kupuravittu!

  • Viestiketjun aloittaja kysymysmerkki?
  • Ensimmäinen viesti
kysymysmerkki?
Olen pohtinut mistä ilmaisu -kupuravittu- on tullut yleiseen kielenkäyttöön. Tällä ilmaisulla voi tulkita kahta eri asiaa, joista toinen viittaa naisen sukupuolielimiin -häpykumpuun. Tästä häpykummusta olen kuullut käytettävän myös ilmaisua -turvepillu-, joka tarkoittanee häpykummun, eli häpykarvoituksen allaolevan kolmion peittämää aluetta. (Varoituskolmio).

Toisessa yhteydessä, kun ihminen on syönyt vatsansa täyteen, hän voi ilmaista sen toteamaala -nyt on kupu ravittu.

Eli mikäli käytetään yhdys-sanaa, niin syntyy aivan erilainen käsitys joka viittaa yhdyntään ja seksuaalisuuteen. Käyttämällä ilmaisua -kupu ravittu- syntyy käsite, että ihminen on syönyt vatsansa täyteen.

 
mahdollisesti
Voidaanhan ajatella varmastikin myös niin, että kun nainen on tullut raskaaksi, niin hän voisi todeta- nyt on kupu ravittu- kun vatsa alkaa pömpööttämään.
 
voihan v
Kumparelaskuhan on nyt kovaa huutoa. Minä olen harrastanut kumparelaskua jo parikymmentä vuotta. Olen laskenut mällini aina kumpareelle. Takkunenhan tuo karvoitus on kuivuttuaan, mutta kyllä se liottamalla pesemällä ja föönaamalla on taas hyvässä kunnossa vastaanottamaan uutta satsia.
 

Yhteistyössä