H
huolissaan
Vieras
Minulla on tilanne se että vauva on ollut koko raskausajan perätilassa ja on kerran yritetty kääntää, mutta ei onnistunut. Nyt lääkäri muka aikoo vielä ensi viikolla yrittää käännöstä ja mulla viikkoja silloin jo 39+3. En todellakaan anna enään kääntää koska en usko että vauva enään kääntyykään (minulla näet herttamainen kohtu). Tänään neuvolassa ultrattiin ja vauva senkun istua kököttää siellä ja on ihan reippaan kokoinenkin jo...3,6kg ja itse olen tosi pieni kokoinen äiti
Eka lapseni oli syntyessään 3230g 
Neuvolan täti vain ihmetteli että miksi äitipolin lääkäri ei ole jo antanut minulle sektioaikaa kun selvää kuitenkin on se että perätilassa olevaa vauvaa en halua alateitse synnyttää ja syykin on lääkäreillä tiedossa. Itse vain pelkään nyt sitä että jos synnytys lähtisikin käyntiin supisteluilla tai veden menolla ihan tässä lähipäivinä niin kuinka kiire tulee sairaalaan joka on 40km päässä. Lääkäri vain sanoi kylmän rauhallisesti että katsotaan tilanne sitten että missä asennossa vauva on tulossa ja jos perätila niin meen sektioon ja jos raivotarjonta niin alakautta, mutta ihtiä hirvittää että mistä sen tietää kuinka nopeaa synnytys etenee ja pelkään olevani tilanteessa että joudun pakonsanalemana synnyttään perätilassa olevan
Kauhea stressi tästä nyt ollu jo viikon
Poikani nimittäin syntyi alakautta rv38 joten jotenkin tuntuu että jos tämäkin kohtapuolin syntyy niin apua....nyt siis rv38+3
Neuvolan täti vain ihmetteli että miksi äitipolin lääkäri ei ole jo antanut minulle sektioaikaa kun selvää kuitenkin on se että perätilassa olevaa vauvaa en halua alateitse synnyttää ja syykin on lääkäreillä tiedossa. Itse vain pelkään nyt sitä että jos synnytys lähtisikin käyntiin supisteluilla tai veden menolla ihan tässä lähipäivinä niin kuinka kiire tulee sairaalaan joka on 40km päässä. Lääkäri vain sanoi kylmän rauhallisesti että katsotaan tilanne sitten että missä asennossa vauva on tulossa ja jos perätila niin meen sektioon ja jos raivotarjonta niin alakautta, mutta ihtiä hirvittää että mistä sen tietää kuinka nopeaa synnytys etenee ja pelkään olevani tilanteessa että joudun pakonsanalemana synnyttään perätilassa olevan
Kauhea stressi tästä nyt ollu jo viikon