Kurahousut edullisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polgara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarjoustalosta .. Oli jossain malminkartanon lähellä. Maksoi viime viikolla 2 euroa vaikka ei ollut tarjouslappua. Kassalla alensi hinnan ja sanoi siitä. Hyvät housut ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja jopsa:
Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.
Säästö se on pienikin säästö :D Mieluiten hankkisin kirppikseltä, muttei löytynyt, tuhlaile sinä vaan :flower:

Ei kai kelläänvoi rahat niin tiukilla olla, että niinkin edullisessa tuotteessa kuin kurikset pitää ruveta erikseen säästämään? Säälittävää, jos näin.

miksi pitäisi maksaa enemmän vain sen takia, että kurikset on muutenkin "edulliset". niitä kun ei kuitenkaan montaa kertaa pidetä ja kasvavalla lapsella käyvät pieneksikin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi pitäisi maksaa enemmän vain sen takia, että kurikset on muutenkin "edulliset". niitä kun ei kuitenkaan montaa kertaa pidetä ja kasvavalla lapsella käyvät pieneksikin nopeasti.

No, mä en vaan jaksa juosta kymmeniä kauppoja läpi vertaillakseni noinkin edullisen tuotteen hintoja. Mä olen ostanut lapsilleni kurikset hintaan 10,90 ?, ja musta se on halpa hinta tuotteesta, jotka kuitenkin mahtuvat vuoden - pari lapselle, kun vaan älyää ostaa hiukan reilut. Ja toinen saa sitten isomman käytetyt. Ei kyse ole erityisestä tuhlaamisesta.

No, mä en vaan jaksa juosta kymmeniä kauppoja läpi vertaillakseni noinkin edullisen tuotteen hintoja. Mä olen ostanut lapsilleni kurikset hintaan 10,90 ?, ja musta se on halpa hinta tuotteesta, jotka kuitenkin mahtuvat vuoden - pari lapselle, kun vaan älyää ostaa hiukan reilut. Ja toinen saa sitten isomman käytetyt. Ei kyse ole erityisestä tuhlaamisesta.
Siksi mä kysyinkin täältä, ettei tartte juosta kauppoja läpi=) Ja meillä ei enää ole nuorempaa käyttäjää, kun kuopukselle ostan, ja isompia taas löytyy jo kaapista valmiiksi, mutta haluan taaperollemme sopivat housut!

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:

Siksi mä kysyinkin täältä, ettei tartte juosta kauppoja läpi=) Ja meillä ei enää ole nuorempaa käyttäjää, kun kuopukselle ostan, ja isompia taas löytyy jo kaapista valmiiksi, mutta haluan taaperollemme sopivat housut!

Sen takia asiaa täällä kysellään, ettei tarvitse niitä kymmeniä kauppoja juosta =)

TYHMÄ maksaa liiasta. Viisas tinkii kaikesta mistä voi :) Mua aina säälittää ne jotka maksaa kaiken mitä pyydetään. Pidän sellaista toimintaa hiukka hölmöläisen hommana. Säälittävää :/ ..Mutta toisaalta tyhmät käyttävät rahojaan enemmän turhuuksiin ja suomen taloudelle se tekee hyvää ja sitä kautta myös viisaille tinkijöille.

Jep, Vapiksessa/Tarjoutalossa jne. on tällä hetkellä tarjouksessakin noi. Takin ja housut saa alta kahden kympin. Vapiksen kura-asu ostettiin tänä vuonna meiänkin tytölle, vaikka olisi ollut varaa kalliimpaankin. Katotaan nyt tää kausi miten kestää. Ei sen huonommalta vaikuttanut kuin muutkaan ja kiva kuosi kaupan päälle :)

Samaa mieltä kuin äitiyslomalainen, tyhmää on maksaa liiasta. Etenkin, jos joutuu sitten muista menoista tinkimään. Ja kaikista halvimmalla olen pienelle lapselle saanut kurikset käytettynä.

Piti kertoa kurahousu kaupoista, ne on nyt siis hankittu :D Tokmannilta rukan 10 e.
Muuten ne tokmannin 7e kuriksissa oli tosi huonot jo valmiksi vanhat kuminauhat, jäi meiltä kauppaan :/ Tiedoksi, että olkaa tarkkoina ja tarkistakaa, js niitä olette ostamassa, oli pisara merkkiset.

Yhteistyössä