Kuopus heräsi yöunilta liian aikaisin ja kaipasi

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
reilu tunnin päästä jo päästä sitten "päiväunille". Vei tytön sänkyyn ja esikoinen teki Miina ja Manu tehtäväkirjaa keittiön pöydän ääressä. Itse istuin muutaman metrin päässä sohvalla ja nukahdin ISTUVILTAAN :o :o :o
Nukuin tovin ja heräsin sitten, painoin pääni tyynyyn ja nukahdin uudestaan :headwall: :headwall: Esikoinen siirtyi omaan huoneeseen leikkimään ja välillä havahduin unesta "Tarkistamaan" mitä hän tekee. Kirjoitti ( ei osaa vielä oikeasti kirjoittaa mutta kirjaimia piirsi peräkanaa :D ) minulle kirjeen ja oli mannekiinina, välillä siis kyllä havahduin siihen kun esitteli vaatteitaan jne. ja juttelin hänelle.

Silti jotenkin kurja olo, mitä jos jotain ois vaikka sattunu? :ashamed:

Ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa. Todennäköisesti kuitenkin nukuit aika kevyttä unta, ja olisit helpostikin herännyt ääniin tms. Ja jos lapsi on sen ikäinen, että osaa kirjaimia piirrellä, osaa varmasti myös tulla nykimään sut hereille jos tarvis on.

Mulla on ollu täs raskaudessa hemoglobiini välillä niin alhaalla, että oon sammahtanu sohvalle ja nukkunu siin tunninkin tajuamatta yhtään mitään maailman menosta. Kaikkee kivaa 3,5v ja 1,5v on sinä aikana saanu puuhailtua kyllä... onneks ei oo käyny mitään.

Tosiaan tuo 1v oli nukkumassa ja kuopuskin jo 4½ vuotias eikä siis ole mikään karkailija tyyppi tai muuten keksi mitään hölmöyksiä mutta mistä sitä koskaan tietää. Heräsin kyllä kun esikoinen siirtyi keittiönpöydän äärestä huoneeseensa ja jutustelin välillä kun toi kirjeen minulle ja esitteli vaatteita eli en mitenkään kauhean sikeässä unessa ollut... En edes tiedä kehtaanko miehelleni tunnustaa, jos hän vaikka ajattelee etten huolehdi lapsista? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Tosiaan tuo 1v oli nukkumassa ja kuopuskin jo 4½ vuotias eikä siis ole mikään karkailija tyyppi tai muuten keksi mitään hölmöyksiä mutta mistä sitä koskaan tietää. Heräsin kyllä kun esikoinen siirtyi keittiönpöydän äärestä huoneeseensa ja jutustelin välillä kun toi kirjeen minulle ja esitteli vaatteita eli en mitenkään kauhean sikeässä unessa ollut... En edes tiedä kehtaanko miehelleni tunnustaa, jos hän vaikka ajattelee etten huolehdi lapsista? :(

Voishan se mies myös ajatella, että olet aika väsynyt ja tartteisit lepoa? En kyllä voisi kuvitella, että oma mies tuomitsisi tuollaisesta. Ethän sinä lapsia mihinkään vaaraan asettanut, vaan torkahdit vahingossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Kai sitä on itse sitten jotenkin herkillä :/

Rauhassa vaan :hug: Mitään ei tapahtunut ja joskus noin vaan voi käydä. Sitä paitsi: pienet on sen verran nopeita, että jos jotain olis tapahtunu, niin se sama asia olis voinu tapahtua sun ollessa esim. hereillä mut eri huoneessa lapsen kanssa.

En tajua mikä minuun on menny :o Äsken suutahdin esikoiselle kun "varasti" leikkuulaudalta makkaraa vaikka olin pari palaa antanut ja sanoin että enempää ei saa kun ihan pian on ruoka-aika. Otti sitten kuitenkin ja minä patistin hänet omaan huoneeseen :( En yleensä menetä hermojani koskaan |O
Mikähän pirttihirmu minusta on tulossa. Tämä ei ole ollenkaan minun tapaistani.

Yhteistyössä