Palaan taas kierukka asiaan... Kauanko teillä on ollu vuotoa tuon laiton jälkeen? Jos siis olette vuotanut... Itelle keskiviikkona laitettiin eka kierukka niin onko tässä nyt valmistauduttava vuotamaan monta viikkoa putkeen... ? |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Kun sattuu. Pari viimestä viikkoa alavatsa ollu ihan hirmu kipee, oikealta puolelta varsinkin..Vaikkakaan menkatkaan ei ole vielä alkanu, et periaatteessa vois ollaa niistäkin, mut aikaa kun on jo menny..
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Kun sattuu. Pari viimestä viikkoa alavatsa ollu ihan hirmu kipee, oikealta puolelta varsinkin..Vaikkakaan menkatkaan ei ole vielä alkanu, et periaatteessa vois ollaa niistäkin, mut aikaa kun on jo menny..
Onko ollut kuinka pitkään?
Mulla oli just alavatsakipua enempi tai vähempi jotain puolen vuoden ajan ennen kuin asettu. Nyt ei sitten ole ollut enää onneksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Mulla oli just alavatsakipua enempi tai vähempi jotain puolen vuoden ajan ennen kuin asettu. Nyt ei sitten ole ollut enää onneksi =)
Vartoos, syyskuussa taidettiin laittaa, eli ei oo ollu kauaa. Kuinka kovaa sun kipu oli? Mullakun on aika korkee kipukynnys ja särkylääkettä on ihan tarvinnu ottaa.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Pari päivää jos oikein muistan. Nyt oon vaan ruvennu epäileen ettei tää sovikkaan mulle.. :/ Damn.. :kieh:
miks oot alkanu epäilee?
Vartoos, syyskuussa taidettiin laittaa, eli ei oo ollu kauaa. Kuinka kovaa sun kipu oli? Mullakun on aika korkee kipukynnys ja särkylääkettä on ihan tarvinnu ottaa.. :/
Alku kuukausina vihlo ihan välillä ja oli sellasta koko aikasta kipua välillä. Ja ihan pienestä koskusta en yleensä valita eli kyllä se sit tais olla astetta kovempaa. Särkylääkettä itekin otin välillä.