Kuntopyörä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millon se oli?
Aattelin ku NetAnttilassa oli kuntopyörä 129e, mutta toimitus aika n. viikko, eli on siinä ja siinä ehtiskö ens viikon perjantaiksi.

Onko missään marketeissa myynnissä (CityMarket, Prisma...)

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Millon se oli?
Aattelin ku NetAnttilassa oli kuntopyörä 129e, mutta toimitus aika n. viikko, eli on siinä ja siinä ehtiskö ens viikon perjantaiksi.

eilen kävin karhulan lidlissä (kotka) ja siellä oli vino pino :whistle:

Millon se oli?

Kyllä ainakin täällä päin (02-alue) on noita kuntopyöriä myynnissä ainakin joissain Citymarketeissa ja Prismoissa. En kyllä tiedä, millaisia ovat laadultaan. Jostain Intersportista tai vastaavasta voi myös saada hyvällä alella kunnollisen kuntopyörän, eli jos mahdollista, kannattaa niissäkin käydä kurkkaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Millon se oli?

Kyllä ainakin täällä päin (02-alue) on noita kuntopyöriä myynnissä ainakin joissain Citymarketeissa ja Prismoissa. En kyllä tiedä, millaisia ovat laadultaan. Jostain Intersportista tai vastaavasta voi myös saada hyvällä alella kunnollisen kuntopyörän, eli jos mahdollista, kannattaa niissäkin käydä kurkkaamassa.

Ok. Kiitoksia tiedosta :flower:

Millon se oli?

en usko että kerkiää..ainakin kun oon siältä tilannu jotain ni realistisempi toimitusaika on 2 viikkoa. prismassa ja cittarissa myydään kyllä. ainakin itse olen niitä siellä viimeaikoina katsellut.

Yhteistyössä