Kuopio; mihin kirppikselle ostoksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja?

Vieras
Siinäpä se kysymys otsikossa tulikin, eli minne siellä kannattaisi suunnistaa, kun liikutaan seudulla tänään. Mieluiten käyn pöytäkirppareilla, mutta muitakin voi suositella :) . Tarvetta on eniten lastenvaatteille ja -tarvikkeille, mutta myös naistenvaatteita jne tulee osteltua. Kiitos jos viitsit vinkata :)

Kaupungintalon takana on Citypörssi, sieltä olen itse monesti löytänyt lapsille vaatteita.

Sitten on KIVA kirppis tai joku sinnepäin se nimi, joka on myös keskustussa Haapaniemenkadulla, mutta hinnat siellä ehkä vähän kalliimmat kuin tuossa Citypörssissä.

Kontti on Leväsellä, vaatteet siellä ei ole ehkä niin hyviä, mutta muita löytöjä sieltä kyllä löytyy!

Kauppakadulta, kun kääntyy apteekkarin kohdilta pienelle sivukadulle, niin siinä tulee vastaan erityisesti lastenvaatteisiin erikoistunut kirppis :) Muisti nyt jotenkin pätkii, mutta mielestäni sen nimi oli Pikku-aurinko...korjatkaa, jos olen väärässä :)

Kauppakadulta, kun kääntyy apteekkarin kohdilta pienelle sivukadulle, niin siinä tulee vastaan erityisesti lastenvaatteisiin erikoistunut kirppis :) Muisti nyt jotenkin pätkii, mutta mielestäni sen nimi oli Pikku-aurinko...korjatkaa, jos olen väärässä :)

Se on Pikkuwanha. ;) PikkuVanha - Etusivu
Suosittelen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden ostajalle. :)
Citypörssin vieressäkin on joku kirppis.

^ Kiitos kysymästä, löytyihän sieltä citypörssistä vaikka mitä :) . Pari tuntia sain kulumaan, vajaa 50€ ja kaksi täyttä muovikassillista tarttui mukaan+ puinen juniorituoli. Mm. uudenveroinen. Fischer pricen Laugh&learn koira 7,50 . Vähän kaduttaa kun jätin sinne kotimaisen tosi siistin keinuhevosen, 20€ olis maksanut :/

Yhteistyössä