Kunnon pano

  • Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti
aik.mies
Kestää tarpeeksi kauan.
Alkaa suuseksillä ja sitten pitkä nainti ainakin kahdessa eri asennossa.
Ja huipennus kun saa orkun yhtäaikaa niin että meinaa taju lähteä.
 
keski-ik. mies
No sehän on sellainen että siinä halutaan toista oikein kunnolla. Suuleikit tietty kuuluvat kuvioon, kuten myös eri asennoissa suoritettu nainti, välillä hellästi ja toisinaan rajusti. Pääasia että ollaan täysin estottomia, toteutetaan niitä eläimellisiä haluja, otetaan ja annetaan kunnolla toiselle mitä hän kaipaa.
Ja ennenkaikkea estottomasti. Naisen pitää olla oikein narttu ja itse pitää saada tykittää oikein kunnolla. Pitää saada olla "tuhma".
 
aikuinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Mikä on "kunnon pano" naisnäkökulmasta?

Entä miehisestä?
Kunnon pano on sellainen että mies on raju, kova, hellä ja kestävä!! Hän haluaa antaa nautinnon myös kumppanilleen.Kunnon pano kestää enemmän kuin "viis sormea ja vilahdus", eli nautintoa puolin sun toisin kauan.
 
Merkku
Olen ns BBW. Mittaa on 185 / 85 ja D-kuppi. Persettakin on kuulemma kuin seitsemänleivän uuni.
Noh, olen mikä olen.

Mielestäni kunnon pano on raju. Vaadin ison miehen, koska pienet ei pysy satulassa silloin kun mennään kovaa ja korkealla. Usein käy niin, että joudun potkimaan miehiin vauhtia ja kertomaan että en hajoa kovemmassakaan käsittelyssä. Säälittävintä on se, jos mies yrittää oikein muka hellästi ja hiljaa naida. Ehei, vauhtia ja vaarallisa tilanteita olla pitää.
P.S. Kokemuksesta viisastuneena olen hankkinut rautasängyn.
 
VIARAILIJA.
Annappa kun vaari aantaa pojolle neuoja juu ei selaisesta nainnista mitään tule jos saa naisen kiimaan ja sanoo kiitos.
ei tapasin nuorena miehenä oikei kohtalaisen kokoisen mimmin sillä oli sita ahteria vaikka toisille jakaa, mutta annas olla kun se tavara oli pieni tyttö sanoi ei sitä kukaan ole saanut auki mutta minä sanoin että jos siellä on reikä niin aukee ja aukesi kassa.
mutta oli niin kuiva että sa saatana narisi naidessa minulta tuli parikertaa mutta kyrpä
seisoi vaan ja kun en enää jaksanut kun vedin mulkun ulos olise kipee pari päivää mutta sain pientä. sen perästä ei ole sattunut enään kuin horoperseitä.
 
Ohikulkija
Kunnon pano on sellainen, että tunnelman intensiteetti säilyy alusta loppuun, tai pikemminkin kasvaa koko ajan. Ei ole merkitystä sillä kauanko itse yhdyntä kestää, eikä asentojen lukumäärän lisääminen tuo lisää nautintoa. Päinvastoin voi olla, että jos yhdyntä kestää ja kestää, on jo pakko vaihtaa asentoa kun tunto menee. Ja silloin itse yhdyntä alkaa olla vähän päästä vain yhdentekevää pumppaamista.
Yksi asento riittää aivan hyvin, jos sitä ennen on ollut sopivasti lämmittelyä.
 
Juuri niin
Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:
Kunnon pano on sellainen, että tunnelman intensiteetti säilyy alusta loppuun, tai pikemminkin kasvaa koko ajan. Ei ole merkitystä sillä kauanko itse yhdyntä kestää, eikä asentojen lukumäärän lisääminen tuo lisää nautintoa. Päinvastoin voi olla, että jos yhdyntä kestää ja kestää, on jo pakko vaihtaa asentoa kun tunto menee. Ja silloin itse yhdyntä alkaa olla vähän päästä vain yhdentekevää pumppaamista.
Yksi asento riittää aivan hyvin, jos sitä ennen on ollut sopivasti lämmittelyä.
Tätä se on. Kokemuksella...
 
Maria
Kunnon pano -sain sellaisia eilen poikaystävältäni. Enain saan suuseksiä, siis oikein kunnon nuolentaa sormilla avitettuna. Sain tätä ihanuutta ja orkut jopa kaksi eri kertaa ennenkuin mies tuli sisääni. Hänellä on mieletön vehje, todella hyvä erektio ja mahtavan kokoinen veikka.

En pidä akrobatiasta enkä jyystämisestä, mutta lantion työnnöt saavat olla voimakkaita. Ei mitään megapitkää naintia, vaan sellainen, että olo on kuin tansittaisiin yhdessä. Minulla on pirun piukat paikat ja miehellä suuri, joten pelkkä sisääntyöntyminen on yleensä yhtä ilotulitusta. Himokasta suutelua, suorastaan toisen suun puremista ja kaulan hyväilyä. Joskus on kiva saada takaapäin, mutta yleensä pidä lähetyssaarnaaja-asennosta. Kaiken tosiaan ratkaisee intensiteetti, virittyneisyys ja kemiat. Kaikkea ei voi sanoin selittää. Miestäni parempaa rakastajaa ei voi olla. Luulin, että edellinen poikaystäväni oli hyvä, mutta ei sinnepäinkään ;)
 
jaska
Alkuperäinen kirjoittaja Merkku:
Olen ns BBW. Mittaa on 185 / 85 ja D-kuppi. Persettakin on kuulemma kuin seitsemänleivän uuni.
Noh, olen mikä olen.

Mielestäni kunnon pano on raju. Vaadin ison miehen, koska pienet ei pysy satulassa silloin kun mennään kovaa ja korkealla. Usein käy niin, että joudun potkimaan miehiin vauhtia ja kertomaan että en hajoa kovemmassakaan käsittelyssä. Säälittävintä on se, jos mies yrittää oikein muka hellästi ja hiljaa naida. Ehei, vauhtia ja vaarallisa tilanteita olla pitää.
P.S. Kokemuksesta viisastuneena olen hankkinut rautasängyn.
Kuullostat aivan haaveuneltani. Mistä mahtaisin sinut löytää? Ainakin olisimme toisillemme vertaisia panokavereita!!! Multa löytyy painoa yli 120 kiloa, pituuttakin on, mutten viitsi ihan tarkkaan kertoa, ettei voi niin helposti jäljittää...
 
Western
Jep, siis kunnon panohan on aivan eri asia kuin rakastelu............siis mielestäni.
Rakastelun kaikki tietävät, mutta se kunnon pano taas on jotain paljon rajumpaa, aitoja ylittävää nauttimista estottomasti.

Well tuossa jo mainitsi mistä on kyse. Kun halut on huipussaan ja annetaan riettaasti mennä eläimellisesti, mitä se sit tarkoittakaan. Kuitenkin niin että molemmat saavat toteuttaa itseään, antaa toiselle, juuri sitä mistä on fantasioinut. Kovin harvassa vaan tuntuu olevan kumppanit joiden kanssa kunnon panot onnistuu. Useimmiten omat kontrollit ovat aivan liian voimakkaita että meno pääsisi kunnolla vauhtiin.
 
Lyyli
Kunnon pano on himokasta ja rajua nussimista, naimista oikein olan takaa. Lopputuloksena pitää olla räjähtävä orgasmi, jotta panoa voi sanoa kunnon panoksi. Sellainen roisi meininki, jossa paikat lätisee ja annetaan mennä ihan estottomasti . Jotenkin miellän kunnon panoon myös ääniefektit - litinä, huohotus ja voihke. Ei estoja siinäkään. Ja lopuksi huuto laukeamisen yhteydessä.
Rakastelu on asia erikseen.
 
mies lainassa
Meikäläiselle on kunnon pano silloin kun saan naiskennella kylpylässä tavannutta emän-
tää . Hän oli vielä silloin naimisissa kun kylpylässä tavattiin. Siitä on aikaa yli kymmenen
vuotta . Tätä nykyä hän on leski . Aina se on tuntunut yhtä ihananta. Ei hän mitään erikoi-
suuksia osaa eikä vaadi minultakaan . Aivan tavallinen perusnainti hänen luonaan riittää.
Ei kyllä ole koskaan tarvinnut kortsujen kanssa touhuta . Alkuun oli ongelmana vaan paikka
missä tavata . Mutta niin paljon mahtuu pieneen Hiaceen.
T
 
kenkailija
Kunnon panoon kuuluu esileikki ja sitten kiihkeä nainti niin pitkään että orgasmin partaalla kengät lähtee jaloista vaikka olisivat kiinni. Naidessa siis kengät kummallakin jalassa.
 

Yhteistyössä