Kuntoilijat/hikoilijat huom!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosvoroope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rosvoroope

Jäsen
07.05.2007
252
0
16
Harrastan noin joka toinen päivä noin ½tuntia-tunnin liikuntaa jossa alan hikoilemaan jo ensimmäisen 10 minuutin jälkeen ja ennenkuin olen loppuvaiheessa, hiki virtaa ihan solkenaan.
Ja tästä mulla onkin teille kysymys että miten olette huomanneet rankan hikoilun vaikuttaneen kasvojen ihon kuntoon? Miten puhdistatte kasvonne ettei finnejä tule? Kun olen lukenut jostain että hikoilu ärsyttää ihoa jolloin finnit tulevat helpommin. Taas toisaalta hikoilu kyllä puhdistaa (vai onko mulla väärää tietoa??) mutta itse olen ainakin huomannut että finnejä tulee helpommin vaikkakin menen pesulle (suihkuun pelkästään tai sitten saunaan) heti kuntoilun jälkeen.
Mitä tuotteita käytätte sitten hiuksille ja vartalolle?

Ja sekin vielä mainitakseni että vettä juon tarpeeksi (vähintään 2 litraa päivässä, yleensä 3litraa)

Mul on sama ongelma, en ole keksinyt vielä ratkaisua, ilmotan heti kun tiedän. Aina kun lisään liikuntaa lisääntyy finnit ja epäpuhtaudet naamssa, liittyy kuulemma kuona-aineiden kuljetukseen, pitäs syödä jotain sellasta mikä ei tuo kuona-aineita, mut mitäköhän se sit olis...

Yhteistyössä