M
miten
Vieras
Milloin sen tajuaa ja mikä auttais tajuaamaan paremmin? Äiti kuoli perjantaina tulipalossa ja en vieläkään jotenki tajua sitä.. aina ku koitan ajatella niin se ajatus vaan jotenki lähtee mun päästä enkä saa ajateltua. Oon käyny kattomassa palanutta taloa pari kertaa, kattonut kuvia jne.. Mietin pitäskö mennä kattomaan ruumista, mutta poliisi on sanonut että on sen verran palanut, ettei kannata.
Puhun kyllä aika paljon tästä mutta jotenki en ajattele asiaa samalla kun puhun.. Välillä tulee semmonen vähän ahistava olo, yleensä iltasin kun lapsi on nukkumassa ja kerekee paremmin ajatella.. Muuten on suht normaali olo, ihan ku mitään ei ois tapahtunut.. muuta ku että oon hermo kireellä ja maha kipeä..
Puhun kyllä aika paljon tästä mutta jotenki en ajattele asiaa samalla kun puhun.. Välillä tulee semmonen vähän ahistava olo, yleensä iltasin kun lapsi on nukkumassa ja kerekee paremmin ajatella.. Muuten on suht normaali olo, ihan ku mitään ei ois tapahtunut.. muuta ku että oon hermo kireellä ja maha kipeä..