Kurahousut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ainakin pidän mielummin Goretex-housuja, eivät hiosta ja ovat monikäyttöisemmät. Mutta ei kukaan estä kuriksia käyttämästä. Itsellä on ohuet kuorihousut jotka vetäisen farkkujen päälle.

Minä ainakin käytän pyöräillessä vesisateessa kunnon kurapukua: takki ja housut, pyöräillessä nuo olkainmalliset housut suojaavat kyllä paremmin. Siksi minulla onkin kahdet kuravaatteet, toiset Rukan vyötäröhousuilla, toiset April Rainin henkselihousuilla.

Lopetin aikaa sitten sadeviitan käytön, autojen roiskevesi kun sotkee vaatteet kumminkin jos on pitkä pyörämatka. Pystyn tarvittaessa työpaikalla käymään suihkussakin ennen työvaatteiden vaihtoa niin mahdollisesta pienestä hikoilustakaan ei tarvitse välittää

Oon miettiny sellasen hankintaa. Olisi helppo käyttää koiraa lenkillä vaikka metässä sateella/sateen jälkeen. Mut ostin sitte tuulipuvun, jonka pitäs pitää vettä ja ainakaan parilla kerralla mitä sateessa ehin käyttää, ei antanut vettä läpi.

Mä olen kans miettinyt tuota. Vaan kun ei millään kehtaisi pukeutua kurapukuun. Ostin pyöräilymatkoja varten tuulipuvun joka hylkii vettä mutta ei siitä ollut paljoa apua. Pienessä sadekuurossa se ei vielä antanut läpi mutta kaatosateessa pyöräillessä se imi ihan armottomasti ja sade meni ihan hetkessä läpi asti ja oli tosi "kivaa" pyöräillä puoli tuntia kun valui vettä alusvaatteita myöten.

Peesaan edellisiä kirjoittajia. Kunnon sateessa pyöräillessa (kun on märkää, tuulista ja vihmoo vettä/räntää päin naamaa) ei pärjää kyllä millään tuulipuvulla tai vastaavalla.
April Rainilta minullakin olkainmalliset kura- tai sadehousut miksi kukin niitä nyt haluaa sanoa ja kunnon sadetakki

Pikkusateessahan tai lämpimässä tihkusateessahan ei sitten juuri mitään erityisempiä sadekamppeita aina tarvitakaan

Yhteistyössä