Kunnia meni, mutta maine senkun kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja kaffe
  • Ensimmäinen viesti
tosimies
ope:
Puoleen kymmeneen vuoteen mahtuu aikas monta ovulaatiota. Miehesi mahtaa olla tyytyväinen valintaansa.
Kanssasi 3 min. Joskus tuli vain runkattua itsensä naiseen, silmät kiinni.

N27v. Kumma juttu että vaikka kuinka hoet samanarvoituutta miesten ja naisten välille tässä hetiantamisasiassa, annat itse kuitenkin mennen tullen, kunhan saat saalistaa perinteiseen miesten tapaan. Arvostaakohtan kumppanisi sinua, vai onko hänellä samanlainen moraali ?

Minun tyylini on minun tyylini, eikä muuksi muutu. En arvosta pätkäänkään heti antavaa naista, enkä saalistavaa (Lue: tyrkyttävää) naista. Se yritys näkyy läpi. Mutta kivaahan se on tyydyttää itsenäsä elävään lihaan, jos ei ole laadukkaampaa kotona. Miten sitä muutoin löytäisi nuo helmet sikojen joukosta?


 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
ope:
Puoleen kymmeneen vuoteen mahtuu aikas monta ovulaatiota. Miehesi mahtaa olla tyytyväinen valintaansa.
Kanssasi 3 min. Joskus tuli vain runkattua itsensä naiseen, silmät kiinni.

N27v. Kumma juttu että vaikka kuinka hoet samanarvoituutta miesten ja naisten välille tässä hetiantamisasiassa, annat itse kuitenkin mennen tullen, kunhan saat saalistaa perinteiseen miesten tapaan. Arvostaakohtan kumppanisi sinua, vai onko hänellä samanlainen moraali ?

Minun tyylini on minun tyylini, eikä muuksi muutu. En arvosta pätkäänkään heti antavaa naista, enkä saalistavaa (Lue: tyrkyttävää) naista. Se yritys näkyy läpi. Mutta kivaahan se on tyydyttää itsenäsä elävään lihaan, jos ei ole laadukkaampaa kotona. Miten sitä muutoin löytäisi nuo helmet sikojen joukosta?
No minun kanssani kukaan yhdenillan juttu ei ole vain runkannut itseään minuun, joten olen ilmeisesti osannut valita seurani oikein kun en ole sinun kaltaisiisi törmännyt. Tai sitten sinä olet jotain hyvin harvinaista... onneksi.

Ovulaatiota ei tule lainkaan, jos käyttää hormonaalista ehkäisyä. Ja kyllä mä osaan hillitä itseäni vaikka mieli tekisikin toisin kuin sä joka perustelet pettämistä biologisilla syillä. Kyllä suurin osa ihmisistä on sen verran kehittyneitä, etteivät ole täysin viettiensä vietävissä. Muutenhan kaikki olisivat ympäriinsä naiskentelevia läskejä, jotka ei osaa pidättäytyä houkutuksista.

Itse annat myös mennen tullen, jopa varattuna ollessasi. Onko kumppanillasi löyhä moraali vai eikö hän arvosta sinua?

"Jos ei ole laadukkaampaa kotona" ... ja olet kuitenkin pettänyt lutkien ja irtohutsujen kanssa. Eli eipä se kumppanisi sitten kovin laadukas olekaan. No ei kai laadukas nainen tollaisen raasun kanssa olisikaan.
 
ope
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
ope:
Puoleen kymmeneen vuoteen mahtuu aikas monta ovulaatiota. Miehesi mahtaa olla tyytyväinen valintaansa.
Kanssasi 3 min. Joskus tuli vain runkattua itsensä naiseen, silmät kiinni.

N27v. Kumma juttu että vaikka kuinka hoet samanarvoituutta miesten ja naisten välille tässä hetiantamisasiassa, annat itse kuitenkin mennen tullen, kunhan saat saalistaa perinteiseen miesten tapaan. Arvostaakohtan kumppanisi sinua, vai onko hänellä samanlainen moraali ?

Minun tyylini on minun tyylini, eikä muuksi muutu. En arvosta pätkäänkään heti antavaa naista, enkä saalistavaa (Lue: tyrkyttävää) naista. Se yritys näkyy läpi. Mutta kivaahan se on tyydyttää itsenäsä elävään lihaan, jos ei ole laadukkaampaa kotona. Miten sitä muutoin löytäisi nuo helmet sikojen joukosta?
No minun kanssani kukaan yhdenillan juttu ei ole vain runkannut itseään minuun, joten olen ilmeisesti osannut valita seurani oikein kun en ole sinun kaltaisiisi törmännyt. Tai sitten sinä olet jotain hyvin harvinaista... onneksi.

Ovulaatiota ei tule lainkaan, jos käyttää hormonaalista ehkäisyä. Ja kyllä mä osaan hillitä itseäni vaikka mieli tekisikin toisin kuin sä joka perustelet pettämistä biologisilla syillä. Kyllä suurin osa ihmisistä on sen verran kehittyneitä, etteivät ole täysin viettiensä vietävissä. Muutenhan kaikki olisivat ympäriinsä naiskentelevia läskejä, jotka ei osaa pidättäytyä houkutuksista.

Itse annat myös mennen tullen, jopa varattuna ollessasi. Onko kumppanillasi löyhä moraali vai eikö hän arvosta sinua?

"Jos ei ole laadukkaampaa kotona" ... ja olet kuitenkin pettänyt lutkien ja irtohutsujen kanssa. Eli eipä se kumppanisi sitten kovin laadukas olekaan. No ei kai laadukas nainen tollaisen raasun kanssa olisikaan.
Tässä taas tätä naisten tasa-arvoa ja keskinäistä kunnioitusta? Nainen nimittelee toista naista lutkaksi ja irtohutsuksi. Kyllä on mukavaa olla nainen naisten joukossa.
Miksi et vai voinut puhua TOISISTA NAISISTA?
 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Tässä taas tätä naisten tasa-arvoa ja keskinäistä kunnioitusta? Nainen nimittelee toista naista lutkaksi ja irtohutsuksi. Kyllä on mukavaa olla nainen naisten joukossa.
Miksi et vai voinut puhua TOISISTA NAISISTA?
Käytin tosimiehen omia ilmaisuja. Unohtui vain laittaa lainausmerkkeihin. Itse en todellakaan pidä heitä lutkina tai irtohutsuina enkä ikinä nimittele ketään naista tuolla tavalla. Tosimies itse vain käytti näitä termejä ja sanoi samalla ettei kotonakaan ollut laadukkaampaa...
 
back to nature
Tässä keskusteluussa ei sitten pätkääkään arvosteta ihmistä - ei naista eikä miestä. Kuvaako keskustelijoiden arvomaailmaa todella se, että on päästy keskustelemaan eläimistä, astutuksesta ja "lihasta". Ajattelu on tosiaan eläimellisten viettien tasolla ja biologiassa. Yhden illan panoissa ja heti antamisessa ja heti saamisessa on varmaannkin kyse tahdottomasta viettielämästä, johon ei kuulu harkinta eikä kokeampi "älyllinen" toiminta, mikä ehkä erottaa ihmiset eläimistä.

Mutta onhan moni eläinkin ihan söpö ja osaa nauttia olemassaolostaan vapaana ja lunnon lakeja kunnioittaen. Mitäs pahaa siinä on, jos kiima-aikana panettaa, puolin ja toisin, urosta ja naarasta.
 
tosimies
N27:
Sinä sitten päätit vielä haukkua minun avokkinikin, kun et muutoin pääse pätemään. Hänestä olen kirjoittanut pelkkää hyvää, mutta keksithän sinä tästäkin nisesta pahaa sanottavaa, vaikket tunne koko ihmistä. Tuo on myös yksi piirre naisissa mitä en arvosta. Kateudesta, kun jotain naista kehutaan, niin tuntemattaankin aletaan arvostelemaan.

Olet kirjoittanut itsesi pussiin niin monta kertaa, ettet tajua itsekään. Arvostelet "hetiantavia" miehiä. Olet itse samanlainen naisena. Nimittelet muitakin naisia ja jokaista joka on kanssasi eri mieltä, oli hän sitten antavaa tai kunniallista sarjaa. Sitä paitsi sinulta on jo aikaa sitten hukkunut koko ketjun ydinkysymys. Eli se, miksi naiselta maine kasvaa, mutta kunnnia menee ja miehtä ei. Sepä se. Ikuisuuskysymys, johon ei ole yksiselitteistä vastausta, jonka irtohutsut tajuaisivat, mutta niin se vain on enimmäkseen. Muutama poikkeus saattaa olla eri mieltä suureenkin ääneen, kuten sinä.

ps. Minä en ole missään vaiheessa huutanut täällä saman arvoisuuden nimiin, kuten sinä, joten meillä mies on marsista, nainen venuksesta tässäkin asiassa. Teillä se saattaa olla toisinpäin jutuistasi päätellen, sen verran ronskia on kielenkäyttösi ja saalistamisesi.

Onneksi minun avokkini on AITO nainen, eikä mikään hormoonihirviö.
 
Nainen27v
Ei minulta ole mikään unohtunut. Olen edelleen sitä mieltä että yhdenyön juttujen harrastaminen on ihan sama juttu sekä naiselle että miehelle. Ei se miehelle tuo kunniaa sen enempää kuin naisellekaan. Ja sinä se mielipiteinesi olet tässä poikkeus. Yleensä ihmiset eivät enää syrji toisia sukupuolen perusteella. Ja vain itsekkäät sallivat itselleen jotain mitä eivät muille salli.

Sinä sen sijaan et ole osannut perustella miksi se olisi eri asia jos mies harrastaa yhdenillan juttuja verrattuna siihen jos nainen harrastaa. Sinähän se hormoooonihirmu olet, kun osaat perustella käytöstäsi vain biologialla ja vieteillä. Ja sillä että sinulla on munat ja sinua korpeaa jos saunassa joku sanoo että on antanut naisellesi joskus ammosina aikoina.
 
vonka mies
Alkuperäinen kirjoittaja Dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Määrä ei korvaa laatua:
Minua tuo ei haittaa. Minä nimittäin en arvosta miehiä, jotka vonkaavat ekalla treffikerralla, eikä tarvitse vongata toisellakaan, jos mielii päästä pidemmälle.

Totta puhuen... minä en arvosta yhtään miestä, joka vonkaa naiselta.
Juuri noin, veit sanat suustani.
Mutta arvatkaa pähkäileekö yksikään mies pikkuruisissa aivoissaan, arvostaako nainen häntä, jos hän ei vonkaa.Mies ei mieti sekunnin vertaa, mitä hänestä ajatellaan.
Joten edelleenkin naiset: rinnat rottingille ja unohdetaan muiden arvostelut ja pääkopan suhinat. Älkäämme antako ulkopuolisten (ei naisten, eikä miesten) määritellä omaa arvoamme.
Näin saamme ehkä seuraavan tuhannen vuoden sisällä muutettua tätä merkillistä kahtiajakoa. Olemme menossa kuitenkin parempaan suuntaan.
no johan on perhana jos ei mies vonkaa naiselta niin keneltä sitten,,,,,,b- rapun talkkariltako?

 
sivustakatsoja
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Ei minulta ole mikään unohtunut. Olen edelleen sitä mieltä että yhdenyön juttujen harrastaminen on ihan sama juttu sekä naiselle että miehelle. Ei se miehelle tuo kunniaa sen enempää kuin naisellekaan. Ja sinä se mielipiteinesi olet tässä poikkeus. Yleensä ihmiset eivät enää syrji toisia sukupuolen perusteella. Ja vain itsekkäät sallivat itselleen jotain mitä eivät muille salli.

Sinä sen sijaan et ole osannut perustella miksi se olisi eri asia jos mies harrastaa yhdenillan juttuja verrattuna siihen jos nainen harrastaa. Sinähän se hormoooonihirmu olet, kun osaat perustella käytöstäsi vain biologialla ja vieteillä. Ja sillä että sinulla on munat ja sinua korpeaa jos saunassa joku sanoo että on antanut naisellesi joskus ammosina aikoina.
Lopeta se ehkäisy, hanki perhe ja keskity siihen!
 
pöh
Miks pitää vongata? Miksei mies voi olla vaikeasti tavoiteltava. Miksi naisten pitää kestää tuo mauton vonkaaminen ja ymmärtää vielä kieltäytyä? Annetaanhan sitä lapsellekin karkkia jos ei jaksa kuunneella jatkuvaa marinaa?

Tosimiehet ei käy Ellien sivuilla marisemassa.
 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Ei minulta ole mikään unohtunut. Olen edelleen sitä mieltä että yhdenyön juttujen harrastaminen on ihan sama juttu sekä naiselle että miehelle. Ei se miehelle tuo kunniaa sen enempää kuin naisellekaan. Ja sinä se mielipiteinesi olet tässä poikkeus. Yleensä ihmiset eivät enää syrji toisia sukupuolen perusteella. Ja vain itsekkäät sallivat itselleen jotain mitä eivät muille salli.

Sinä sen sijaan et ole osannut perustella miksi se olisi eri asia jos mies harrastaa yhdenillan juttuja verrattuna siihen jos nainen harrastaa. Sinähän se hormoooonihirmu olet, kun osaat perustella käytöstäsi vain biologialla ja vieteillä. Ja sillä että sinulla on munat ja sinua korpeaa jos saunassa joku sanoo että on antanut naisellesi joskus ammosina aikoina.
Lopeta se ehkäisy, hanki perhe ja keskity siihen!
Onpa taas tosi rakentava neuvo... En ole hankkimassa perhettä vaan tekemässä uraa. Tee ite perhe ja jää kotiin katsomaan kun lapset kasvaa.
 
tosimies
N27:
No tuo edellinen viestisi selvittikin kaiken. Ura-nainen, eikä mikään perinteinen, naisellinen lapsia ja perhettään rakastava ihminen. Ilmankos olet mielipiteiltäsikin jotain ulkoavaruusluokkaa, kun et ymmärrä edes biologian tai muutoin yleisten normien mukaista elämää.

Et ole olenkaan minun makuuni, joten turha vongata, vaikken tavatessamme vilkaisisikaan sinuun päin. Minä nimittäin pidän edelleen naisellisista, peinteisistä, kunniallisista, lapsirakkaista naisista. Juuri sellaisesta kuin omani on.

Jos joskus vahingossa tulet raskaaksi (mikäli hormoonisi sen mahdollistavat), niin varmasti viet lapsesi yhteiskunnan kasvatettavaksi jo ennen äitiysloman loppua.
 
Nainen27v
Ja naisellisuus, perinteikkyys, kunniallisuus ja lapsirakkausko näkyy päällepäin... Olen kyllä ihan naisellisen näköinen, siis ulkomuodoltani, vaikken siivousta ja ruoanlaittoa ja lastenhoitoa erityisesti rakastakaan.

Ja kyllä uraa tekevä ihminenkin voi rakastaa perhettään. Vai eikö entisaikojen miehet koskaan rakastaneet perheitään?

Et sinäkään ole minun makuuni, joten turha vongata kun se ihana naisesi ei ole saatavilla ja sinun tekee mieli tyydyttää himosi lihaan.

Sinä se olet mielipiteiltäsi jotain keskiaikaluokkaa. Onko se yleinen normi että miehet saa paheksua seksuaalisuuttaan toteuttavia naisia samalla kun itse jakaa kaikille. Se on nimeltään TEKOPYHYYTTÄ.
 
nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:
N27:
Jos joskus vahingossa tulet raskaaksi (mikäli hormoonisi sen mahdollistavat), niin varmasti viet lapsesi yhteiskunnan kasvatettavaksi jo ennen äitiysloman loppua.
En ole elämää noin pitkälle suunnitellut, mutta kyllähän se isäkin voi hoitovapaalle jäädä. Luultavasti pidän kuitenkin täyden äitiysloman tehden samalla jotain itseäni kehittävää. En usko että kotityöt työllistää ketään täysipäiväisesti. Laiskureita ne on jotka vaan kotona makaa lasten kanssa ja leikkii päivät pitkät. Sitten ne puhuu itestään täällä keskustelupalstoillakin nimimerkillä "äippä". Eli jäävät kiinni siihen yhteen rooliinsa eivätkä enää muista olevansa myös mm. naisia, ammattinsa edustajia sekä jonkun elinkumppaneita ja monien ystäviä ja ennen kaikkea aikuisia ihmisiä aikuisten ihmisten juttuineen.

Mutta jos sinä joskus saat vahingossa naisesi raskaaksi, jos siittiösi pelaavat ellei sinulla ole piilevä sukupuolitauti kun olet kaikille antanut, niin jätät lapsen sitten varmaan laadukkaan äidin kasvatettavaksi ja lähdet itse panemaan "hutsuja" kun vaimo ei ole saatavilla ja on niin uppoutunut pelkkään äidin rooliinsa.
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Ja naisellisuus, perinteikkyys, kunniallisuus ja lapsirakkausko näkyy päällepäin... Olen kyllä ihan naisellisen näköinen, siis ulkomuodoltani, vaikken siivousta ja ruoanlaittoa ja lastenhoitoa erityisesti rakastakaan.

Ja kyllä uraa tekevä ihminenkin voi rakastaa perhettään. Vai eikö entisaikojen miehet koskaan rakastaneet perheitään?

Et sinäkään ole minun makuuni, joten turha vongata kun se ihana naisesi ei ole saatavilla ja sinun tekee mieli tyydyttää himosi lihaan.

Sinä se olet mielipiteiltäsi jotain keskiaikaluokkaa. Onko se yleinen normi että miehet saa paheksua seksuaalisuuttaan toteuttavia naisia samalla kun itse jakaa kaikille. Se on nimeltään TEKOPYHYYTTÄ.


Kyllä se näkyy naisesta päällepäin, kun vähän aikaa käytöstä seurailee.
Sinä olet mielipiteiltäsi täysin yksin, olit mitä luokkaa tahansa. Ja taas vertaat entisaikojen miehiä nykyajan naisiin. Ei, ei ole sama asia ollenkaan. Mies on mies, tai homo ja nainen on nainen tai hormoonihirviö. Koska koet olevasi jotenkin samalainen kuin entisaikojen miehet, niin en tahdo edes ajatella miltä näytät luolan suulla nuija kädessäsi tultuasi metsältä, haisevana, karvaisena. Se näkyy päällepäin, kyllä, tänäpäivänäkin
 
?
Onkohan tää (tosimies ja nainen 27) molemmat työttöminä, kun niillä on aikaa täällä kirjoitella. Tai sit voi olla, että ne istuu molemmat samassa asunnossa ja kumpikin kirjoittaa toisilleen. Kuluu aika paremmin..
 
Nainen27v
Itse sinä olet mielipiteidesi kanssa aivan yksin. Täällä on ollut monia minun kanssani samaa mieltä olleita, mutta kuka muka on ollut sinun kanssasi samaa mieltä?

Ja sä haluaisit että kaikki pysyis jossain ruodussa. Nainen kokkaa hellan edessä ja on hiljaa tai on hormonihirmu. Mies taas tyrannisoi perhettään ja karjuu tai on homo.

En minä ole samanlainen kuin entisaikojen miehet. Minä kannatan ihmisten valinnanvapautta elää kuten tahtoo kunhan vastaa teoistaan eikä anna itselleen erivapauksia kuin muille. Sinä vain tuomitset muita ja halveksit naisia. Löysää vähän sitä pipoa niin ei ois sunkaan elämä niin vaikeaa. Ihan turhaan kulutat energiaasi naisvihaan.
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onkohan tää (tosimies ja nainen 27) molemmat työttöminä, kun niillä on aikaa täällä kirjoitella. Tai sit voi olla, että ne istuu molemmat samassa asunnossa ja kumpikin kirjoittaa toisilleen. Kuluu aika paremmin..



Ei, kun N27 on karvainen uraohjus, joka ei halua lapsia ja minä olen perinteinen mies, joka ei haluakaan oppia synnyttämään, sillä mies ja nainen ovat erilaisia.
ps. töissä olen ja työnantajan kustannuksella naputtelen, vapaa-aikani käytän muulla lailla.
 
Nainen27v
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onkohan tää (tosimies ja nainen 27) molemmat työttöminä, kun niillä on aikaa täällä kirjoitella. Tai sit voi olla, että ne istuu molemmat samassa asunnossa ja kumpikin kirjoittaa toisilleen. Kuluu aika paremmin..
Tosimies on avohoitopotilas, potentiaalinen raiskari (jos sillä seisois) joka vihaa naisia. Ja mulla taas on vapaat työajat.
 
tosimies
En suinkaan vihaa Naisia. Omastani en ole pahaa sanaa sanonut, toisin kuin sinä olet täällä nimitellyt kaikki naiset ja miehet, nekin jotka eivät edes osallistu keskusteluun. Mikä ihmeen agressio sisälläsi jyllää? turhautuminen,kun et miesten maailmaan pääse muuttamaan, ellet leikkauta itseäsi. Se mahtaa ottaa pattiin, munat kun ei kasva kaikille vaikka kuinka yrittävät.
 
Nainen27v
Niin et vihaa omaa naistasi mutta muita kyllä. Ja omaasikin petät vaikket vihaakaan. Sinä olet haukkunut täällä kaikki hutsuiksi ja vaikka miksi ja kuvitellut ettei kenenkään parisuhde voi toimia ellei nainen ole suunnilleen neitsyt tai sitten harrastanut vaan yhden miehen kanssa kaiken mahdollisen.

En mä mihinkään miesten maailmaan ole muuttamassa. En vain käsitä ihmisiä jotka eivät voi nähdä eri sukupuolia muuten kuin jotain kapeaa roolia toteuttamassa. Sinä olet suvaitsematon ja kapeakatseinen. Vaikka sitten omalta eukoltasi vaatisitkin jotain 50-luvun pikkuvaimoutta niin mikä sinut oikeuttaa halveksimaan muita naisia jotka haluavat elää eri tavalla. Ja mikä sinut oikeuttaa vaatimaan muilta sellaista, johon et itsekään pysty tai halua?
 
tosimies
En vihaa muitakaan naisia. Kunniallisia naisia suorastaan arvostan. Ja hutsuihinkín on joskus kiva tyhjentää kassit. En suinkaan vaatinut avokiltani mitään. Rakastan häntä sellaisena kuin hän on, eikä tapoihini kuulu olla muuttamassa ketään tai vaatimassa muutosta, onhan minulla valinnan vapaus.
Enkä ole näistä kirjoittajista ainoa joka on sitä mieltä että ei voi arvostaa naista joka antaa heti kättelyssä tai tyrkyttää itseään.

Et käsitä montaa muutakaan asiaa, ethän käsitä edes naisen ja miehen eroa.
Ne ovat erilaisia, niin nykyiaikana kuin ovat olleen ennen vanhaankin. Se asia ei muutu, vaikka kuinka naiset yrittävät yhä enemmän olla miesmäisiä. Kuitenkin suurin osa miehistä edelleen pitää naisita jotka ovat aidosti naisia, hauraampia, herkempiä, tunteellisempia, perhekeskeisempiä.. juuri sitä mitä ovat naiset jotka eivät ole kovettuneet saalistajiksi tai jotka ovat menettäneet itsearvostustaan ja kykyään rakastaa jakamalla itseään siellä sun täällä. Kaltaisesi kovat nykynaiset eivät minua sytytä, mutta ehkäpä heille evoluution mukanaan tuoneet pehmosivari-isät ovatkin sopivampia kumppaneita.
 
sivustakatsoja
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen27v:
Ei minulta ole mikään unohtunut. Olen edelleen sitä mieltä että yhdenyön juttujen harrastaminen on ihan sama juttu sekä naiselle että miehelle. Ei se miehelle tuo kunniaa sen enempää kuin naisellekaan. Ja sinä se mielipiteinesi olet tässä poikkeus. Yleensä ihmiset eivät enää syrji toisia sukupuolen perusteella. Ja vain itsekkäät sallivat itselleen jotain mitä eivät muille salli.

Sinä sen sijaan et ole osannut perustella miksi se olisi eri asia jos mies harrastaa yhdenillan juttuja verrattuna siihen jos nainen harrastaa. Sinähän se hormoooonihirmu olet, kun osaat perustella käytöstäsi vain biologialla ja vieteillä. Ja sillä että sinulla on munat ja sinua korpeaa jos saunassa joku sanoo että on antanut naisellesi joskus ammosina aikoina.
Lopeta se ehkäisy, hanki perhe ja keskity siihen!
Onpa taas tosi rakentava neuvo... En ole hankkimassa perhettä vaan tekemässä uraa. Tee ite perhe ja jää kotiin katsomaan kun lapset kasvaa.
Perhe ja lapset minulla jo on, kiitos kehotuksesta. Täällä vain lomallani seuraan ihan mielenkiinnosta, kuinka tosi vaikeata joidenkin elämä on, pääsääntöisesti naisen ( naisten ). Miksiköhän?
 
Nainen27v
Muut täällä kirjoittaneet jotka eivät arvosta irtoseksiä harrastavia naisia eivät ole itse kuitenkin harrastaneet irtoseksiä. Eli sinä olet ainoa tekopyhä täällä.

Naisten ja miesten ero ei ole niin suuri kuin luulet. Naiset ovat kautta aikain harrastaneet seksiä ja pettäneet siinä missä miehetkin (miten edes voisi olla toisin). Naisilta se on vaan koitettu kieltää, eihän naisen orgasmiinkaan uskottu joku aika sitten. Ja luultiin että naiset ovat niin herkkiä ja hauraita etteivät he voi harrastaa urheilua ettei heidän herkät ulkosynnyttimensä kärsisi. Ja heikot naiset pyörtyilivät jatkuvasti, mutta kukaan ei tahtonut ajatella ettei se johtuisi naisten herkkyydestä ja heikkoudesta vaan kiristävästä korsetista.

"Kovettuneet saalistajiksi"... Nainen on aina ollut se, joka valitsee kumppanin. Naisen saalistuskeinot ovat vain riippuneet ajasta ja kulttuurista. Mies otetaan ja nainen ottaa, niin se on aina ollut. Nainen valitsee ja mies huolitaan jos huolitaan. Kummassakohan sukupuolessa niitä ei omasta tahdostaan sinkkuna olevia olikaan enemmän...

Sinäkö sitten et arvosta itseäsi etkä osaa rakastaa koska olet jakanut itseäsi siellä sun täällä? Miksi se naisille olisi eri asia? Ja mitä sinä edes miehenä tiedät siitä... Minä olen harrastanut irtoseksiä, en ole jakanut itseäni kaikille kuten sinä. Osaan rakastaa ja arvostan itseäni.
 

Yhteistyössä