H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Kyllä se vaan niin on, että jos saat kotihoidontukea niin siihen kuuluu kuntalisä. Äitiyslomalla loppuu tuo kotihoidontuki. Tai voit saada hoitolisää tulojen perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Mutta miks sä sit kyselet,jos kuitenkin viet lasta hoitoon? Joo ansiosidonnaisella saa kotihoidotukea ja kuntalisää, mut se vähennetään kyllä sitten päivärahasta. Ja tämän todellakin tiedän, koska itse just aloitin äitiysloman ja olin sitä ennen liiton rahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Mutta miks sä sit kyselet,jos kuitenkin viet lasta hoitoon? Joo ansiosidonnaisella saa kotihoidotukea ja kuntalisää, mut se vähennetään kyllä sitten päivärahasta. Ja tämän todellakin tiedän, koska itse just aloitin äitiysloman ja olin sitä ennen liiton rahoilla.
Jos olisin saanut sen 200 euroa kuntalisää, olisin vakavasti harkinnut lapsen kotiin ottamista
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Jos olisin saanut sen 200 euroa kuntalisää, olisin vakavasti harkinnut lapsen kotiin ottamista
Mutta maksaahan se hoitokin?
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Jos olisin saanut sen 200 euroa kuntalisää, olisin vakavasti harkinnut lapsen kotiin ottamista[/quote]
Kuulostaa pahemmalta kuin ap varmaan tarkoitti
Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Totta, osapäivähoito on kuitenkin halpaa, koska voin tämän ajan hyödyntää tekemällä töitä kotona, tuon 2 vuotiaan kanssa ei onnistu, vauvan kanssa onnistuu hyvin, tiedän kokemuksesta
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Jos olisin saanut sen 200 euroa kuntalisää, olisin vakavasti harkinnut lapsen kotiin ottamista[/quote]
Kuulostaa pahemmalta kuin ap varmaan tarkoitti
Juu, eli nyt lapsen ollessa hoidossa osapäivää, tienaan n. 500 euroa kuussa freelancer-töillä, verot pois ja ph-maksu, hyöty tuo rapiat 200, jonka kuvittelin saavani tukena sille, että hoidan lapseni kotona
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhhh:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja hhhhhhhhhh:joka tapauksessa, meillä on niin hyvä hoitopaikka, etten aio siitä luopua, jos kerran kelan mielestä on ihan yksi paskanmaku, onko lapsi kotona vai kunnallisella hoidossa
Totta, osapäivähoito on kuitenkin halpaa, koska voin tämän ajan hyödyntää tekemällä töitä kotona, tuon 2 vuotiaan kanssa ei onnistu, vauvan kanssa onnistuu hyvin, tiedän kokemuksesta
Kyllä se onnistuu, kun asennoituu siihen. Mulla on 4,5 vuotias ja 1,8 vuotias ja vauva ja hyvin luonnistuu kotityöt, tietysti välillä paikat vähän repsottaa, mut mielestäni se kuuluu lapsiperheeseen. Ja en tarkoita tätä sit pahalla.![]()