Kuopiosta ystävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a-na-nas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

a-na-nas

Uusi jäsen
29.05.2008
1
0
1
Tuttuja on jos monen moisia, mutta sitä ystävää ei ole löytynyt vielä. Sellasta jonka kanssa voi puhua muustakin kuin lapsista, voi käydä kaupungilla, shoppailemassa, lenkillä, kahvilla, kylässä, istumassa iltaa vaikka Ale pubissa ;) ja kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Eikä tarvitsisi siivota tai laittaa itteänsä joka kerta ennen kuin tulee kylään meille. ;D
Ite olen vähän päälle parikymmentä ja mulla on yksi lapsi ja mies. Olisi kiva jos yhdessä perheinäkin voisimme toisillamme kyläillä, käydä näyttämässä vaikka eläinpuistoa lapsille ym. Semmoset perhetutut olis mukavia!
Jos löytyy samanhenkisiä niin laita yv:tä. :)

täällä ja! 25v, 9,5kk ikäisen pojan äiti Petoselta. Olen huumorintajuinen, iloinen ja noh, nykyään yksinäinen kun kaverit on kadonneet lapsen syntymän jälkeen. Mieskin talosta löytyy ja hän kans kaipailee uusia ystäviä, muutimme Kuopioon vuosi sitten ja tuttuja ei vielä paljoa ole..
Jos kiinnostaa rento seura, niin laita suoraan mailia a1717@netti.fi

Vastaapa vielä tähänkin, vaikka aloittajan tunnenkin :D
Tuota samaapa täällä meilläkin kaivataan!! Itse olen 25 vuotta ja lapset; tyttö 3 vuotta ja poika kohta 2 vuotta. Asustellaan kuopion keskustassa.
MIHIN NE YSTÄVÄT JA KAVERIT KAIKKOAA KUN LAPSIA TULEE !!!???? :kieh: :kieh:

Yhteistyössä