Hae Anna.fi-sivustolta

KuntoPlus tarjoukset

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Kuntoplussalle, 11.05.2007.

1. Kuntoplussalle Vierailija

Oletteko tarttuneet noihin KuntoPlussan 2 nron tarjouksiin? Nyt näyttää kylkiäisenä tulevan vielä juoksutakki kaupanpäälle. Onko kukaan jo saanut noita takkeja? Onko sillä mitään virkaa?

Lehteä olen kyllä lukenut kirjastossa ja tykkään. On vain normihintaisena niin kallis etten ole raaskinut tilata.

2. Mulla on Vierailija

Juoksutakki on ihan ok.

Ruokaohjeet lehdessä ovat vain turhan kaloripitoisia. 500 kcal annos on suorastaan hirvittävä. KG-lehden ruokaohjeet ovat reippaasti vähäkalorisempia ja muutenkin parempia.

3. Musta... Vierailija

...KuntoPlus on huono lehti, siis todella. Varmasti sieltä jotain fiksuakin saattaa löytyä, mutta koska artikkelit on suomennettu suoraan jostain ulkomaisista lähteistä, siellä joskus suoraan sanottuna valehdellaan. Eräiden valhdeiden takia lopetin koko tilaukseni.

Parempiakin aiheeseen liittyviä lehtiä on.

4. K+ Vierailija

KuntoPlussassa näkyy se, että toimittajat ilmeisesti ovat todellakin vaan toimittajia, eikä heillä ole tietoa asioista. Parhaimmillaan samassa lehdessä saatetaan yhdellä sivulla kertoa yhtä ja toisella sivulla kerrotaan samasta asiasta aivan päinvastaista. Muuten tyyliltään lehti on kuitenkin kiva, mutta vaatii tosiaan aiempaa tietopohjaa lukijaltaan.

5. m-nn Vierailija

Musta taas se juoksytakki oli ihan kauhea!
    En ainakaan itse tule sitä käyttämään.

6. Pilveä Vierailija

Siis todellakin ihan PASKA lehti. Harvoin niin huonoa ja asiantuntematonta tekstiä näkee.

7. hihitys Vierailija

Joskus Kuntoplussassa oli juttu "Mitä bikineidesi väri kertoo sinusta" - tuo kertoo mun mielestä kaiken oleellisen lehden sisällöstä :)

8. Satu80 Vierailija

Paska lehti, siis ihan surkea. Tilasin ja sain takin, josta tykkään, hyvä lenkillä just näillä ilmoilla. Ei mitään laatua tosin, kestänee vuoden, pari. Mutta 4,90 € sain sen ja kaksi lehteä, peruin heti, koska lehti on järkyttävän huono. Kuten joku mainitsikin, ruoka-annokset kaikki sisältää älyttömästi energiaa ja on tosi epämääräisiä. Liikuntaneuvot aina koskee ainoastaan yhtä lajia kerrallaan, eli jos et esim. pyöräile, niin nro:ssa ei ole mitään luettavaa. Tanskasta tms kaikki suomennettu suoraan. Olin järkyttynyt kun näin lehtihyllyssä että kyseinen lehti täyttää 20 vuotta!! En voi uskoa. Kaikki muut vastaavat lehdet ovat paljon parempia!

9. ameba Vierailija

Kohderyhmä lienee vähän eri... Jos ei laihduta, niin 500 kcal on aika pienenpuoleinen annos minusta, pääateriaksi jos puhutaan.

Samaa mieltä kyllä muiden kanssa, että kuntoplus on todella luokattoman huono. Osta mieleisesi juoksutakki erikseen, et menetä mitään :)

10. Jänö Vierailija

En menisi haukkumaan sitä juoksutakkia ollenkaan. Juuri hyvä sadekeleille.

Tanskassa tehty ja aktiivisten kestävyysurheilijoiden oma tuotemerkki.
    http://www.suomennewline.fi/

11. Elinax Vierailija

En ole itse tilannut, mutta aktiivisesti liikkuva äitini tilasi tuon tarjouksen. Oli tyytyväinen takkiin. Lehti on kyllä tosi tyhjänpäivänen. Sellainen varoituksen sana, että vaikka itse tarjous oli halpa, tulee tilauksen lopettamisesta helposti lisäkustannuksia. Käytännössä ainoa toimiva peruutusmahdollisuus oli soitto maksulliseen numeroon, jossa olikin kuulemma saanut odottaa huomattavan kauan.

Sitä kyllä ihmettelen, että millä energialla urheilette, jos 500 kcal on hirvittävän paljon. Senhän verran kuluu jo jollain kympin lenkillä eikä se kulutus lenkkien välilläkään nyt ihan nolla ole.

12. m-ll Vierailija

Helppohan tuo tarjous oli lopettaa netin kautta.Tuli vielä vahvistus samantien sähköpostiin.

13. Elinax Vierailija

No ilmeisesti kyseessä oli sitten ollut vain väliaikainen toimimattomuus, jos muilta on peruutus sitä kautta onnistunut. Herätti vain silloin ajatuksen, josko kyseessä olisi tarkoituksellinen toimimattomuus ja rahastuskeino.

14. usein tilaillut Vierailija

Hävettää tunnustaa :), mutta mä olen aika usein tilaillut Kunto plussaa pari lehteä juurikin noiden tilaajalahjojen takia. Ja joka kerta peruutus on onnistunut netissä ilman ongelmia.

15. vm -58 Vierailija

Minä tilasin vuosia Kuntoplussaa ja nyt vasta kuulen, että se onkin huono lehti.
    Pari vuotta sitten tein lehden ohjeilla 3 kk vatsakoulun ja sain eka kertaa elämässäni vatsalihakset esiin.
    Tällä hetkellä on Kuntoplussan juoksukoulu menossa vanhojen lehtien ohjeiden mukaan.
    Olin aina luullut, että en pysty juoksemaan, mutta nyt juoksen jo yhtämittaa yli puoli tuntia vaivattomasti.
    Kerran sain tilaajalahjaksi jumppa-asun: yläosa oli liian pieni ja alaosa liian suuri, muistaakseni tuli eri koko kuin olin tilanut, myin sen kirpparilla.

16. Musta... Vierailija

Eihän niitä valheita tunnista, ellei itse tiedä aiheesta enemmän. Siksi lehtien tulisi kirjoittaa vain totta, eikä valehdella, kuten KuntoPlussa.

Varmasti jotkut vatsalihas/juoksukoulut voivat toimiakin, vaikka asia-artikkelit olisivatkin päin honkia.

17. huono Vierailija

No ei se nyt niin huono lehti ole kuin mitä marisette. Ihan samaa tasoa muiden vastaavien lehtien kanssa. Jotkut artikkelit yhtä tyhjän kanssa ja toiset kiinnostavia. Just niinkuin muissakin saman alan lehdissä. Ruokaohjeita on musta ylipäänsä ihan liikaa kaikissa lehdissä.

18. huono Vierailija

Niin sellaista vielä kysyisin, että mitähän valheita lehdessä on ollut? Mietin josko olen valheet uskonut...

19. hyvä juttu Vierailija

Minä kanssa aikoinaan löysin juoksu ohjelman, joka sopi aloittelijalle ja rapakuntoiselle.
    Olin innostunut ja hölkkäsinkin ohjeiden mukaan,
    Joka kevät aloitin ohjelmaa ja luulin olevani hyväkin juoksemaan, vaikka laahustin jonkin matkaa. Mutta se , että lehti sai minut liikkeelle ja innostumaan.
    kaiholla muistelen aikaa, vieläkin odotan , että lehden jokin ohjelma saisi minut samanlailla innostumaan.

20. elize Vierailija

Tämän minäkin haluaisin tietää. Itse olen vuosia jo lukenut kyseistä lehteä, enkä ole löytänyt jutuista mitään puppua.

21. Emilia Vierailija

Tilasin Kuntoplus lehden, jossa lahjaksi piti saada Craftin urheilukerrasto, vaan kylläpä tyrmistyin kun eilen vihdoin ja viimein se pussukka tuli postissa!

Ei ollut lainkaan sellainen kun kuvassa oli, kun lehteä tilasin, eikä ollut Craftn.

Oli sellainen, jotta jos sen kanssa menee lenkille niin taatusti hikoilee!
    No josko se onkin tarkoitettu sellaiseksi laihdutusalusasuksi;) Tiedä häntä? Mutta sellaista materiaalia on etten ennen ole urheilukerrastoissa tavannut. En taida pukea päälleni.
    Aika petkuttamista !

Aurinkoista kevättä!

22. Lahjaton Vierailija

Tilaajalahjat ovat melkein poikkeuksetta tarpeetonta rihkamaa. Siksi en koskaan tilaa lehteä, jos kylkiäisenä on jotakin sellaista, mitä en tarvitse.

Paras kylkiäinen tuli Annalta viime syksynä, ja ensimmäistä kertaa elämässäni tilasin lehden pelkän kylkiäisen vuoksi. Sain lehden mukana juuri sellaisen "mummokännykän", jota olin pitemmän aikaa etsinyt, mutta jota ei vuosiin enää kaupoissa ollut. Tilauksen lopettamisessa määräajan päätyttyä ei ollut mitään ongelmia.

23. ldflflflddf Vierailija

Juuri näin! Väittävät aivan poskettomia juttuja siellä. Esim. "Kananmuna on oiva, rasvaton proteiininlähde, ja se sisältää myös runsaasti hiilihydraatteja, jotka auttavat säilyttämään energiatason hyvänä koko treenin ajan."

http://kuntoplus.fi/terveellinen-ra.../8-terveellista-ruokaa-jotka-pilaavat-treenin

24. timonen Vierailija

Tässä on todella edullinen Kunto Plus tarjous. Itse tilasin eilen ja sain kaupan päälle 40 euron arvoisen tilaajalahjan! :)

25. Tainakurvinem Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri