Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
edellinen
Naisen raiskaus on mieheltä alistamista, ei seksuaalista, hyvän olon toimintaa.
Samoin nämä jutut, mies haluaa alistaa naisen.
Nämä miehet pitävät naista ala-arvoisina, pelkästään reiän reunoina.
 
mäki ampuisin
Voi jumankauta, onko tosiaankin naisia, jotka nauttivat pahoinpitelystä?
Siitäkö jotkut miehet ovat saaneet käsityksen, että nainen nautti raiskauksesta?
Taidan elää väärällä planeetalla.
Tosi "tasa-arvoinen" rakkaus-suhde.
 
Ihmettelevä Ida
Alkuperäinen kirjoittaja Ei Thaikkutyttöjä:
tartte piiskata.
Ne on kilttejä ilman risuakin.
Mutta mikä on se "kiltteystaso", joka naisen on saavutettava, ettei hänelle "tarvitse " antaa kurinpalautusta? Mistä nainen sitten "ansaitsee" piiskaa, mitä se sellainen käytös on? Eikö naisella saa olla omaa tahtoa, eikö naisella saa olla luonnetta esimerkiksi olla joskus jostakin asiasta eri mieltä kuin mies, eivätkö nainen ja mies voi keskustella asioista - pitääkö naisen nöyristellä ja kumarrella miehelleen ja sanoa kaikkeen vain hiljaa maahan katsoen, että "kyllä herra"?

Näistä jutuista kun saa sen kuvan, etteivät ne piiskaa "ansaitsevat" naiset mitään oikeasti pahaa ole tehneet, vai ovatko? Kertokaa nyt esimerkkejä. Ja jos esimerkiksi Eila on "juntti" eli käyttäytyy huonosti yleisillä paikoilla, eiköhän siihen auttaisi ennemminkin vaikka käytöksen kultaisen kirjan lukeminen kuin piiskaus, eipä ainakaan tunnu tuo piiskaus auttavaan kenenkään kotona, kun Eilat ja muut saavat piiskaa tämän tästä kurinpitomielessä.

Edelleen olen sitä mieltä, että _yhdessä sovitut seksileikit_ ovat asia erikseen, mutta näistä jutuista moni ei tunnu seksileikiltä.
 
Sinulle, Ihmettelevä Ida
Taidat olla hiukan tosikko, kun et näytä ymmärtävän, että kyseessä on molempien osapuolten hyväksymä rooliLEIKKI, vaikkakin parhaan ja molempia kiihottavan tehon aikaansaamiseksi sitä leikitään perusteellisesti ja tilanteisiin mennään puolitosissaan, koska se kiihottaa molempia. Ei tietysti kaikkia, onhan meitä moneksi. Tämä nyt kuitenkin on meille sopiva juttu, ja on aivan mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia muiden samoin tuntevien kanssa. -Kommenttsisi luettuani jäin ihmettelemään, miksi yleensä suraat tällaista ketjua? Ettei vain jollain lailla kiehtoisi omaakin mieltäsi...
 
Eilan mies
Ohhoh, nyt meni otsikko ja niminerkki sekaisin tuossa edellisessä, olin vähän huolimaton! Samoin kirjoitusvirheitäki näkyi tullee -suraat=seuraat, kommenttsisi=kommenttisi. Mut eipä kai haitanne?
 
Ihmettelevä Ida
Eilan mies kysyy, että miksi "suraan" ; ) tätä keskustelua - en varsinaisesti voi sanoa, että seuraisin, vilkaisen useimmiten pitkiä ketjua, koska olen utelias luonne ja kun itse "vaivauduin" tänne kirjoittamaan, vilkaisin sitten toistamiseenkin, ja nyt vielä kolmannenkin kerran.

Ehkä olen tosikko, sillä sain tosiaan kirjoituksestasi sen kuvan, ettei kyseessä ollut seksileikki, vaan sinun mielivaltainen halusi satuttaa vaimoasi : / Minusta tuntui pahalta lukea sellaista. Nyt kuitenkin kerrot, että kyseessä on tosiaan kuitenkin "vain" roolileikki ja kuten aiemmin totesin, yhdessä sovitut seksileikit ovat asia erikseen, mutta kumppanin satuttaminen ja pahoinpitely eivät ole hyväksyttäviä juttuja.
 
voi veljet kun tekee hyvää
Ukot, perkele!
Antakaa sitä eukkoa oikeen kunnolla turpaan, lakkaapa vikisemästä ja laakista.
Ei muuta ku nyrkillä keskelle leipäläpeä ja hampaat irti.
Siinäpähän sitten sössöttävät ilman purukalustoa ja on niin seksikästä suhinaa koko puhe, että joka kerta ku akka jotain sanoo, pitää heti hypätä pukille.
Sepä vasta kutaa tekee se.
Voi naapurit vähä lähikaupassa ihmetellä turpeeta suuvärkkiä, mutta mitä siitä.
Sehän on teidän eukkonne, jota saatte käyttää niin kuin haluatte.
Hampaattomalta suulta on turvallisempi saada imut kun se ei voi kiihkoissaan edes purra.
 
Blogin Violetta
Alkuperäisen kertomus oli hyvin kirjoitettu. En tiedä oliko se totta vai fantasiaa, mutta uskon voivan olla tottakin.

Meilläkin on säännöt, joiden noudattamisesta tiedän seuraavan rangaistuksen. Väkivaltaisena en todellakaan miestäni pidä, vaikka piiskaakin nyt sain ensimmäistä kertaa. Päinvastoin,
 
Blogin violetta
Mutta siis jatkan. Siis mielestäni kurinpito on välittämisen merkki. En tarkoita mitään hakkaamalla akat kuriin sairautta, vaan tämä todella toimii meillä.

Tiedän, että mies on perheen pää ja kuten Riikan kirjoituksessa kotikuri on muutakin kuin selkäsaunoja ja piiskaa. Miehen saa sanoa sen viimeisen sanan, vaikka toki asioista keskustellaankin. Ja jos ei onnistu, myös rangaistukset ovat silloin sallittuja.
 
a girl
Alkuperäinen kirjoittaja Blogin violetta:
Mutta siis jatkan. Siis mielestäni kurinpito on välittämisen merkki. En tarkoita mitään hakkaamalla akat kuriin sairautta, vaan tämä todella toimii meillä.

Tiedän, että mies on perheen pää ja kuten Riikan kirjoituksessa kotikuri on muutakin kuin selkäsaunoja ja piiskaa. Miehen saa sanoa sen viimeisen sanan, vaikka toki asioista keskustellaankin. Ja jos ei onnistu, myös rangaistukset ovat silloin sallittuja.
Varmaankin riippuu siitä kuinka pahasti on sählännyt, kuinka kovasti siitä voi rangaista. Selkäsauna tai jopa useampi saman viikon aikana kuulostaa aika kovalta rangaistukselta, ainakin minusta. Lisäksi, kuten joku muukin jo taisi mainita, se että joutuu kulkemaan viikon puukengät jalassa on rangaistus jo sinänsä nekun käsittääkseni ovat aika painavat ja kömpelöt jalkineet...vai kuinka itse kokisit, jos käskettäisiin käyttämään vain ja ainoastaan puukenkiä?
 
nainen, joka ei ole enää lapsi
Voi jumalan pyssyt, ihan tuntuu tasa-arvoiselta suhteelta, tai sitten ei.
Siis, naisetko ne suhteessa ovat lapsia, joita täytyy rangaista?

Ei perkele, jos ukko mua lyö, lähden taatusti, enkä takaisin tule ja piste.
 
bmad.32
"Ei perkele, jos ukko mua lyö, lähden taatusti, enkä takaisin tule ja piste."

Sulle ei ole vielä biologia kehittynyt siihen pisteeseen, että pystyisit kanavoimaan lyömisestä ja alistumisesta seksuaalista nautintoa kumpaankaan suuntaan. :) Kun oppii lapsena, että joku on pahasta ja moraalitonta voipi
käydä tollain.
 
nainenn.
Alkuperäinen kirjoittaja pentti 48:
Meinaan "loppusodassa" asia vaan on niin, että naiset tarvii piiskaa toisinaan. Ne hyppii silmille ja temppuilee aivan sen takia, että ne hakee rajojaan ja odottaa, että mies näyttää niille kaapin paikan. Jos sitä ei uskalla tehdä, jää paljosta paitsi. Nimittäin nainen on kaikkein parhaimmillaan, kun siltä ottaa luulot pois eli antaa kunnolla remmiä persuuksille tarpeen vaatiessa ja sen päälle sitten herkkää lemmiskelyä, nam. Näin tää homma vaan menee, ja tuolla alkuperäsellä ketjun aloittajalla tuntu olevan homma hanskassa.
Ja miehetkö ei sitten oikuttele ja tartte piiskaa? Te miehet kuvittelette itestänne liikoja! Teillä pitäs muka olla valta päättää miten naisen tulisi käyttäytyä ja olla. Itse kyllä saisitte käyttäytyä miten huvittaa.

Fantasiat ja leikit on aivan eriasia, kun nämä jutut täällä. Juu pitänee alkaa antaa miehelle selkään remmillä, kun se oikuttelee eikä hoida hommiaan kuten on sovittu. Kiitti neuvosta!
 
tyttö 16v.
Oon vasta nuori ja unelmoin jo nyt poikaystävästä joka antais mulle selkään.... Ei se oo mitään "pahinpitelyä" tai "kidutusta" jos piiskattavakin sitä haluaa. Unelmoin hevari/rock miehestä joka tykkäis antaa selkään tai normi meiskin kävis! Mutta tuntuu et ne on aika harvassa tai sit kaikilla on jo joku. Se ei niinkään haittais vaikka en ois sen kaa yhessä mut jos oltas vaikka vaan kavereita ja sit se antais selkään kumminkin! :)
 
justiinana
Et tästälähin jos hän kiukuttelee tai ei tee justiinsa niinkun minä sanon tai jättää kotiy´työt tekemättä niin raippa laulaa. Ja kun ukko ei uskonut annoin selkään ihan kunnolla. Lupas totella tästälähin. Ja paras onkin tai saa selkään!
 
Nainen111
Upee juttu, vaikka sitä piiskaamista olikin mun makuun ehkä liian pitkästi ;).. *moderoi* ja kunnon yhdyntää (sitä tärkeintä, ah jos masterilla vielä on jättikokoinen...) liian vähän. Meillä on hiukan samanlainen suhde, valtateemojakin sängyssä käsitellään - molemmat haluavat ja molemmat kiihottuvat, mutta ei tuossa mittakaavassa. Ei siis mitään lyömistä eikä piiskaamista, vaan sitä että mies tarttuu niskasta ja panee... narttuaan...kun olen ollut tuhma. Tai tulee kourimaan,kun kiukuttelen, ja tiukalla ilmeellä käskee riisua pöksyt. Tulee töistä ja tarkistaa, onko pimppani märkä ja valmis vaikka kiukuttelisin ja olisin kiireinen, vetää ruuat sivuun ja panee mua siinä keittiön pöydällä vaikka vikisen ja vastustelen. Rakkaus on meilläkin kaiken pohja, se juuri mahdollistaa hurjiempienkin tunteiden tulla. Kaikkea hyvää teille. Upea suhde. Pidä tuosta kiinni ja ole itsellesi noin hyvin sopivalle naiselle uskollinen!
 
-Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja a girl:
Alkuperäinen kirjoittaja Blogin violetta:
Mutta siis jatkan. Siis mielestäni kurinpito on välittämisen merkki. En tarkoita mitään hakkaamalla akat kuriin sairautta, vaan tämä todella toimii meillä.

Tiedän, että mies on perheen pää ja kuten Riikan kirjoituksessa kotikuri on muutakin kuin selkäsaunoja ja piiskaa. Miehen saa sanoa sen viimeisen sanan, vaikka toki asioista keskustellaankin. Ja jos ei onnistu, myös rangaistukset ovat silloin sallittuja.
Varmaankin riippuu siitä kuinka pahasti on sählännyt, kuinka kovasti siitä voi rangaista. Selkäsauna tai jopa useampi saman viikon aikana kuulostaa aika kovalta rangaistukselta, ainakin minusta. Lisäksi, kuten joku muukin jo taisi mainita, se että joutuu kulkemaan viikon puukengät jalassa on rangaistus jo sinänsä nekun käsittääkseni ovat aika painavat ja kömpelöt jalkineet...vai kuinka itse kokisit, jos käskettäisiin käyttämään vain ja ainoastaan puukenkiä?
Sen nyt voin sanoa ihan alkuun, että puukengät eivät ole mikään ongelma todellakaan. Käytän niitä kyllä ihan muutenkin ja töissäkin sellaiset on. Ne nyt vaan sattuu sopimaan hyvin "kotipiian asuun", joka vaatteistani kyllä eittämättä mieleen tulee. Se on kyllä totta, että selkäänsä tietää saaneenesa, kun seamman kerran viikossa saa piiskaa.
 
Käsittämätöntä joka lause
Alkuperäinen kirjoittaja Blogin violetta:
Mutta siis jatkan. Siis mielestäni kurinpito on välittämisen merkki. En tarkoita mitään hakkaamalla akat kuriin sairautta, vaan tämä todella toimii meillä.

Tiedän, että mies on perheen pää ja kuten Riikan kirjoituksessa kotikuri on muutakin kuin selkäsaunoja ja piiskaa. Miehen saa sanoa sen viimeisen sanan, vaikka toki asioista keskustellaankin. Ja jos ei onnistu, myös rangaistukset ovat silloin sallittuja.
Kuvottavaa. En kuvitellut löytyvän Suomesta. Kuvottaisi muuallakin. Poistun oksentamaan. Tämä palstahan on täysi hullujenhuone!!
 
masokistimies
Minä juoksen,kävelen,juoksen ylös pitkin tikkapuut,esim. jos seison tikkapuun ja malataan seinä,tavalliset kengät saa kipeä jalanpohjat mutta ei puukengissä tunne mitään kipua,ja puukengät yllä ainoastaan alavartalo ja pitkä t-paita ylävartalo on nöyrä pukeutuminen kun ottaa piiskaa vastaan eli seisoo siellä ja maalataan seinä auringossa
 

Yhteistyössä