ollaan kuitenkin anonyymejä täällä palstalla?

Siis, ystävällisikö on HIV? Käsittääkseni tällä hetkellä HIV ei ole tappava, eikä edes elinikää lyhentävä, joten se ei ole kuoleman tuottamus, mutta vaaran aiheuttaminen ehkä.. En tiedä, en ole rikosoikeuden asiantuntija.

Mistä kuvista on kysymys, mitä kuvia olet nähnyt? Miten näistä kuvista tiedät, ettei kortsua ole käytetty?

Missä on noiden miesten vastuu, jotka paneskelevat ympäriinsä ilman kumia? Tarvitseeko tuollainen aikuinen mies itselleen vielä äidin huolehtimaan vai pitäisikö julistaa holhouksen alaiseksi?

Ja nämä ko. miehet, jotka kuvaavat salaa ja levittelevät kuvia ympäriinsä, niin karma is a bitch.

Yhteistyössä