kuparikierukka: ekat HILLITTÖMÄT vuodot ja luonnoton väsymys..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shloosh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shloosh!

Vieras
Kuparikierukan siis laitatin, ja nyt ekat menkat sen jälkeen olikin sitten melkoiset! ei riittänyt tampoonit, ei mikään kaupasta löytyvä suurin mahdollinen sidekkään..Tampoonin&yösiteen yhdistelmällä tulvi yli noin tunnissa, niin että vaatteetkin veressä. Laitoin sitten jotain Tenan superextrahyper-imukyky vaippoja, ja niillä pärjäsi vähän paremmin. Ja tätä jatkui 4pvää..
Kyllähän sitä varoiteltiin että vuoto lisääntyy, ja mulla ei ole mitenkään runsaat kk:t koskaan ollut, mutta siis onko tämä enää normaalia!! :O ..tuota hillitöntä vuotoa kesti siis n. 4 päivää, nyt vuoto kestänyt kaikkineen 8 päivää ja jatkuu edelleen, mutta nyt pärjään jo yösiteellä..
Nyt on ollut parina päivänä ihan mieletöntä väsymystä, voisiko tuollainen vuotomäärä vaikuttaa näin nopeasti hemoglobiiniin?

Olisin äärettömän kiitollinen avusta!!

Vissiin ne aikamoisen runsaat voi olla, itelleni ei kuparikierukka ollu vaihtoehto, koska vuosin jo muutenkin niin rutkasti...
Ja väsymys luultavasti johtuu hemoglobiinista, kyllä se mun tietääkseni voi vaikuttaa nopeastikin :)

mulle kävi vähän samalla tavalla. Laitatin kuparikierukan viime keväänä jälkitarkastutksessa. Kuukautiset alko vasta joulukuussa, kun vähensin imetyksen pelkkiin aamuihin ja iltoihin. Vuotomäärä moninkertaistui siitä mitä oli ollut ennen ja kivutkin olivat paljon kovemmat. Viime aikoina tuli sitten vielä muiden riesojen lisäksi jatkuvasti hiivatulehduksia, tosi pahoja sellaisia oli jopa ulommat häppärit ihan punaiset ja turpeat, valkovuoto todella hiivaista, runsasta ja jopa vihreää, yöks. Poistatin viikko sitten sen kuparikierukan samassa paikassa milä olin sen laitattanutkin. Jo nyt on paljon parempi olo ja tulehdukset ovat hävinneet.

Yhteistyössä