Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
alistuja
Itse pidän alistumisesta. Henkisestä ja ruumiillisesta. Nämä asiat eivät ole vain joidenkin fantasioita vaan joillekin todellista elämää. On tapauksia joissa toinen osapuoli ei varmaankaan "ole täysillä mukana" ja ne ovat valitettavia tapauksia.

Itselleni alistuminen on luonnollista. Olen sanonut joskus että olisi pitänyt elää joskus silloin muinoin kun nainen vielä sai huom. sai olla miehen alapuolella. Aikana, jolloin nainen oli miehen omaisuutta. Nyky-yhteiskunta vain ei enää valitettavasti tunne tuollaista eriarvoisuutta. Jos joku haluaa tuomita tällaisen elämän niin muistakaa että en minäkään tuomitse esim. feministejä ja muita tasa-arvon kannattajia :)

En millään muotoa koe olevani väkivallan uhri. Ja valitettavasti monet näkevät vain piiskaamisen ja pakottamisen yms. ruumiillisen puolen bdsm:tä. Se kun on paljon enemmän. Toiseen luottamista ja toiselle omistautumista. Huolenpitoa ja myös hellyyttä :)

Olen onnellinen omassa elämässäni, olkaa tekin omassanne.

 
mää vaan
Kun tässä tänään sain taas pitkästäpitkästä aikaa taas kunnolla selkääni ja kaikkea siihen kuuluvaa muuta sen jälkeen, ja vielä jäin aiiiiivann kiimaseks, niin olis ihana kuulla muidenkin kokemuksia. Olin tosi sika, ja sain, mitä kerjäsinkin, mutta nyt toi yks vaan nukkuu, ja mä istun tässä peffa juomuilla ja pillu märkänä, ja odotan, että se heräis, ja saisin ärsyttää sitä lisää.. ja se näyttäis mulle viimein, kuka täällä on se VAHVA...
 
mää vaan
Kun tässä tänään sain taas pitkästäpitkästä aikaa taas kunnolla selkääni ja kaikkea siihen kuuluvaa muuta sen jälkeen, ja vielä jäin aiiiiivann kiimaseks, niin olis ihana kuulla muidenkin kokemuksia. Olin tosi sika, ja sain, mitä kerjäsinkin, mutta nyt toi yks vaan nukkuu, ja mä istun tässä peffa juomuilla ja pillu märkänä, ja odotan, että se heräis, ja saisin ärsyttää sitä lisää.. ja se näyttäis mulle viimein, kuka täällä on se VAHVA...
 
Täysillä!!!
Kuulin kanssa tämän jutun 1.kerran kauan sitten silloiseltani naiselta, no parin rivakan nyrkiniskun ja tajuttomaksi ruoskinnan jälkeen ei enää ehdotellut, alistaminen tapahtui sitten kun ei voinut vammojensa takia matkustaa joten minä etelään ja hän jäi kotiin :)) S/M on jees mun mielestä... Tervettä menoa :D
 
kyllä hehkuttaa
Juu kunnolla kun hakkaa vyösoljella toiselta luulot ja eroajatukset pois on parasta ja eroottisinta seksiä. Tosin nyrkillä hakkaaminen on kyllä todella vapauttavaa, veren roiskuessa seinille ja vielä s/m seksin varjolla :D Ihanaa!!
 
n-joo
Toivottavasti tämä kaikki pysyy teidän päänne sisäpuolella, meinaan minä en esim. haluaisi omien lapsieni lähelle tälläisiä sairaita ihmisiä. Menkää hoitoon ennen kuin tapahtuu vielä jotain pahaa jollekkin ihmiselle!!
 
pentti 48
Meinaan "loppusodassa" asia vaan on niin, että naiset tarvii piiskaa toisinaan. Ne hyppii silmille ja temppuilee aivan sen takia, että ne hakee rajojaan ja odottaa, että mies näyttää niille kaapin paikan. Jos sitä ei uskalla tehdä, jää paljosta paitsi. Nimittäin nainen on kaikkein parhaimmillaan, kun siltä ottaa luulot pois eli antaa kunnolla remmiä persuuksille tarpeen vaatiessa ja sen päälle sitten herkkää lemmiskelyä, nam. Näin tää homma vaan menee, ja tuolla alkuperäsellä ketjun aloittajalla tuntu olevan homma hanskassa.
 
Nainen myös
Olen kyllä tuon Pentin ja monen muunkin kanssa samaa mieltä siitä, että piiska tekee joskus ihan hyvää, ja seksi tuntuu aivan ihanalta sen jälkeen. En tätä kyllä kehtais ainakaan selvin päin myöntää silmätysten kenellekään, mutta näin anonyyminä voin sanoa sen. Itse saan piiskaa aika useinkin, sekä syystä että muuten vaan, ja haluankin saada, on se niin nautinnollista etenkin psyykkisesti. Toki nautin myös takamuksen kuumotuksesta ja arkuudesta jälkeenpäin, se muistuttaa ihanasti siitä, kuka määrää.
 
S-nna
Alkuperäinen kirjoittaja pentti 48:
Meinaan "loppusodassa" asia vaan on niin, että naiset tarvii piiskaa toisinaan.. Jos sitä ei uskalla tehdä, jää paljosta paitsi. Nimittäin nainen on kaikkein parhaimmillaan, kun siltä ottaa luulot pois eli.
turpaan kunnolla ja muistutuksen missä niiden paikka on tässä suhteessa!!
Ah sitä murjottua ihmiskehoa niin seksikästä kun se vavahdellen antaa ottaa itsensä jne... Olette hieman vialla päästänne...
 
piiskalle
Minä ainakin antaisin kernaasti miehen piiskata, vaan kun tuo on liian kunnollinen, eikä tahdo satuttaa. Ja vaikea se on ihmiselle yrittää selittää mikä siinä on niin hienoa, kun toinen on järkyttynyt ja kauhuissaan. Ei ole meitin piiskaa käytetty, vaan on pölyyntynyt kohta kaksi vuotta :(
 
onnellinen vaimo
Eihän kaikki varmaan voi ymmärtää näitä piiskausjuttuja, mutta miksi tarvisikaan; yksilöitähän me kaikki ollaan omine mieltymyksinemme, ja hyvä niin. Minä olen saanut mieheltäni piiskaa koko kuusivuotisen avioliittomme ajan ja jo ennen sitä, ensimmäisen kerran jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, ja meille tämä sopii hyvin. Saan sitä sekä rangaistuksena että puhtaaasti kiihotusmielessä sängyssä, ja molemmat on jännittäviä juttuja... vaikka tietysti vähän pelkään ja vastustelenkin, kun kyseessä on seuraus jostain hölmöilystäni, mutta silloinkin perhoset lepattaa mahassa ja tilanne kiihottaa jotenkin hirveästi, vaikka tiedän, että kohta sattuu ja lujaa. Olen tämän alusta saakka hiljaisesti hyväksynyt, hyväksyin heti ensi kerran jälkeen, vaikka siitä ei silloin vielä suoraan puhuttu. Se puhdistaa ilman kerralla, eikä meillä kyllä juuri riidellä. Välimme ovat hyvin läheiset, ja rakastamme toisiamme syvästi. En todellakaan koe olevani mitenkään pahoinpidelty nainen, vaikka piiskaa saankin, sillä tunnen, että saan sitä rakkaudesta. Sitäpaitsi tarvitsen sitä, en vaihtaisi osaani kenenkään kanssa. -Asiaan vihkiytymättömien ja eri tavalla ajattelevien ja tuntevien on varmaan vaikea ymmärtää tarvettani, mutta uskon myös, että en ole ainoa, joka tuntee näin.
 
sensu-elli
Tutustu itseesi ja saatat yllättyäkin; meissä kaikissa on hyvin monia puolia, joiden löytäminen rikastuttaa elämää noin yleisestikin, ja eroottista elämää aivan erityisesti, usko pois. Suvaitsevaisuutta peräänkuulutan myös. Ei toki kaikkien tarvitse olla samasta puusta, nauttia piiskasta ym. esimerkiksi, mutta on aina muistettava, että yksilöinä olemme kaikki erilaisia, mikä juuri tekee elämästä niin rikasta. Ahdasmielisyys kaventaa elämää, varsinkin omaasi.
 
bmad30
Alkuperäinen kirjoittaja sensu-elli:
Tutustu itseesi ja saatat yllättyäkin; meissä kaikissa on hyvin monia puolia, joiden löytäminen rikastuttaa elämää noin yleisestikin, ja eroottista elämää aivan erityisesti, usko pois. Suvaitsevaisuutta peräänkuulutan myös. Ei toki kaikkien tarvitse olla samasta puusta, nauttia piiskasta ym. esimerkiksi, mutta on aina muistettava, että yksilöinä olemme kaikki erilaisia, mikä juuri tekee elämästä niin rikasta. Ahdasmielisyys kaventaa elämää, varsinkin omaasi.

Kyllä uskoisin, että piiskaus tekisi valtaan turtuneelle ihmiselle hyvää, Itse
saan avovaimolta mm. avokämmentä ja se on kiihottavaa. Käsiraudoissa on turha pistää vastaan, kun kasvoille alkaa paukkua kalevalakorut ja suomineidon vahvat avokämmenet. Suosittelen pepunläiskimisen sijaan kokeilemaan välillä naamasaunaa. Suomalaisittain. Kahleiden, veren ja sinapin kera.

 
Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiku:
Selviä fantasioitahan nämä erään aviomiehen sepustukset ovat. Jotkut jopa pitävät näitä hyvinä. Mikäs siinä, makuasioista ei kannata kiistellä. Mikä tässä oikeastaan nyppii, on se, etteivät kaikki tajua tätä puhtaaksi mielikuvituksen tuotteeksi vaan jotkut tosi kipeät saattavat kuvitella, että naiset TODELLA haluavat tulla kohdelluiksi näin, ja se on todella huono juttu.
Voi kuule Kaiku, kyllä jotkut naiset haluavat tulla kohdelluksi juuri näin. Eivät nämä kaikki kirjoitukset ole pelkkää fantasiaa, suhteita on monenlaisia ja itsekin elän suhteessa, jossa mies on kurittaa minua, kun katsoo sen tarpeelliseksi.

Rakastan miestäni ja suhdettani.

No mutta, jatkakaa vain sitä "fantasian" hokemista. Minuakaan ei sitten varmaan oikeasti ole olemassa. ;)

Ja alkuperäisen kirjoittajan kuvaukset ovat upeita, sensuelleja ja kiihottavia.
 

Yhteistyössä