Kunnia meni, mutta maine senkun kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja kaffe
  • Ensimmäinen viesti
kaffe
Miksi miehet eivät arvosta naisia jotka "antaa heti kättelyssä", mutta naisille tämä "antavuus" ei kuitenkaan ole oman arvokkuuden mitta? Vai onko näin? Miksi naisten irtosuhteet leimaavat hänet, mutta miehille panot tuovat lisää sulkia hattuun. Karkeaa kahtiajakoa, mutta olkoot =)
 
j
Minä en ymmärrä etteikö irtosuhteet olisi ihan samanlainen "mittari" molemmille sukupuolille. Mistä se mielikuva tulee, että miehet ei arvosta naisia jotka "antaa" heti?
 
Helmi
Niin se vaan on. Sama juttu miks miehet nyt vaan edelleen saa samasta työstä parempaa palkkaa. Historin ikivanhoja jäänteitä, joista ei päästä eroon. Surullista. Mutta niin totta.

Miehelle se on alfauroksen merkki niin kuin monissa eläinlajeissakin, naisesta taas tulee halpa, "käytetty". Eri uskonnoissa naisen on oltava neitsyt mennessään naimisiin, mutta miehen saa olla pannut vaikka ketä.

Sovinismia sovinismia sovinismia. Surullista. Ja eletään sentään 2000-luvun Suomessa.
 
kaffe
Toi "hetikin" on kyllä aika liukuva käsite.. ehkä naisten pitäis itekin korostaa enemmän yksilön ja suvaitsevuuden vapautta muita naisia/yksilöitä kohtaan, eikä halveerata. "Niin se vaan on" ei kyllä ole vastaus jonka omalle tyttärelleni haluaisin sanoa. Tärkeintä varmaan kohdistaa kriittinen katse omaan asenteeseen. On tärkeää antaa jälkikasvulle uusi malli ei katkeroitunutta asennetta. Ehkä sitten muutosta saa aikaan. Jos ei nyt maailmanlaajuisesti (ihan heti) niin ainakin näin Suomessa =)
 
ei mene maine eikä kunnia
Riippu nyt vähän miehestä, kenelle antaa ekalla, ja kenelle ei anna vielä tokallakaan tai koskaan. Jos kemiat natsaa ja molemmat miellyttävät toisiaan, niin sitähän on kuin kuumaa vahaa ja ah.. se on ihanaa....
 
tosimies
Minä, alkukantainen mies taas haluan vokotella ja saalistaa naiseni. Jos tapaus on liian helppo en sitä ainakaan vaimoksi asti ota, kyllästyisin. Panen kyllä kerran tai toisenkin, mutta saalistusvaistoni jyllää samalla ympärille katsellen.
 
naissinkku
Itsenäisenä naisena päätän milloin annan milloin en. Yleensä jos kemiat kohtaa testaan miehen jo eka iltana. Se miten pitkälle mennään on vähän tilanne kohtaista. Tosimiehen tyyppistä äijää en ottaisi edes maksusta. Koska vaikka otankin ekailtana toisia katselevia äijiä en siedä. Olen ykkönen sen kanssa kenen kanssa sänkyyn menen tai sitten en seurustele ollenkaan.Olin 20v. pihtaavan äijän lue ei pelannut Bili - kanssa pitäisikö tässä vielä aikaansa kuluttaa neitsyttä esittämällä? Mies joka ei kykene tasaarvoiseen naisen seksualisuuteen saa tosimiehenä pyöriä ihan vapaasti.
 
dg
Joopa joo, tosimies! Olet sellainen siis jolle ei pitäisi antaa ikinä jos haluaisi mielenkiintosi säilyvän. Eihän tuollaista jatkuvaa valloittajaa kukaan fiksu miehekseen ole ottamassakaan, mutta voihan sinunlaistesi kanssa hetken leikkiä....
 
Dolly
Otan ja annan aina ekalla kerralla mieleiselleni miehelle. Mulle on aivan sama, mitä hän pohtii asiasta. En kertakaikkiaan jaksa tuhlata aikkaani mieheen, joka ehkä myöhemmin osoittautuu sängyssä täydeksi tumpulaksi.
Tämä ei nyt tarkoita ollenkaan sitä, että naisin kaikkien kanssa. Ei ollekaan. Vain murto-osa miehistä herättää kiinnostukseni. MINÄ VALIKOIN petikaverini oman mielihaluni mukaan.
Naisten olisi korkea aika lopettaa pähkäily, "mitä musta oikeen aatellaan kun teen niin ja näin ja noin". Tärkeintä on se, mitä itse ajattelee itsestään.
 
Määrä ei korvaa laatua
Minua tuo ei haittaa. Minä nimittäin en arvosta miehiä, jotka vonkaavat ekalla treffikerralla, eikä tarvitse vongata toisellakaan, jos mielii päästä pidemmälle.

Totta puhuen... minä en arvosta yhtään miestä, joka vonkaa naiselta.
 
Dolly
Alkuperäinen kirjoittaja Määrä ei korvaa laatua:
Minua tuo ei haittaa. Minä nimittäin en arvosta miehiä, jotka vonkaavat ekalla treffikerralla, eikä tarvitse vongata toisellakaan, jos mielii päästä pidemmälle.

Totta puhuen... minä en arvosta yhtään miestä, joka vonkaa naiselta.
Juuri noin, veit sanat suustani.
Mutta arvatkaa pähkäileekö yksikään mies pikkuruisissa aivoissaan, arvostaako nainen häntä, jos hän ei vonkaa.Mies ei mieti sekunnin vertaa, mitä hänestä ajatellaan.
Joten edelleenkin naiset: rinnat rottingille ja unohdetaan muiden arvostelut ja pääkopan suhinat. Älkäämme antako ulkopuolisten (ei naisten, eikä miesten) määritellä omaa arvoamme.
Näin saamme ehkä seuraavan tuhannen vuoden sisällä muutettua tätä merkillistä kahtiajakoa. Olemme menossa kuitenkin parempaan suuntaan.

 
N26v
sairasta syyllistämistä. minun mielestäni se, mitä kaksi suostuvaista aikuista tekevät keskenään sängyssä ei kuulu muille. olen antanut ekalla, tokalla ja vasta parin kuukauden päästäkin. teininä ensimmäisen poikaystävän kanssa taisin antaa vasta yli vuoden päästä. kaikki tilanteet tuntuivat sillä hetkellä luontevilta ja taisipa tulla valittua miehet hyvin, sillä kukaan ei ole tullut jälkikäteen valittamaan tai huorittelemaan... ei miehet, ei kateelliset naiset eikä anopit.

viimeisimmälle annoin myöskin ekalla (hyvä etten repinyt vaatteita jo baarissa päältä), nyt vuosi yhdessäoloa takana. joskus mies kiusoittelee siitä mutta näyttääpä tykkäävän minusta silti, koska ajateltiin viettää piakkoin häitä...
 
Vieras sika
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Minä en ymmärrä etteikö irtosuhteet olisi ihan samanlainen "mittari" molemmille sukupuolille. Mistä se mielikuva tulee, että miehet ei arvosta naisia jotka "antaa" heti?
No kun perinteisesti tämä on toiminut niin, että miehet vonkaa ja naiset antaa. Naiselle kuin naiselle irtoseksiä on löytynyt ja löytyy. Miehillä tilanne on ollut toinen. Eli irtosuhteita harrastava nainen on ollut vain helppo, kun taas sarjapaneskelevalta mieheltä on vaadittu edes jonkinlaista kaatotaitoa.

Nyt tilanne on tietenkin toinen, kun tyrkyllä olevat naiset ovat yleistyneet.
 
n-43
Silloin antaa ekalla kerralla kun tuntuu siltä että haluttaa
Mä oon sitä mieltä että jos antaa niin samalla saa itsekin Kännissä sekoilut on sit sellaisia juttuja, ett niistä saa helposti huonon maineen jos joka ilta pää sekaisin menee uuden miehen kans sänkyyn
Mä tykkään seksistä, eikä maineeni ole siitä huonontunut....mä teen kiken selvin päin ja miehenkin pitää olla selvänä
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras sika:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Minä en ymmärrä etteikö irtosuhteet olisi ihan samanlainen "mittari" molemmille sukupuolille. Mistä se mielikuva tulee, että miehet ei arvosta naisia jotka "antaa" heti?
No kun perinteisesti tämä on toiminut niin, että miehet vonkaa ja naiset antaa. Naiselle kuin naiselle irtoseksiä on löytynyt ja löytyy. Miehillä tilanne on ollut toinen. Eli irtosuhteita harrastava nainen on ollut vain helppo, kun taas sarjapaneskelevalta mieheltä on vaadittu edes jonkinlaista kaatotaitoa.

Nyt tilanne on tietenkin toinen, kun tyrkyllä olevat naiset ovat yleistyneet.
Niin, mistähän se mielikuva tulee?
Kyllä se tulee ihan tuolta ala-aste ajoilta, jatkuen ylä-asteelle ja aina lukioon... jne... Ei siinä pojilla paljon mielikuvia tarvita. Oma hormonisävytteinen mielikuvitus kyllä pelaa. Kyllä se HUORA-sana tulee poikien suusta, vaikka eivät palleroiset edes tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa. Riittää, kun oma kikkeli seisoo, niin tyttö on jo huora.

Se jatkuu monilla edelleen aikuisikänä, muttei enää tuossa muodossa, että huudeltaisiin huoraksi.
Silloinhan ei välttämättä pääse pukille, jos heti kättelyssä huoraksi nimittää.
Sen voi sitten mainita, kun on itse saanut.
 
JS-kolkytjarisat
Alkuperäinen kirjoittaja Määrä ei korvaa laatua:
Minua tuo ei haittaa. Minä nimittäin en arvosta miehiä, jotka vonkaavat ekalla treffikerralla, eikä tarvitse vongata toisellakaan, jos mielii päästä pidemmälle.

Totta puhuen... minä en arvosta yhtään miestä, joka vonkaa naiselta.

Jos miehessä on yhtään pelimiehen vikaa, hän järkkää asiat että nainen itse vonkaa ensitreffeillä seksiä. Itse olen tasan kerran "vongannut", muilla kerroilla naiset itse on ehdotellut siirtymistä rauhallisemmille seuduille olemaan alasti.
 
emmi
Mä en ymmärrä ylipäätään ollenkaan mitään antamis-käsitettä, molemmathan siinä antaa ja saa ja kun eletään 2000-lukua, niin haluaisin ajatella niin että on sallittua rakastella silloin kun huvittaa, olkoon se sitten eka tai viides kerta.
Itse en ainakaan vaivaa päätäni sillä mitä ihmiset minusta ajattelevat, tunnen oman arvoni, eikä se laske vähääkään siitä että menen sänkyyn miehen kanssa jota haluan. Ehkä muiden mielessä, mutta se minua ei kiinnosta vähääkään, minä elämääni elän eikä muut. En halua alkaa elämään elämääni muiden mittapuun mukaan.
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja dg:
Joopa joo, tosimies! Olet sellainen siis jolle ei pitäisi antaa ikinä jos haluaisi mielenkiintosi säilyvän. Eihän tuollaista jatkuvaa valloittajaa kukaan fiksu miehekseen ole ottamassakaan, mutta voihan sinunlaistesi kanssa hetken leikkiä....
Noin on sanonut moni nainen sen jälkeen kun on ensin vongannut sänkyyni ja huomannnut että panen kyllä mutta en ota naista vakavasti. Kun jätän tuollaisen hetiantajan, niin kummasti he katuvat koko antamistaan, vaikka lisää olivat ensin kerjänneet. Enkä minä nyt niin tyhmä ole, että näin suorapuheisesti käytännössä toimin, eihän se muuten toimisi koko saaminen :)

Oma avovaimoni, jolle olen uskollinen, osaa kyllä pitää minut vireessä, jotta voin saalistaa häntä yhä uudelleen ja uudelleen, kyllästymättä. Jos hän olisi antanut ekan kuukauden aikana, emme asuisi yhdessä. Hyvää kannatti odottaa, vaikka samalla koeajoinkin monta sutturaa.
 
kumous
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras sika:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Minä en ymmärrä etteikö irtosuhteet olisi ihan samanlainen "mittari" molemmille sukupuolille. Mistä se mielikuva tulee, että miehet ei arvosta naisia jotka "antaa" heti?
No kun perinteisesti tämä on toiminut niin, että miehet vonkaa ja naiset antaa. Naiselle kuin naiselle irtoseksiä on löytynyt ja löytyy. Miehillä tilanne on ollut toinen. Eli irtosuhteita harrastava nainen on ollut vain helppo, kun taas sarjapaneskelevalta mieheltä on vaadittu edes jonkinlaista kaatotaitoa.
Tuon tosin kumoaa se, että miehelle kelpaa sänkyyn kuka nainen vain kunhan saa seksiä eli mies on helppo, kun taas nainen usein haluaa olla vähintään ihastunut mieheen jonka kanssa menee sänkyyn eli nainen on vaikeampi.
 
ukkeli
Miehelle kelpaa lähes nainen kuin nainen pantavaksi, helppo nakkikin tilapäispuutteeseen. Nainen on vaativampi, jos on Nainen isolla N:llä, mutta sitten on niitä sutturoita, jotka alapään kautta yrittävät miestä pokata ihan seurusteluunasti. Se ei toimi. Näin on ollut aina ja tulee olemaan. Te, naikkoset, jotka yritätte vallankumousta tällä saralla, yritätte vain muuntaa jakorasian mainettanne muka-muka selityksin tasa-arvosta. Se ei onnistu. Onneksi kaikki Naiset eivät alennu tällaiseen.
 

Yhteistyössä