Kuningatar Elisabet ll on kuollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se yllätys jollekin, että 96v ihminen kuolee?? On sitten monarkki tai tavan kadun mies, niin jokaisen täältä on lähdettävä. Muuttaahan tämä historiaa varmaan monella tapaa kuningas Charlesin astuessa valtaan, mutta ei Ellun kuolema nyt mikään yht äkkinen ylläri pitäs olla kelleen ja asiaan on Britanniassa valmistauduttu jo vuosia. Ja onhan tässä ollut lähiaikoina jo merkkejä ilmassa, että lähtö on lähellä. Mutta nythän hän pääsi vihdoin miehensä luo. <3

Onko se yllätys jollekin, että 96v ihminen kuolee?? On sitten monarkki tai tavan kadun mies, niin jokaisen täältä on lähdettävä. Muuttaahan tämä historiaa varmaan monella tapaa kuningas Charlesin astuessa valtaan, mutta ei Ellun kuolema nyt mikään yht äkkinen ylläri pitäs olla kelleen ja asiaan on Britanniassa valmistauduttu jo vuosia. Ja onhan tässä ollut lähiaikoina jo merkkejä ilmassa, että lähtö on lähellä. Mutta nythän hän pääsi vihdoin miehensä luo. <3
Ei tietenkään ollut yllätys, mutta mulle ainakin oli yllätys miten vahvasti meni itsellä tunteisiin, onhan hän ollut vallassa koko mun ja mun äidinkin eliniän, eli tavallaan ikuisesti. Juu oli siihen valmistauduttu, mutta silti se lopullinen hetki aina tekee asian yllättäen konkreettiseksi. Kansan ja monen muunkin valtion suru yhdistää ihmisiä. Annetaan siis aina rauha surra menetyksiä.

Säädyllisyyden ja arvokkaan käytöksen esikuva on kuollut. :(

Nyt sitten narutoppia kuninkaallisillekin ja pyllykuvia someen...

• Rakkaus
Reactions: m1es
Säädyllisyyden ja arvokkaan käytöksen esikuva on kuollut.

Nyt sitten narutoppia kuninkaallisillekin ja pyllykuvia someen...
Onneksi en havaitse viestissäsi pilkahdustakaan sarkaismista, joten olen vakuuttunut että odottelet innolla Charlesin narutoppi- ja pyllykuvia.

Tosin ovat kuninkaalliset noin esiintyneet jo ennenkin. Tässä Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn seuralaisineen.
fileGRF26OI9.jpg

20191128-Worst-01.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Onneksi en havaitse viestissäsi pilkahdustakaan sarkaismista, joten olen vakuuttunut että odottelet innolla Charlesin narutoppi- ja pyllykuvia.

Tosin ovat kuninkaalliset noin esiintyneet jo ennenkin. Tässä Thaimaan kuningas Maha Vajiralongkorn seuralaisineen.
fileGRF26OI9.jpg
Ei, tuo mun viesti oli raskas huokaus. Viimeisiä kunnollisuuden ja hyvän käytöksen aikakausia loppui tänään.
Britit ovat olleet kaikessa negatiivisuudessaan ja kuivakkuudessaan harvoja kansallisuuksia, joilla pelaa järki tässä maailmassa.

Maailma on tästä lähtien ylipositiivisten, ylilempeiden = arvostelukyvyttömien riemuidioottien varassa.

Ja harmaat, sallikaa mulle tuo edelläoleva lause. Älkää takertuko jokaiseen sanaan, mutta tuo on mun fiilis tällä hetkellä. Älkää jaksako vääntää. Toivoisin ees joskus että voisin jättää jonkun viestin vaan tähän.

Kyllä uutinen pysäytti. Mä sanoin viime jouluna kun se perui sen koronan takii et kannattaisi pitää se joulu kun se niin rakasti joulua. Rakkautta lilibetille. Kiva kun kaksi sateenkaarta kaartui taivaalle. Oiskohan ollut niin et prinssi philip ootti rakastaan ja pam samaan aikaan sitten sateenkaaret. Siellä ovat taas nuoria.

Kuulutko sinä siihen illujoukkoon joka väitti häntä liskoihmiseksi?
en väitä mitään vaan kysyn uteliaisuudesta
Oon salaliittoihinkin uskova ja samalla kun kehun Elisabethiä, otan huomioon sen väitteen että Englannin hovi on illujen ydin.
Just oli yhdessä uutiskuvassa Ellun valtaistuin minkä yläpuolella vapaamuurarien tunnus.

Mutta en usko liskoihmisiin. Se ois "tekninen" mahdottomuus. Jotkut kämäset videot ei todista vielä mitään.

Oon salaliittoihinkin uskova ja samalla kun kehun Elisabethiä, otan huomioon sen väitteen että Englannin hovi on illujen ydin.
Just oli yhdessä uutiskuvassa Ellun valtaistuin minkä yläpuolella vapaamuurarien tunnus.

Mutta en usko liskoihmisiin. Se ois "tekninen" mahdottomuus. Jotkut kämäset videot ei todista vielä mitään.
Echo julisteaan tänään juupajoen kuningattareksi.

• Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä