Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Säästö se on pienikin säästöAlkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
miksi pitäisi maksaa enemmän vain sen takia, että kurikset on muutenkin "edulliset". niitä kun ei kuitenkaan montaa kertaa pidetä ja kasvavalla lapsella käyvät pieneksikin nopeasti.
Siksi mä kysyinkin täältä, ettei tartte juosta kauppoja läpi=) Ja meillä ei enää ole nuorempaa käyttäjää, kun kuopukselle ostan, ja isompia taas löytyy jo kaapista valmiiksi, mutta haluan taaperollemme sopivat housut!Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
miksi pitäisi maksaa enemmän vain sen takia, että kurikset on muutenkin "edulliset". niitä kun ei kuitenkaan montaa kertaa pidetä ja kasvavalla lapsella käyvät pieneksikin nopeasti.
No, mä en vaan jaksa juosta kymmeniä kauppoja läpi vertaillakseni noinkin edullisen tuotteen hintoja. Mä olen ostanut lapsilleni kurikset hintaan 10,90 ?, ja musta se on halpa hinta tuotteesta, jotka kuitenkin mahtuvat vuoden - pari lapselle, kun vaan älyää ostaa hiukan reilut. Ja toinen saa sitten isomman käytetyt. Ei kyse ole erityisestä tuhlaamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:Siksi mä kysyinkin täältä, ettei tartte juosta kauppoja läpi=) Ja meillä ei enää ole nuorempaa käyttäjää, kun kuopukselle ostan, ja isompia taas löytyy jo kaapista valmiiksi, mutta haluan taaperollemme sopivat housut!Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
No, mä en vaan jaksa juosta kymmeniä kauppoja läpi vertaillakseni noinkin edullisen tuotteen hintoja. Mä olen ostanut lapsilleni kurikset hintaan 10,90 ?, ja musta se on halpa hinta tuotteesta, jotka kuitenkin mahtuvat vuoden - pari lapselle, kun vaan älyää ostaa hiukan reilut. Ja toinen saa sitten isomman käytetyt. Ei kyse ole erityisestä tuhlaamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.