Kunhan puran ja ihmettelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bink

Vieras
Harmaana nyt kirjottelen. En tiiä haenko edes vinkkejä tai mielipiteitä tai yhtään mitään, nyt vaan alkaa pää hajota ja haluan asiaa purkaa.

Ex-mies syynä. Ja naisystävänsäkin. Kolmeen viikkon en ole eksän kanssa jutellut mistään. Kahteen viikkoon ei ole lapsiaan käyny moikkaamassa vaikka aiemmin on ollut heitä kova ikävä vähän väliä.
Mutta nyt. Ei vastaa puhelimeen, perustelee sen sillä ettei ole kuuluvuutta huonossa puhelimessa. Jos vastaa, puhuu mahdollisimman lyhyesti, ainakin minulle ja isälleen. Mulle oikeastaan vastaa vaan tekstiviesteihin, ja vastaus on useimmiten pelkkä "ok" ja jouluna "zamoin". Tulee olo ettei naisystävänsä tahdo että eksä on kanssani tekemisissä, ehkä vastaa viesteihinkin eksän puolesta. Nyt eks on lähdössä etelänreissulle, niin vaihtoi naamakirjaan statukseensa "kihloissa", ja kun asiasta kysyin niin vastaus oli että "se nyt on vaan tuollanen juttu". Naisystävänsä heitti mut pois kaverilistaltaan. Kavereita hänellä on kuitenkin vajaa viisisataa, ei edes tunne kaikkia, minut vain poisti listalta.

Mustasukkainen on kuulemma musta. Miksi? Miten??? Mä olin se joka tahdoin erota. Meillä ei eksän kanssa ole ollut mitään muuta kuin kivat välit. Tähän asti...

Naisystävä on kovin avoin asioittensa suhteen, kirjoittaa seksistä naamakirjassa ja käy katsomassa strippareita, mihin mä en koskaan suostunut enkä suostu. Mun on siis vaikea tajuta miksi hän ois musta mustasukkanen, kun muuten on niin varma kaikesta.

Pyysin eksää tänään teelle, että istuisi alas ja juteltais kun en tiedä nykyelämästään mitään. Kuitenkin lähdössä reissuun lasten kanssa niin ois kiva alustaa sitä juttelemalla. Lapsetkin on alkaneet karsastaa isäänsä, eivät tahdo sinne mennä ja pienempi sanoi tänään että "ei isi varmaan haluis meitä sinne kun ei se käy koskaan kylässäkään".

Ei siis ehtinyt istahtaa. Tuli ovesta, nappas lasten reissukamat ja lähti.

En mä tiedä miks tätä tänne selitän, jaksanneeko kukaan lukeakaan. On vaan niin saatanan paha olo kun ei tiedä mitä eksän päässä liikkuu. Tai nyksänsä. Ja kummallakin on siis mielenterveyongelmia, erilaisia ja hoidossa, mutta kuitenkin. Onneksi eks-appi lähtee reissuun mukaan, voin luottaa siihen että muksut on huolehtivissa käsissä jos eksä sattuu poissaolevalle päälle.

Ketuttaa :/

Yhteistyössä