Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
eräs toinen aviomies
Mielenkiinnolla kyselen,kuinka vanha olet, Beatriz? Itse olen jo viisissäkymmenissä,vaimo vähän nuorempi, ja meillä piiskakuri ollut kuvioissa yli 15 vuotta, yhteisestä sopimuksesta. Enkä takuulla vaihtaisi pois, kuten ei vaimonikaan. Sopii meille, avioelämä ja suhde pysyy hyvässä balanssissa.
 
Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja eräs toinen aviomies:
Mielenkiinnolla kyselen,kuinka vanha olet, Beatriz? Itse olen jo viisissäkymmenissä,vaimo vähän nuorempi, ja meillä piiskakuri ollut kuvioissa yli 15 vuotta, yhteisestä sopimuksesta. Enkä takuulla vaihtaisi pois, kuten ei vaimonikaan. Sopii meille, avioelämä ja suhde pysyy hyvässä balanssissa.
Olen 25. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta, eroottinen piiskaus on ollut mukana alusta asti, piiskakuri kaksi vuotta. En osaa enää kuvitella eläväni muunlaisessa suhteessa.
 
Eilan mies
Aamu sujui hyvin, siivoilit kaikessa rauhassa ja kävimme yhdessä ruokaostoksilla, odotimme sukulaisia syömään, ja myöhemmin ystäväpariaskuntaa iltaa istumaan. Lapset menisivät yökylään mummolaan.

Sukulaisvierailu alkoi myös mukavissa merkeissä ja laittamamme ruoka oli herkullista. Sitten kuitenkin sinulle ja sisarellesi tuli jotain erimielisyyttä, suutahdit ja aloit tiuskia niin rumasti, että minun oli pakko huomauttaa sinulle siitä. Ensin nolostuit ja punastuit harmistuneena, mutta kun sama peli jatkui ja innostuit jopa haistattelemaan,minun oli pakko komentaa sinut pois pöydästä. Niskojasi nakellen menit ovet paukkuen makuuhuoneeseen.Pyysin porukalta välikohtausta anteeksi ja sanoin käyväni vähän keskustelemassa kanssasi. Ihmettelin oikkuiluasi ja päätin antaa sinulle kunnon muistutuksen käytöstavoista.

Niinpä otin makuuhuoneessa sinut lujasti polvieni väliin, vedin housusi alas ja annoin muutaman lujan läimäytyksen paljaalle pyllyllesi. Riuhdoit ja vikuroit,mutta lopetit pian, kun sanoin antavani remmistä, jos et heti menisi pyytämään anteeksi. Tiesit, että jos ottaisin remmin, et voisi olla hiljaa, ja muut kuulisivat,mitä tapahtuu. Sitä et halunnut, luulit, että kukaan ei tiedä sinun saavan silloin tällöin piiskaa. En ole raaskinut kertoa sinulle, että siskosi miehen kanssa olemme puhuneet siitä aika avoimestikin. Myös äidillesi olen sanonut, että annan aika herkästi piiskaa, jos oikuttelet, ja hän pitää sitä hyvänä asiana. Intiimejä juttujahan nämä silti ovat, enkä halua turhaan nolostuttaa sinua kertomalla näistä toisille sinun kuultesi.

Niinpä päästin sinut sylistäni ja valmistauduimme palaamaan toisten luo. Posket punaisina vedit pöksysi paikalleen ja oioit hameenhelmasi. Annoin suukon otsallesi ja menimme käsi kädessä jatkamaan ateriaa. Otit kiltisti siskoasi kalulasta kiinni ja pyysit anteeksi. Sopu oli sillä selvä, ja loppuvierailu sujui oikein kivasti.

Sukulaisten lähdettyä otimme paukut ja tiskailit astiat. Jostain syystä aloit uudelleen haastaa riitaa ja käyttäytyä niin ilkeästi, että suutuin uudelleen ja päätin kuitenkin antaa sinulle perusteellisen opetuksen. Tulin keittiöön ja käskin sinun pitää suusi soukemmalla. Aloit haistatella, mutta kun huomasit minun availevan vyönsolkeani,lehahdit punaiseksi ja yritit livahtaa ulos ovesta. Talutin sinut kuitenkin käsipuolesta takaisin, painoin sohvalle ja vedin pyllysi paljaaksi. Minulle et enää räkyttäisi, et tämän käsittelyn jälkeen, sen päätin.

Aloin piiskata nahkavyöllä pyöreitä pakaroitasi ja meheviä reisiäsi, ja vyön läiskähtely ihollasi sai minut merkillisen hurmoksen valtaan,niinkuin aina. Kaluni seisoi kivikovana. Olin aika ankara sinulle, sillä mielestäni ansaitsit sen, oikuttelusi oli aika typerää. Löin melko lujaa, halusin saada sinut kunnolla nöyrtymään. Aluksi panit vimmatusti vastaan, mutta muutaman kovemman sivallussarjan jälkeen aloit itkeä ja vastarintasi murtui. Samalla työnsit pyllysi pystympään ja levitit vapaaehtoisesti reisiäsi enemmän auki. Aloit kiihottua, niinkuin aina, kun oikein kunnolla kuritan sinua.

Hellyys tulvahti rintaani ja suuttumukseni meni ohi. Siinä mielessä piiskaus toimii meillä hyvin, ei tarvitse turhista tapella, kun minä saan purkaa kiukkuni antamalla sinulle piiskaa, ja sinun kiukkusi häipyy myös, kun piiska tai remmi tanssii pyllylläsi. Lisäksi kiihotumme siinä sivussa lähes joka kerta, ja sovintoa sinetöidään intohimoisella rakastelulla. Nytkinkaluani suorastaamn pakotti, ja olisin halunnut upottaa sen kosteina kiiltelevien häpyhuultesi väliin saman tien.

Hillitsin kuitenkin itseni, kurituksesi oli vielä kesken. Löin vielä kymmenen lujaa lyöntiä ja pistin sinut lasekemaan ne ääneen. Vaikersit ja itkit vyöni alla, mutta kiltisti tottelit. Lopulta se oli ohi, ja vedin sinut lujasti syliini. Kun itkusi vähitellen alkoi tyrehtyä ja vapinasi vaimeta, käänsin sinut nelinkontin sohvaa vasten ja levitin jalkasi. Olit niin märkä, että suorastaan valuit, ja huusit ääneen kiimaasi, kun upotin kaluni lujasti sisääsi. Vain muutaman syvän työnnön jälkeen laukesit läähättäen, ja sain ihailla orgasmin kourissaq vavahtelevaa vartaloasi. Olit ihanan kiihottava näky remmin jälkien juovittamine takamuksinesi, ja sain pidätellä tovin aikaa, etten olisi lauennut liian pian. Halusin saada sinut tulemaan uudelleen, selkäsaunan jälkeen se onnistuu sinulta aika helposti.

Niinpä runkkasin etukautta klitoristasi ja painelin kaluani pilluusi rauhalliseen tahtiin. Pian tunsin, miten pillusi alkoi supistella rytmikkäästi ja halusit kovempaa käsittelyä. Saamasi pitää, tuhma lutkani, totesin ja aloin panna sinua oikein perusteellisesti. Tunne oli uskomaton, kiemurtelit edessäni ja takapuolesi tempoili raivokkaasti; minun oli pidettävä sitä kaksin käsin aloillaan, että sain kaluni pidettyä sisälläsi ja pystyin jatkamaan yhdyntää.

Viimein laukesit kirkuen taas, ja myös oma orgasmini tuli rajuna kuin rajumyrsky. Näykin hellästi niskasi pehmeää ihoa ja hyväilin lanteitasi ja vedin sinut kainalooni sohvalle, jossa lepäilimme hetken vierekkäin. Nukahdit uupuneena kainalooni, ja annoin sinun nukkua kaikessa rauhassa jonkin aikaa. Katselin untasin ja silittelin rakkaudella piiskani jälkiä ihollasi. Rakastan sinua.

Illalla juhlimme ystäviemme kanssa,ja kaikki oli oikein mukavaa. Välill'ä taputin aristavaa pyllyäsi ja huvittelin sillä, kun sain sinut somasti nolostumaan,kun iltapäivän selkäsauna muitui mieleesi. Yöllä, kun vieraamme olivat lähteneet, menimme vuoteeseen ja rakastelimme vielä pitkään, ennen kuin nukahdimme, ja vielä aamullakin olit oikein kiimaisena heti herättyäsi, niinkuin aina, kun olet saanut kunnolla piiskaa.

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Kertokaahan muutkin pyhänseudun tapahtumistanne.
 
Eilan mies
Aamu sujui hyvin, siivoilit kaikessa rauhassa ja kävimme yhdessä ruokaostoksilla, odotimme sukulaisia syömään, ja myöhemmin ystäväpariaskuntaa iltaa istumaan. Lapset menisivät yökylään mummolaan.

Sukulaisvierailu alkoi myös mukavissa merkeissä ja laittamamme ruoka oli herkullista. Sitten kuitenkin sinulle ja sisarellesi tuli jotain erimielisyyttä, suutahdit ja aloit tiuskia niin rumasti, että minun oli pakko huomauttaa sinulle siitä. Ensin nolostuit ja punastuit harmistuneena, mutta kun sama peli jatkui ja innostuit jopa haistattelemaan,minun oli pakko komentaa sinut pois pöydästä. Niskojasi nakellen menit ovet paukkuen makuuhuoneeseen.Pyysin porukalta välikohtausta anteeksi ja sanoin käyväni vähän keskustelemassa kanssasi. Ihmettelin oikkuiluasi ja päätin antaa sinulle kunnon muistutuksen käytöstavoista.

Niinpä otin makuuhuoneessa sinut lujasti polvieni väliin, vedin housusi alas ja annoin muutaman lujan läimäytyksen paljaalle pyllyllesi. Riuhdoit ja vikuroit,mutta lopetit pian, kun sanoin antavani remmistä, jos et heti menisi pyytämään anteeksi. Tiesit, että jos ottaisin remmin, et voisi olla hiljaa, ja muut kuulisivat,mitä tapahtuu. Sitä et halunnut, luulit, että kukaan ei tiedä sinun saavan silloin tällöin piiskaa. En ole raaskinut kertoa sinulle, että siskosi miehen kanssa olemme puhuneet siitä aika avoimestikin. Myös äidillesi olen sanonut, että annan aika herkästi piiskaa, jos oikuttelet, ja hän pitää sitä hyvänä asiana. Intiimejä juttujahan nämä silti ovat, enkä halua turhaan nolostuttaa sinua kertomalla näistä toisille sinun kuultesi.

Niinpä päästin sinut sylistäni ja valmistauduimme palaamaan toisten luo. Posket punaisina vedit pöksysi paikalleen ja oioit hameenhelmasi. Annoin suukon otsallesi ja menimme käsi kädessä jatkamaan ateriaa. Otit kiltisti siskoasi kalulasta kiinni ja pyysit anteeksi. Sopu oli sillä selvä, ja loppuvierailu sujui oikein kivasti.

Sukulaisten lähdettyä otimme paukut ja tiskailit astiat. Jostain syystä aloit uudelleen haastaa riitaa ja käyttäytyä niin ilkeästi, että suutuin uudelleen ja päätin kuitenkin antaa sinulle perusteellisen opetuksen. Tulin keittiöön ja käskin sinun pitää suusi soukemmalla. Aloit haistatella, mutta kun huomasit minun availevan vyönsolkeani,lehahdit punaiseksi ja yritit livahtaa ulos ovesta. Talutin sinut kuitenkin käsipuolesta takaisin, painoin sohvalle ja vedin pyllysi paljaaksi. Minulle et enää räkyttäisi, et tämän käsittelyn jälkeen, sen päätin.

Aloin piiskata nahkavyöllä pyöreitä pakaroitasi ja meheviä reisiäsi, ja vyön läiskähtely ihollasi sai minut merkillisen hurmoksen valtaan,niinkuin aina. Kaluni seisoi kivikovana. Olin aika ankara sinulle, sillä mielestäni ansaitsit sen, oikuttelusi oli aika typerää. Löin melko lujaa, halusin saada sinut kunnolla nöyrtymään. Aluksi panit vimmatusti vastaan, mutta muutaman kovemman sivallussarjan jälkeen aloit itkeä ja vastarintasi murtui. Samalla työnsit pyllysi pystympään ja levitit vapaaehtoisesti reisiäsi enemmän auki. Aloit kiihottua, niinkuin aina, kun oikein kunnolla kuritan sinua.

Hellyys tulvahti rintaani ja suuttumukseni meni ohi. Siinä mielessä piiskaus toimii meillä hyvin, ei tarvitse turhista tapella, kun minä saan purkaa kiukkuni antamalla sinulle piiskaa, ja sinun kiukkusi häipyy myös, kun piiska tai remmi tanssii pyllylläsi. Lisäksi kiihotumme siinä sivussa lähes joka kerta, ja sovintoa sinetöidään intohimoisella rakastelulla. Nytkinkaluani suorastaamn pakotti, ja olisin halunnut upottaa sen kosteina kiiltelevien häpyhuultesi väliin saman tien.

Hillitsin kuitenkin itseni, kurituksesi oli vielä kesken. Löin vielä kymmenen lujaa lyöntiä ja pistin sinut lasekemaan ne ääneen. Vaikersit ja itkit vyöni alla, mutta kiltisti tottelit. Lopulta se oli ohi, ja vedin sinut lujasti syliini. Kun itkusi vähitellen alkoi tyrehtyä ja vapinasi vaimeta, käänsin sinut nelinkontin sohvaa vasten ja levitin jalkasi. Olit niin märkä, että suorastaan valuit, ja huusit ääneen kiimaasi, kun upotin kaluni lujasti sisääsi. Vain muutaman syvän työnnön jälkeen laukesit läähättäen, ja sain ihailla orgasmin kourissaq vavahtelevaa vartaloasi. Olit ihanan kiihottava näky remmin jälkien juovittamine takamuksinesi, ja sain pidätellä tovin aikaa, etten olisi lauennut liian pian. Halusin saada sinut tulemaan uudelleen, selkäsaunan jälkeen se onnistuu sinulta aika helposti.

Niinpä runkkasin etukautta klitoristasi ja painelin kaluani pilluusi rauhalliseen tahtiin. Pian tunsin, miten pillusi alkoi supistella rytmikkäästi ja halusit kovempaa käsittelyä. Saamasi pitää, tuhma lutkani, totesin ja aloin panna sinua oikein perusteellisesti. Tunne oli uskomaton, kiemurtelit edessäni ja takapuolesi tempoili raivokkaasti; minun oli pidettävä sitä kaksin käsin aloillaan, että sain kaluni pidettyä sisälläsi ja pystyin jatkamaan yhdyntää.

Viimein laukesit kirkuen taas, ja myös oma orgasmini tuli rajuna kuin rajumyrsky. Näykin hellästi niskasi pehmeää ihoa ja hyväilin lanteitasi ja vedin sinut kainalooni sohvalle, jossa lepäilimme hetken vierekkäin. Nukahdit uupuneena kainalooni, ja annoin sinun nukkua kaikessa rauhassa jonkin aikaa. Katselin untasin ja silittelin rakkaudella piiskani jälkiä ihollasi. Rakastan sinua.

Illalla juhlimme ystäviemme kanssa,ja kaikki oli oikein mukavaa. Välill'ä taputin aristavaa pyllyäsi ja huvittelin sillä, kun sain sinut somasti nolostumaan,kun iltapäivän selkäsauna muitui mieleesi. Yöllä, kun vieraamme olivat lähteneet, menimme vuoteeseen ja rakastelimme vielä pitkään, ennen kuin nukahdimme, ja vielä aamullakin olit oikein kiimaisena heti herättyäsi, niinkuin aina, kun olet saanut kunnolla piiskaa.

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Kertokaahan muutkin pyhänseudun tapahtumistanne.
 
Mies naiselleni
Naurettavaa tuomitsemista. En käsitä mitä väärää siinä on, kun kaksi ihmistä vapaaehtoisesti leikkii leikkejä, joista molemmat saavat seksuaalista nautintoa. Ketä siinä kohdellaan väärin? Olisiko tosiaan maailmalle parempi, että he eivät saisi tyydyttää seksuaalisia halujaan keskenään?

Minun ja vaimoni suhde on tasapainoinen ja tasa-arvoinen, vaikka piiskaankin häntä. me molemmat saamme tästä nautintoa, joka lähentää meitä puolisoina toisiimme. Suhteessamme olemme tasa-arvoisia. Pystymme näin tyydyttämään erilaisia mutta yhteensopivia halujamme.
 
Mieheni nainen 39
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Olen akateemisessa ammatissa toimiva,itsenäinen nainen ja työelämässä erittäin vastuullisessa asemassa. Silti kotona tottelen miestäni miltei kaikessa ja teen sen enemmän kuin mielelläni. En tunne olevani alistettu, vaikka rakas puolisoni melko useinkin kurittaa minua piiskaamalla, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Kivusta en sellaisenaan nauti, mutta tilanteet, jolloin hän käskee minut luokseen ja tiedän saavani piiskaa, ovat todella kiihottavia, vaikka samalla pelkään tulevaa. Usein joudun hakemaan vanhan tutun vyöremmin itse, ja teen senkin vapaaehtoisesti, vaikka se vielä vuosienkin jälkeen tuntuu sanoisinko kiihottavan nöyryyttävältä samoin kuin se, että joudun itse laskemaan pöksyni polvitaipeisiin ja kumartumaan sängylle tai mihin milloinkin piiskausta varten.

Olemme toimineet näin vuosikausia, ja saamme molemmat tästä tyydytystä. Silti kyseessä on aina rangaistus jostain tekemästäni tai tekemättä jättämisestä, ja saan piiskaa aina melko tuntuvasti. Silti olemme molemmat todella kiihottuneita jälkeenpäin, ja useimmiten tyydytämme toiseme piiskuskohtauksen jälkeen. Leikkimielinen, esileikkipiiskaus ilamn todellista syytä ei ole läheskään yhtä tyydyttävää, vaikka sitäkin joskus teemme.

Ihmettelen näitä tuomitsijoita, jotka teilaavat toisia näillä palstoilla. Miksi lukea näitä lainkaan, jos ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? Tuntuu siltä, että asia heitäkin jollakin lailla kiehtoo ja kiinostaa.
 
punaposkinen naaras
Lueskelin tuossa näitä vanhempia juttuja tästä aihepiiristä ja ajattelin nostaa tämän pitkästä aikaa tänne, jospa saisi vaikka lisää alkuperäiseltä kirjoittajalta ja tietty muiltakin. Uhhuh, tosiaan meni posket punaisiksi tuon ap:n juttuja lukiessa -ja kuumottaa edelleen sieltä sun täältä...
 
myös aviomies 51
Aika paljon näkyy olevan nämä näitä masokistimiesten lempifoorumeita. Itse lukisin mielelläni tosipohjaisia tarinoita heteroseksuaalisten parien kokemuksista tällä alueella. Kertokaa, folks? Itse en voisi enää kuvitellakaan muunlaista elämäntapaa.
 
naisen Mies
Me olemme pari, jolle suhteeseen on kuulunut lähes alusta asti naisen kurittaminen. Huomasin hyvin pian aloitellessamme suhdettamme yli kaksikymmentä vuotta sitten, että tyttöystäväni kiihottuu ja nauttii selvästi, kun läpsäisin leikilläni häntä takapuolelle nosrmaalia pikku läpsäystä lujemmin. Yllätyksekseni huomasin silloin myös itse miten hyvälle tuo naisen alistunut painautuminen lujan iskin jälkeen minua vastaan tuntui.

Keskustelimme tämän ensimmäisen kerran jälkeen (joka ei molempien innostuttua jäänyt lähellekään tuota yhtä lyöntiä). Molemmat olimme täysin kokemattomia näissä asioissa. Naiselleni hänen taipumuksensa nauttia alistumisesta miehelle ei ollut yllätys. Hän oli aina unelmoinut miehestä, joka piiskaisi häntä ja pitäisi kurissa. Minulle tämä vallan tunne ja siitä kiihottuminen oli aivan uutta ja erittäin innostavaa.

Nyt olemme olleet jo kauan naimisissa ja meillä on lapsia. Avioliittomme on kuitenkin yhä yhtä kiihkeä kuin suhteemme alkuaikoina. Olemme todella onnellisia yhdessä. Meistä tuntuu, että hyvän suhteemme perusta on meille molemmille erittäin tärkeä tyydyttävä ja vilkas sukupuolielämämme, johon liittyy keskeisenä osana naiseni piiskaaminen ja sitominen. Mikä on syy ja seuraus? En tiedä. Onko hyvä suhteemme se joka mahdollistaa antoisan piiskaankin perustubvan seksin, vai onko tämä naisen kurittaminen mahdollistanut suhteemme pysymisen kiihkeänä. Oletan, että molemmat vaikuttavat toisiinsa ja näin elämme onnellisessa miehen ja naisen suhteessa.

Avioliittomme on erittäin tasa-arvoinen. Sovimme kaikki tärkeät asiat yhdessä ja jaamme työt perheessä tasan. Tästä tasa-arvoisuudesta on vain yksi poikkeus. Minulla on oikeus käyttää vaimoani seksuaalisesti hyväkseni milloin vain haluan ja miten vain haluan. Tähän kuuluu meillä myös hänen piiskaamisensa. Olemme tulleet tähän ratkaisuun, koska se on meille molemmille luontevinta ja nautinnollisinta. Tietysti tämän kuten, minkä tahansa muunkin sopimuksen, hän tai minä voi lakkauttaa halutessaan. Koska tämä järjestelmä toimii meitä molempia tyydyttävällä tavalla meillä kummallakaan ei ole ollut mitään halua lähteä sitä rikkomaan. Kyse ei ole itse asiassa tasa-arvoisuudesta poikkeamisesta, vaan sen toteuttamisesta. Toteutamme tällä järjestelyllä tasa-arvoisesti molempien oikeutta sellaiseen tarpeittemme mukaiseen seksuaalielämään johon jokaisella ihmisellä tulee olla oikeus.

Rankaisen siis häntä, silloin, kun katson sen tarpeelliseksi. Syy voi olla hänen käytöksensä tai vain minun haluni piiskata häntä. Aina näihin piiskaamisiin ei liity rakastelua, mutta itse asiassa kyllä aina seksi. Seksi siten, että saadesssaan piiskaa ei vaimoni kykene olemaan kiihottumatta. Minun laitani, antaessani hänelle kiihkossani piiskaa ja nähdessäni miten hän nöyrtyessään nauttii yhä enemmän, on tietenkin aivan samoin.

Tässä nyt en kovin yksityiskohtaisesti lähtenyt kertomaan elämästämme ja tavoistamme, mutta luettuani ketjun huomaan ilokseni miten paljon hyvin samanlaisia onnellisessa suhteessa olevia naisia ja miehiä onkaan. Lopuksi vielä: jotkut kirjoittajat eivät näköjään ole tajunneet lainkaan onnellisen parin piiskaamisen tai kurittamisen ja väkivallan eroa. Kyse on aivan päinvastaisesta asiasta. Meidän suhteemme esimerkiksi ei voisi olla kauempana väkivaltaisesta vaimon hakkaamisesta. Rakastamme toisiamme syvästi ja olemme löytäneet meille parhaat tavat yhdessä toteuttaa itseämme naisena ja miehenä.
 
Miehen nainen
Ihanaa, "naisen mies"! Minulla myös on nyt muutaman vuoden ollut ilo elää lähestulkoon kuvaamasi kanssa identtisessä suhteessa, ja täytyy sanoa, että tämä on juuri sitä, mitä olen koko ikäni alitajuisesti kaivannut. Seksuaalisesti olen ollut suunnilleen nälkäkuoleman partaalla, ja kuvitteli edellisessä pitkässä (17 V.) liitossa tosissani olevani lähes frigidi, mutta nykyään nautin seksistä mielettömästi, ja tarvitsen -ja saan- sitä päivittäin. Uhhuh, enpä olisi uskonut, että tällainenkin aika vielä tulee vastaan...
 
HOH 52
Eli olen head of the household. Silti tasa-arvoisessa parisuhteessa, kunnioitan aviovaimoani vaikka sanonkin viimeisen sanan. Piiskaa annan tarvittaessa ja rakkaani tietää, että takamus kuumottaa takuuvarmasti, jos ei sovituista säännöistä pidetä kiinni. Lipsumisia tulee harvoin, mutta pieniä muistutuksia annan silti aika herkästikin, jotta asia ei pääse unohtumaan. Tämä sopii meillekin, ja on herkullinen lisä myös seksipuolen mausteena.
 
naisen Mies
Tämän kaltaisissa onnellisissa ja kiihkeissä suhteissa eläviä pareja on varmasti paljon. Näistä asioistahan ei kovin yleisesti keskustella edes parhaimpien ystävien kanssa. Väärinkäsitykset ja ymmärtämättömyydet ovat uhkana, jos minä kertoisin eilen piiskanneeni vaimoani, tai jos sinä kertoisit saaneesi fyysistä kuritusta mieheltäsi.

Näiden halujen määrä lienee huomattavasti yleisempää kuin, mitä normaalista keskustelusta tai julkisesta sanasta saattaisi päätellä. Seksiin liittyvässä kuvastossa tai vaikka seksikaupoissa on perustavarana sitomiseen tai piiskaamiseen käytettävät välineet. Tuskinpa aivan pientä marginaalia varten. Alistumisesta ja toisaalta hallitsemisesta nauttimisen yleisyys ja tavallisuus vaikuttaa olevan yhteiskuntamme viimeisiä seksuaalisia tabuja.
 
47-rouva
Tuntuu olevan paljon yleisempää, että mies pitää naistaan kurissa, kuin päinvastoin.
Samoin tuntuu siltä, että naistaan piiskaava mies ei saa ymmärrystä ja hyväksyntää. Johtunee siitä, että elävässä elämässä tapahtuu niin paljon sellaista naisiin kohdistuvaa kuritusta, josta leikki ja erottinen viritys ovat kaukana. Selvää väkivaltaa ja pahoinpitelyä, johtuen sitten mustasukkaisuudesta tai muista asioista.

Miestään kurissa pitävä nainen saa paljon helpommin ymmärrystä, koska yleisesti ajatellaan, että mies on tarpeeksi vahva pysäyttämään häntä kurittavan naisen.
Kuitenkin naispiiskaajia tuntuisi olevan vähemmistö. Ei ilmeisesti oikein istu naisen käteen rottinkiraippa tahi pajunoksa.
Minä kuitenkin koen sen luontevaksi ja mieskin on ymmärtänyt asemansa saava osapuolena ja tottelijana.
Sitä en voi kieltää, etteikö homma joskus mene pelleilyn puolelle, mutta totinen kuri löytyy kuitenkin pohjalta aina.
 
naisen Mies
Voi olla noin. Itselleni ajatus miehestä, jota nainen kurittaa, on täysin vieras. Hieman samoin kuin en voi täysin käsittää homoseksuaaleja miehiä. Näillä en tarkoita, ettenkö hyväksyisi masokistisia tai homoseksuaaleja miehiä. Tottakai hyväksyn heidän seksuaalisuutensa. Minulle se vain on vieras. Moni hyvä perheystävämme on homo- tai bi-seksuaali, sekä miehiä että naisia. Tavallaan kyse on omasta rajoittuneisuudestani. Vaimoni esimerkiksi on paljon vapaampi. Hänelle toisen naisen kanssa seksin harrastaminen olisi mieluista tai hän voisi kuvitella myös piiskaavansa naista (miehen piiskaaminen on hänelle vieras ajatus), vaikka ensisijassa hän haluaakin alistua häntä hallitsevalle miehelle.

Ilmeisesti sinun ja miehesi suhde on molemmille antoisa ja tyydytystä tuottava. samoin kuin minun ja vaimoni suhde. Ei ole olemassa mitään yhtä tietä onneen. Ihmisen seksuaalisuus on hyvin monimuotoista ja niinkauan kun on kyse aikuisten tervejärkisten ihmisten vapaaehtoisesta toiminnasta pitää kaikkien kukkien antaa kukkuia ja ihmisten nauttia.
 
-Riikka
Meillä suhteeseemme on kuulunut lähes alusta asti se, että mies on perheemme pää ja hänellä on oikeus ojentaa minua. En ole koskaan kokenut tätä ahdistavaksi tai loukkaavaksi, vaan lähinnä se on tuntunut hyvältä ja tuonut turvallisuuden tunnetta.

Meillä kotikuri tarkoittaa ihan ehdottoman paljon muutakin, kuin piiskaa ja selkäsaunoja vaikka siitä kaikki alkunsa saikin.

Alussa kaikki oli pientä ja kevyttä esimerkiksi sängyn vähän mattopiiskaa. Huomasin itsekin nauttivani tästä, en niinkään kivusta, jonka selkäsauna aiheutti vaan lähinnä tilanteesta ja selkäsaunan aiheuttamasta kuumotuksesta takapuolessa. Pikkuhiljaa tämä kehittyi tavaksi ja selkäsauna tuli yhä herkemmin. Nykyään ei tarvitse aina olla edes koviinkaan tuhma tyttö ansaitakseen selkäsaunan.

Hieman myöhemmin mieheni otti tavaksi seisottaa minua nurkassa, joskus ennen piiskaa ja joskus piiskan jälkeen. Erään hieman "riehakkaan" ravintolaillan jälkeen tämä lyhyt nurkka-aresti muuttui kuitenkin viikon kotiarestiksi, josta puolestaan kehittyi edelleenkin käytössä oleva rangaistusmuoto muiden ohella.

Arestiviikon aikana tulen töistä suoraan kotiin ja vaihdan vaatteet ns. arestiviikon vaatteet, joihin kuuluu muutama erilainen paituli, hame tai mekko liivimallinen- tai puoliessu ja mustat tai ruskeat puukengät. Ajan saatossa näitä on hankittua uusia sitä mukaan, kun löytöjä on tullut vastaa. Viikon aikan teen kaikki kotityöt ja tarjoilen esim. illallisen miehelleni suoraan pöytään ja syön vasta hänen syötyään ellei erikseen anneta lupaa istua pöytään.

Ensimmäisenä iltana saan yleensä kovan selkäsaunan. Yleensä remmillä, mutta joskus saan hakea pajupiiskan jo ensimmäisenä ilta. Yleensä haen vitsan kuitenkin vasta myöhempinä päivänä sillä miehenikin tietää hyvin, että vitsan hakeminen saa perhosia vatsaani.
 
naisen Mies
Nimimerkki Riikan kertomus suhteestaan oli hyvä myös opetusmielessä. Sain siitä mukavia ideoita oman naiseni kouluttamiseen. Tiedä sitten, miten paljon tuosta hän oppii nöyremmäksi, voi olla, että innostuu hankkimaan tuollaista arestia vain lisää. mutta haitanneeko tuo, hyvin antoisaltahan tuollainen pidempi alistamiskausi tuntuu. Onnea teille molemmille iloisesta ja antoisasta suhteestanne. Eikö olekin, että tällaisessa suhteessa liekki palaa kiivaammin sekä myös pidempään sen saadessa näin uusien kiihottavien kokemusten myötä jatkuvasti yhä lisää polttoainetta?

Nimimerkki "Kertokaa lisäälle" sanoisin, että keskustele miehesi tai miesystäväsi kanssa ajatuksistasi. Älä aloita heti kaikkein rajuimmilla fantasioillasi, vaan johdata häntä askel kerrallaan löytämään miehelle antoisan nautinnon halukkaan naisensa kurittamisesta. Toimi järkevästi ja häntä ohjaillen, niin lopulta todennäköisesti saat kokea sellaista kuritusta ja antautumista, jota Sinä niin kaipaat.

Iloisia ja antoisia hetkiä kaikille Miehille ja Naisille!
 
Avovaimo
Tuntuu rangaistukselta mielestäni jo se, että jos viikko pitää puukengissä kulkea. Saati jos niiden kanssa pitää vielä ryteikköönkin kompuroida piiskaa hakemaan....
 
arto42
...nimittäin sitä, että ottaisin perinteisen mallin mukaisen kotikurin käyttöön. Tykätään molemmat piiskaleikeistä sängyssä vaimon kanssa, mutta olen kaivannut vähän enemmän. Oon lukenut tästä paljon ja koen asian omakseni, joten viimein ehdotin -tai oikeastaan ilmoitin- vaimolle, että siirryn tuumasta toimeen. Ja viime viikolla sitten annoin ensimmäisen kurinpitoselkäsaunan, kun tuolla kullalla alkoi käytös olla sitä luokkaa, että kurinpalautusta mielestäni kaivattiin. Jonkun verran siinä taisteltiin vastaan, kun otin rouvalta takamuksen paljaaksi ja annoin kunnon löylytyksen, mutta jälkeenpäin myönsi ansainneensa käsittelyn, ja sovimme, että tarpeen vaatiessa sama voidaan toistaa. Mahtava olo, suosittelen.
 
Ihmettelevä Ida
Onko teidän kaikkien vaimot niin kovapäisiä ja niin huonosti käyttäytyviä, ettei auta muu kuin fyysinen kuritus? Eivätkö vaimonne osaa keskustella? Oletteko te kaikki kurittavat miehet niin täydellisen hyväkäytöksisiä, että vain teillä on oikeus puolisoanne kurittaa, vai saako vaimo kurittaa teitä silloin, kun käyttäydytte vaimonne mielestä huonosti? Mitä on sellainen huono käytös, että se oikeuttaa fyysisen kurittamisen? Jatkuva pettäminen?

Seksileikit ovat asia erikseen, mutta esimerkiksi tuo Eilan miehen kirjoitus kuulosti suorastaan kamalalta ja sellaiselta, että siitä on yhdessä sovitut seksileikit kaukana.
 
vittu, minä ampuisin tollasen hullun
Mulle tulee mieleen pedofilia näistä naisen kuritusjutuista.
Nainen on kuin pikkutyttö, jota aikuisen miehen tarvii kurittaa.
Samoin tulee mieleen insesti, kurittaja on tytön isä.
YÄK, YÄK, YÄK.
 

Yhteistyössä