Kunnia meni, mutta maine senkun kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja kaffe
  • Ensimmäinen viesti
Mieshuorat hiukan etoo
Kaksitoista sivua eipäs juupas jankutusta..... ei lue erkkikään, hyppäsin yli.

Minun täytyy tunnustaa että miehet jotka jakavat tavaraansa joka paikassa ja kaikille ovat minua aina vähän ellottaneet. Ei tee mieli kiertopalkintoa, kun aina on mielen pohjalla että missähän tuotakin kapulaa on viimeksi lioteltu. Ei ole kuulkaa naiselle kiva ajatus että koko kylän muijat on jossain vaiheessa koeajaneet meidän Anssin. Ei auttaisi vaikka Anssi lopettaisi häntäheikki-uransa tavattuamme ja olisi sen jälkeen ihan uskollinen (haha, hyvä vitsi). Käytetty on aina käytetty.
 
N
Minä naisena en arvosta miehiä jotka panee kaikkea mikä liikkuu. Eriasia kylläkin antaako 1.kerralla, mutta helposti kai jos antaa eka kerralla, niin ajatellaan että antaa kaikille. Toki ymmärrän, et jos kemiat pelaa ni mies toki käyttää tilaisuuden hyväksi. Mutta jos olen kuullut että miehellä on pukin maine, niin yök hyi olkoon, en voi sietää :p
 
N
Minä naisena en arvosta miehiä jotka panee kaikkea mikä liikkuu. Eriasia kylläkin antaako 1.kerralla, mutta helposti kai jos antaa eka kerralla, niin ajatellaan että antaa kaikille. Toki ymmärrän, et jos kemiat pelaa ni mies toki käyttää tilaisuuden hyväksi. Mutta jos olen kuullut että miehellä on pukin maine, niin yök hyi olkoon, en voi sietää :p
 
tosimiehelle
Miehet eivät tiedä eivätkä kaiketi usko, miten paljon naiset miesten maineesta tietävät. Kas, sana kiertää ja loput osaa päätellä itsekin. Pukki mikä pukki! Voihan sitä joskus nousta pukille paremman puuteessa, mutta ei sitä oikeasti jaksa, jos pitäisi vielä puhua pukille. Seurusteluun ei pukki enää kelpaakaan.

On naisten oveluutta, kun mies kuvittelee saavansa helposti. Kyllä naiset käyttävät pukkeja häikäilemättä hyväkseen, kun pukin maine on tiedossa. Miehet eivät vain jostain syystä osaa ajatella, että mieskin on OTETTAVISSA - ja helposti!
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja tosimiehelle:
Miehet eivät tiedä eivätkä kaiketi usko, miten paljon naiset miesten maineesta tietävät. Kas, sana kiertää ja loput osaa päätellä itsekin. Pukki mikä pukki! Voihan sitä joskus nousta pukille paremman puuteessa, mutta ei sitä oikeasti jaksa, jos pitäisi vielä puhua pukille. Seurusteluun ei pukki enää kelpaakaan.

On naisten oveluutta, kun mies kuvittelee saavansa helposti. Kyllä naiset käyttävät pukkeja häikäilemättä hyväkseen, kun pukin maine on tiedossa. Miehet eivät vain jostain syystä osaa ajatella, että mieskin on OTETTAVISSA - ja helposti!



Höpö höpö :)
 
N
Mä en kyllä ymmärrä miksi ei vois antaa ekakerralla? Sen ymmärrän että lutkista ei pidetä, mutta.. monennella kerralla sitten, miksi silloin? Häh?
Itse en kyllä antanut miehelleni "ekakerralla", lieköhän siksi olemme vielä yhdessä :D
 
tosimiehelle
Tiedetään yks sun toinenkin mies, jolle ei paljoa tarvitse vihjasta, niin jo ihan varmasti saa.
Mies on kaiken lisäksi ukkomies, mutta elää poikamieselämää toisaalla. Vuosia hänellä on ollut naisia, jotka tietävät, että kyllä siltä pukilta puutteeseen saa. Huhu on kiertänyt sen verran, että ei tarvitse paljoa flirtata, kun mies on jo "ottamassa". Mies ihka oikeesti kuvittelee, että hän se iskee ja on niin nopea, ettei nainen muka tajua. Mutta naiset halutessaan kyllä tietävät, että siinäpä varma nakki.

Mies oikein leveilee naisuhteillaan. Tavallaan mainostaa itseään. On sellainen helpösti höynäytettävä tyhmyri. Kukaan ei viitsi edes vaimolle ilmoittaa, koska mies ei ole mitenkään vakavasti otettava, koska on sellainen tarpeeseen otettava satunnaissiitin, livedildo.
 
Mieshuorat hiukan etoo
No kyllähän ne pukit kaikkein kovimpaan puutteeseen tietysti kelpaa, jos ei mitään muuta ole saatavilla. Mutta edelleenkin on se ongelma että vähän huonoa tekee ajatella millä jokapaikanhöylällä siinä ratsastaa. No silmät kiinni, kumi käyttöön ja mielikuvitus liikkelle. niin menetteleehän se.
 
Sonnit yhteiskäyttöön!
Jaa-a, taitaa olla tässä naisten seksielämässä paljon sellaista mistä useimmat kaksilahkeiset eivät tiedä yhtään mitään, eivät varsinkaan nämä nk. panomiehet. Mutta eihän se ole mikään ihme, sillä normaalisti naiset pitävät miesseurassa tällaiset jutut ominaan. Keskenämme sitten kylläkin revittelemme, vertailemme kylän sonneja ja räkätämme. Emme me halua pelästyttää miehiä, kun voi olla että niillä lakkaa kokonaan ottamasta eteen, jos meidän juttumme kuulisivat. Mistäs sitten helpon nakin tempaiset?
 
tosimies
Alkuperäinen kirjoittaja Sonnit yhteiskäyttöön!:
Jaa-a, taitaa olla tässä naisten seksielämässä paljon sellaista mistä useimmat kaksilahkeiset eivät tiedä yhtään mitään, eivät varsinkaan nämä nk. panomiehet. Mutta eihän se ole mikään ihme, sillä normaalisti naiset pitävät miesseurassa tällaiset jutut ominaan. Keskenämme sitten kylläkin revittelemme, vertailemme kylän sonneja ja räkätämme. Emme me halua pelästyttää miehiä, kun voi olla että niillä lakkaa kokonaan ottamasta eteen, jos meidän juttumme kuulisivat. Mistäs sitten helpon nakin tempaiset?



Ja luulette vielä ettei maineenne leviä ;) Luulette etteivät miehet puhu panoistaan.. ;)
Kyllä ootte yksinkertaisia.
 
N
miten pienissä piireissä te oikein elätte?
Silloin kun olin vielä sinkku ja elin villiä sinkkuelämää, niin oli reviirini sen verran suuri ettei 'maine' päässyt leviämään!
 
Ritu
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:
Onko sitten oikein että joku jättää toisen kun kuulee hänen maineestaan ja tekemisistään? Petin exexää ja ex sai siitä tietää ja ei halunnut jatkaa meidän suhdetta?


Oikein tai ei, mitä väliä?

Moraalisi oli kuitenkin liian erilainen kuin exäsi moraali ja hän totesi ettette sovi toisillenne. Ensi kerralla, jos kerron pettämisestäsi, niin teidän täytyy tuntea toisenne niin hyvin, että hän voi luottaa siihen ettet tee sitä hänen kanssaan.
 
Elli
Alkuperäinen kirjoittaja Ritu:
Oikein tai ei, mitä väliä?

Moraalisi oli kuitenkin liian erilainen kuin exäsi moraali ja hän totesi ettette sovi toisillenne. Ensi kerralla, jos kerron pettämisestäsi, niin teidän täytyy tuntea toisenne niin hyvin, että hän voi luottaa siihen ettet tee sitä hänen kanssaan.
Ex siis kuuli asiasta muualta ja pakko oli tunnustaa vaikka aluksi kielsinkin :(
 
mies
Valitettavasti, jos pystyy pettämään puolisoaan, niin kyllä se kertoo jotakin luonteesta, aina.

Jos kuulisin seuraavan lauseen, niin juoksisin ja lujaa:
"Petin edellisessä suhteessani, mutta sitä en kadu"
 
arvo x
"mies"
Valitettavasti, jos pystyy pettämään puolisoaan, niin kyllä se kertoo jotakin luonteesta, aina.

Jos kuulisin seuraavan lauseen, niin juoksisin ja lujaa:
"Petin edellisessä suhteessani, mutta sitä en kadu".

Kaikki eivät pysty pettämään eivätkä osaa kevytkenkäisesti hypätä suhteesta toiseen.

Monesti vain tuntuu siltä, ettei lojaalisuutta arvosteta eikä se kohota naisellista eikä varsinkaan miehistä itsetuntoa. On jotensakin menestyksekkäämpää olla peluri,viettelijä, leikkisä ja rohkea kokeilija kuin rehellinen ja luotettvava "tiukkapipo".

Tämä korostuu varsinkin tietyissä piireissä. Jos on tarpeeksi rikas tai kaunis, niin ei väliä miten paljon olet pettänyt. Ei mene maine, jos pettämisestä ja uusista suhteista on vain hyötyä.
 
mies
arvo x:

Pitää paikkansa. On piirejä, joissa pettämisestä tulee sulka hattuun ja he pyörittävät piiriä keskenään. Mutta se on ihan varmaa, että he ovat ihmisraunioita. Heidän edesottamuksiaan sitten luemme lööpeistä.
 
Aviossa
Jos uusi suhde alkaa entistä puolisoa pettämällä, niin miten sellaiseen voi luottaa..Ei koira karvoistaan mihinkään pääse. Se kutkuttavasti alkanut uusi suhdekin arkipäiväistyy jossain vaiheessa ja taas alkaa tehdä mieli uutta tuttavuutta. Niin se menee.
Ja mikä kulutus se on sille pettäjän tunne-elämällekin, alussa miettii, että juuri minulla on oikeus näin tehdä ja elän täällä vain kerran nauttiakseni elämästä. Kuitenkin nämä ikävät teot kääntyvät jossain vaiheessa itseään vastaan ja pahimmassa tapauksessa se elämänilo katoaa tuuleen tuhkan lailla.
 

Yhteistyössä