Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
MinnaG
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupiika:
Alkuperäinen kirjoittaja -Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja a girl:
Alkuperäinen kirjoittaja Blogin violetta:
Mutta siis jatkan. Siis mielestäni kurinpito on välittämisen merkki. En tarkoita mitään hakkaamalla akat kuriin sairautta, vaan tämä todella toimii meillä.

Tiedän, että mies on perheen pää ja kuten Riikan kirjoituksessa kotikuri on muutakin kuin selkäsaunoja ja piiskaa. Miehen saa sanoa sen viimeisen sanan, vaikka toki asioista keskustellaankin. Ja jos ei onnistu, myös rangaistukset ovat silloin sallittuja.
Varmaankin riippuu siitä kuinka pahasti on sählännyt, kuinka kovasti siitä voi rangaista. Selkäsauna tai jopa useampi saman viikon aikana kuulostaa aika kovalta rangaistukselta, ainakin minusta. Lisäksi, kuten joku muukin jo taisi mainita, se että joutuu kulkemaan viikon puukengät jalassa on rangaistus jo sinänsä nekun käsittääkseni ovat aika painavat ja kömpelöt jalkineet...vai kuinka itse kokisit, jos käskettäisiin käyttämään vain ja ainoastaan puukenkiä?
Sen nyt voin sanoa ihan alkuun, että puukengät eivät ole mikään ongelma todellakaan. Käytän niitä kyllä ihan muutenkin ja töissäkin sellaiset on. Ne nyt vaan sattuu sopimaan hyvin "kotipiian asuun", joka vaatteistani kyllä eittämättä mieleen tulee. Se on kyllä totta, että selkäänsä tietää saaneenesa, kun seamman kerran viikossa saa piiskaa.
Meillä tulisi kyllä selkään, jos puukengillä kotona kulkisin. Ja eikö ne lähde herkästi jalasta vaikka selkäsaunan yhteydessä ja pahimmassa tapauksessa tee lommon lattiaan?? Veikkaan, että olisi puukengän pohjakuviot takapuolessa sen jälkeen.
Tätähän pitää testata! Täytyy vaan muistaa laittaa puukengät jalkaan ennen selkäsaunaa, jos vaikka remmi vaihtuisi sitten puukkariin...ties vaikka pääsisi "vähemmällä"
 
turvallinen.mies
Minun mielestäni miehen piiskaaminen on täysin luonnollista ja erittäin kiihottavaa molemmille. On totta, että miehen vahvempana on helpompi pakottaa nainen piiskattavaksi. Mutta yhtä totta on se, ettei piiskattavaksi yleensä pakoteta fyysistä voimaa käyttäen, vaan piiskaaja, olipa hän mies tai nainen, komentaa riisuutumaan ja käymään piiskausasentoon. Eikä piiskattavaa aina sidota kiinni, vaan piiskattava pysyy piiskausasennossa koska piiskaaja niin käskee. Eli piiskaajana voi olla nainen aivan yhtä hyvin kuin mies. Naisten usein käyttämä keino käskyjen lisäksi on tarttua miestä tukasta ja näin ikäänkuin pakottaa mies piiskattavaksi. Eli piiskaajan ei suinkaan tarvitse olla fyysisesti vahvempi eikä missään tilanteessa kannata järjestää voimainkoetusta siitä, saako toisen piiskattavaksi vai ei, koska sellaisessa voisi sattua vahinkoja. Minusta miehen piiskaamisessa on sekin kiihottava puoli, että nainen heikompana piiskaa miehen, joka on vahvempi. Ja olivatpa voimasuhteet millaiset tahansa, minun mielestäni on aina kysymys leikistä ja kiihottavasta sellaisesta.
 
Spankingwoman
Itse olin aikaisemmin sitomista vastaan piiskauksissa. Tai oikeastaan en ollut ajatellut sitä mitenkään.
Sitten eräs ihminen puhui minulle tästä. Mietin miltä se tuntuisi. Jos haluaisin sitomisen piiskauksen aikana - ja miksi sen haluaisin.
Puhuimme tästä jonkin kerran ja asia alkoi kiinnostamaan minua.

Kun sain itselleni motiivin selväksi ja halusin kokeilla hänen sitomistaan piiskauksessa, tein sen. Oli kyse rangaistuspiiskauksesta.
Pöydän päälle ja kädet kiinni. No se tilanne meni tietyllä tavalla naurettavaksi, koska piiskauksen kovuus ei ollut suhteessa sitomiseen tarpeeksi ankara.
Sitä varmaankin odottaa kovaa kipua, jos kädet on sidottuna. Sillä kertaa taitamattomuuteni takia sitä ei ollut, puuttui välinehallinta.
Ajattelimme, että sitominen auttaa kestämään ankaran piiskauksen paremmin.
On helpompi ottaa vastaan kun ei pääse pois ja pystyy keskittymään kivun kestämiseen, sen sijaan että miettii miten pysyisi rangaistusasennossa selkäsaunan ajan.

Sekin ajatus, että halusin hänen tuntevan todellista avuttomuutta.

Yleensä selkäsaunatilanteissa antaja päättää keston, kovuuden ja välineen millä rankaisee. Ja tietysti asennon missä piiskaus suoritetaan.
Sitominen taitaa kuulua myös tähän listaan, eli antaja päättää tarvitseeko tulevassa piiskauksessa sitomista vai ei.

Sitomisessa on oma viehätyksensä. Paljoa en ole sitä päässyt toteuttamaan enkä itse ole ollut sillä tavalla sidottuna. Sen logiikka on kuitenkin jo selvillä.

Suuri avuttomuuden tunne, omaa tahtoa ei enää ole, kestää paremmin ankaran selkäsaunan. On todella pakko ensinnäkin luottaa kaveriin ja pakko ottaa vastaan mitä siltä puolelta tulee. Kun ei vaan pääse pois.
Tämä asetelma kiehtoo paljon.

Pelon kasvaminen sisällä, ehkä paniikkireaktio, haluaa mutta pelkää ja toisaalta ei halua, mutta on pakko. Näin sen ajattelisin. Aikuisten leikkejähän nämä - vapaaehtoisesti sidottu.
 
Mies 40
Kun olette sitoneet miehen kädet selän taakse voitte sen jälkeen sitoa narulla miehen pallit. Ensinnäkin se voi kiihottaa ja palleista lähtevää narua nykäisemällä viesti kyllä menee perille. Voitte kuljettaa narusta vetäen miestä huoneesta toiseen ym. kivaa. Näin saatte miehen helposti armoillenne oikeasti. Ei tarvita voimaa. Jos vielä vikuroi niin napsauttakaa vielä piiskalla tai sormilla kevyesti kiveksiin. Toimii! Ja kun vielä pyöräytätte sen narun sitoessanne myös peniksen juuren ympäri tulee erektiosta kovempi ja kestävämpi. Solmut pitää sitten kyllä saada helposti auki. (Ja ON kiihottavaa ainakin omasta mielestäni) Vaimoni on vain tehnyt sitä niin harvoin,nyyh.
 
Turvallinen.mies
Pallien sitominen kiihottaa sekä minua että naisystävääni todella paljon. Kun olen kuriton naisystäväni komentaa minut laskemaan housut polviin ja sitoo pallit ja kiinnittää niihin narun. Näihin suostun vapaaehtoisesti ja sitten kun hänellä on naru kädessään, valta on hänellä. Narusta nykäisemällä ja tarpeen mukaan kädellä palleja läimäyttämällä hän saa minut tottelemaan. Hän taluttaa minua narusta jonkin aikaa ja sitten sitoo narun kiinni haluamaansa paikkaan ja minä pysyn paikoillaan selkäsaunan ajan, eikä muuta sidontaa tarvita! Todella kiihottavaa! Kannattaa kokeilla!
 
Juskus vähän tuhma
Alkuperäinen kirjoittaja -Riikka:
Meillä suhteeseemme on kuulunut lähes alusta asti se, että mies on perheemme pää ja hänellä on oikeus ojentaa minua. En ole koskaan kokenut tätä ahdistavaksi tai loukkaavaksi, vaan lähinnä se on tuntunut hyvältä ja tuonut turvallisuuden tunnetta.

Meillä kotikuri tarkoittaa ihan ehdottoman paljon muutakin, kuin piiskaa ja selkäsaunoja vaikka siitä kaikki alkunsa saikin.

Alussa kaikki oli pientä ja kevyttä esimerkiksi sängyn vähän mattopiiskaa. Huomasin itsekin nauttivani tästä, en niinkään kivusta, jonka selkäsauna aiheutti vaan lähinnä tilanteesta ja selkäsaunan aiheuttamasta kuumotuksesta takapuolessa. Pikkuhiljaa tämä kehittyi tavaksi ja selkäsauna tuli yhä herkemmin. Nykyään ei tarvitse aina olla edes koviinkaan tuhma tyttö ansaitakseen selkäsaunan.

Hieman myöhemmin mieheni otti tavaksi seisottaa minua nurkassa, joskus ennen piiskaa ja joskus piiskan jälkeen. Erään hieman "riehakkaan" ravintolaillan jälkeen tämä lyhyt nurkka-aresti muuttui kuitenkin viikon kotiarestiksi, josta puolestaan kehittyi edelleenkin käytössä oleva rangaistusmuoto muiden ohella.

Arestiviikon aikana tulen töistä suoraan kotiin ja vaihdan vaatteet ns. arestiviikon vaatteet, joihin kuuluu muutama erilainen paituli, hame tai mekko liivimallinen- tai puoliessu ja mustat tai ruskeat puukengät. Ajan saatossa näitä on hankittua uusia sitä mukaan, kun löytöjä on tullut vastaa. Viikon aikan teen kaikki kotityöt ja tarjoilen esim. illallisen miehelleni suoraan pöytään ja syön vasta hänen syötyään ellei erikseen anneta lupaa istua pöytään.

Ensimmäisenä iltana saan yleensä kovan selkäsaunan. Yleensä remmillä, mutta joskus saan hakea pajupiiskan jo ensimmäisenä ilta. Yleensä haen vitsan kuitenkin vasta myöhempinä päivänä sillä miehenikin tietää hyvin, että vitsan hakeminen saa perhosia vatsaani.
Nyt osui silmiin mielenkiintoinen juttu! Tällainen kävisi hienosti kesämökillekin esimerkiksi.
 
Nuorimies
Netistä ei lydy yhtään varmaa vastaustani ongelmaani, siispä kysyn suoraan, tietääkö joku, onko kokemusta, havaintoja tai kuulopuheita asiasta. Siis onko seuraava mahdollista:
Pystyykö aikuinen n. 100 kiloa painava ja varsin voimakkaaksi tunnettu mies piiskaamaan n. 80 kiloisen miehen vastoin tämän suostumusta. Piiskaus tapahtuisi polvilla pikittain pitäen ja paljaille pakaroille vitalla, niin kuin pikkupojat ennen piiskattiin. Uhri on enemmän kesvävyysurheilija, juoksee kyllä marathonin, mutta jaksaa vetää leukoja juuri ja juuri yhden kerran.

Suunsoitosta tämä vappuna alkoi ja selkäsauna on odottamassa. Kesän aikana joudun melko varmasti tilille puheistani. Kaveri on sen luontoinen, että hän asian mielessään pitää ja melko varmasti on yhtenä päivänä kimpussani, härnäily on jo käynnissä. Ainut tapa välttää kuritus on tehokas puolustatuminen. Mitenkä tähän kohtaamiseen pitäisi treenata ja varautua, ettei kävisi ihan nolosti.

Kovin hyvältä ei tunnu sekään vaihtoehto, että yritän lyödä asian leikiksi ja otan kurituksen vapaaehtoisesti, koska löylytys tulee olemaan kova.



Minun mielestäni miehen piiskaaminen on täysin luonnollista ja erittäin kiihottavaa molemmille. On totta, että miehen vahvempana on helpompi pakottaa nainen piiskattavaksi. Mutta yhtä totta on se, ettei piiskattavaksi yleensä pakoteta fyysistä voimaa käyttäen, vaan piiskaaja, olipa hän mies tai nainen, komentaa riisuutumaan ja käymään piiskausasentoon. Eikä piiskattavaa aina sidota kiinni, vaan piiskattava pysyy piiskausasennossa koska piiskaaja niin käskee. Eli piiskaajana voi olla nainen aivan yhtä hyvin kuin mies. Naisten usein käyttämä keino käskyjen lisäksi on tarttua miestä tukasta ja näin ikäänkuin pakottaa mies piiskattavaksi. Eli piiskaajan ei suinkaan tarvitse olla fyysisesti vahvempi eikä missään tilanteessa kannata järjestää voimainkoetusta siitä, saako toisen piiskattavaksi vai ei, koska sellaisessa voisi sattua vahinkoja. Minusta miehen piiskaamisessa on sekin kiihottava puoli, että nainen heikompana piiskaa miehen, joka on vahvempi. Ja olivatpa voimasuhteet millaiset tahansa, minun mielestäni on aina kysymys leikistä ja kiihottavasta sellaisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kasvot
Eiköhän ole niin, että tuollaisessa tilanteessa on parasta ottaa vaan selkäsauna kuin mies ainakin. Muuten menettää kasvonsa jompikumpi tai kumpikin osapuoli. Fyysinen paino ei ratkaise vaan henkinen kantti.

Netistä ei lydy yhtään varmaa vastaustani ongelmaani, siispä kysyn suoraan, tietääkö joku, onko kokemusta, havaintoja tai kuulopuheita asiasta. Siis onko seuraava mahdollista:
Pystyykö aikuinen n. 100 kiloa painava ja varsin voimakkaaksi tunnettu mies piiskaamaan n. 80 kiloisen miehen vastoin tämän suostumusta. Piiskaus tapahtuisi polvilla pikittain pitäen ja paljaille pakaroille vitalla, niin kuin pikkupojat ennen piiskattiin. Uhri on enemmän kesvävyysurheilija, juoksee kyllä marathonin, mutta jaksaa vetää leukoja juuri ja juuri yhden kerran.

Suunsoitosta tämä vappuna alkoi ja selkäsauna on odottamassa. Kesän aikana joudun melko varmasti tilille puheistani. Kaveri on sen luontoinen, että hän asian mielessään pitää ja melko varmasti on yhtenä päivänä kimpussani, härnäily on jo käynnissä. Ainut tapa välttää kuritus on tehokas puolustatuminen. Mitenkä tähän kohtaamiseen pitäisi treenata ja varautua, ettei kävisi ihan nolosti.

Kovin hyvältä ei tunnu sekään vaihtoehto, että yritän lyödä asian leikiksi ja otan kurituksen vapaaehtoisesti, koska löylytys tulee olemaan kova.
 
Viimeksi muokattu:
Jytäkkä mies
Eiköhän ole niin, että tuollaisessa tilanteessa on parasta ottaa vaan selkäsauna kuin mies ainakin. Muuten menettää kasvonsa jompikumpi tai kumpikin osapuoli. Fyysinen paino ei ratkaise vaan henkinen kantti.

Onnistuisiko tuo pelkällä tahdon voimalla? Minä luotan enemmän fyysiseen suorituskykyyn, jos on lujasti papua, niin kyllä onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
sinikka
Kyllä täytyy sanoa, että vaikka olen itse ikäänkuin suostunut siihen, että mieheni toisinaan piiskaa, niin aina h-hetkellä vähän panikoin, ja hän joutuu käyttämään voimaa, että saa minut pidettyä aloillani ja vedettyä housuni alas. En vaan voi sille mitään, enkä esim. koskaan itse suostu housujani riisumaan, vaikka hän komentaakin, ja haluaisi, että tottelisin ja tekisin sen itse. Se vaan on liian nöyryyttävää, ja joka kerta tilanne päätyy siihen, että hän yksinkertaisesti ottaa minut lujasti polvilleen ja yksinkertaisesti lopettaa vastusteluni silkalla fyysisellä ylivoimalla, ja se on äärimmäisen kiihottavaa. Selkäsaunat on aika lujia, yleensä hän lopettaa vasta kun itken ja annan periksi ja pyydän anteeksi vilpittömästi. Jälkeenpäin olo on helpottunut ja rento ja yleensä aina homma johtaa seksiin. Häpeän vähän tarvettani, mutta yksinkertaisesti vaan nautin siitä, kun mieheni ottaa minulta oikein kunnolla luulot pois. Olen vähän temperamenttinen ja joskus alan herkästi haastaa riitaa ja kiukutella ihan turhista, ja silloin selkäsauna kyllä auttaa, paha tuuleni katoaa saman tien ja riitelynahlusta ei ole jälkeenpäin tietoakaan. En silti koskaan kehtaisi tästä avoimesti puhua muuta kuin nimimerkin turvin, vaikka ilmeisesti en ole läheskään ainoa nainen, jolla tällainen taipumus on. Lapsena en piiskaa saanut, minkä mieheni mielestä kyllä huomasi, kun aloimme seurustella, ja ensimmäiset kurinpalautukseni sain häneltä jo silloin pian viisitoista vuotta sitten...
 
Kiukkupussi
Kateellisena luen teidän parisuhteenne piiskakuria. Olen neljäkasi ja haaveilen löytäväni miehen joka kiukutteluuni kyllästyneenä komentaa minut hakemaan piiskan, riisumaan housut ja asettumaan vatsalleni sängylle ja piiskaa kunnes pyydän nöyrästi anteeksi kiukutteluani. Aah! Missä te sellaiset ihanuudet olette.
 
Vaimolle vähän kuria
Meillä suhteeseemme on kuulunut lähes alusta asti se, että mies on perheemme pää ja hänellä on oikeus ojentaa minua. En ole koskaan kokenut tätä ahdistavaksi tai loukkaavaksi, vaan lähinnä se on tuntunut hyvältä ja tuonut turvallisuuden tunnetta.

Meillä kotikuri tarkoittaa ihan ehdottoman paljon muutakin, kuin piiskaa ja selkäsaunoja vaikka siitä kaikki alkunsa saikin.

Alussa kaikki oli pientä ja kevyttä esimerkiksi sängyn vähän mattopiiskaa. Huomasin itsekin nauttivani tästä, en niinkään kivusta, jonka selkäsauna aiheutti vaan lähinnä tilanteesta ja selkäsaunan aiheuttamasta kuumotuksesta takapuolessa. Pikkuhiljaa tämä kehittyi tavaksi ja selkäsauna tuli yhä herkemmin. Nykyään ei tarvitse aina olla edes koviinkaan tuhma tyttö ansaitakseen selkäsaunan.

Hieman myöhemmin mieheni otti tavaksi seisottaa minua nurkassa, joskus ennen piiskaa ja joskus piiskan jälkeen. Erään hieman "riehakkaan" ravintolaillan jälkeen tämä lyhyt nurkka-aresti muuttui kuitenkin viikon kotiarestiksi, josta puolestaan kehittyi edelleenkin käytössä oleva rangaistusmuoto muiden ohella.

Arestiviikon aikana tulen töistä suoraan kotiin ja vaihdan vaatteet ns. arestiviikon vaatteet, joihin kuuluu muutama erilainen paituli, hame tai mekko liivimallinen- tai puoliessu ja mustat tai ruskeat puukengät. Ajan saatossa näitä on hankittua uusia sitä mukaan, kun löytöjä on tullut vastaa. Viikon aikan teen kaikki kotityöt ja tarjoilen esim. illallisen miehelleni suoraan pöytään ja syön vasta hänen syötyään ellei erikseen anneta lupaa istua pöytään.

Ensimmäisenä iltana saan yleensä kovan selkäsaunan. Yleensä remmillä, mutta joskus saan hakea pajupiiskan jo ensimmäisenä ilta. Yleensä haen vitsan kuitenkin vasta myöhempinä päivänä sillä miehenikin tietää hyvin, että vitsan hakeminen saa perhosia vatsaani.
Meillä tilanne on, kuin tämän tarinan alussa: Pientä piiskaa silloin tällöin. Voisin hyvin ajatella ehdottavani vaimolle kotiarestia, kuten tässä ja pukeutumisajatuskin kuulostaa kiehtovalta.

Mikä olisi oikea tapa ottaa asia puheeksi? Antaisinko vain nuo vaatteet ja käskisin käyttää vai veisinkö ostoksille, jossa ne hankittaisiin yhdessä? Miten tuollaiset puukengät, onko ne Ok? Sellaisia en tiedä, että hänellä olisi, mutta ajatus tuntuu hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:
Jenna K.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimolle vähän kuria;11312193:
Meillä tilanne on, kuin tämän tarinan alussa: Pientä piiskaa silloin tällöin. Voisin hyvin ajatella ehdottavani vaimolle kotiarestia, kuten tässä ja pukeutumisajatuskin kuulostaa kiehtovalta.

Mikä olisi oikea tapa ottaa asia puheeksi? Antaisinko vain nuo vaatteet ja käskisin käyttää vai veisinkö ostoksille, jossa ne hankittaisiin yhdessä? Miten tuollaiset puukengät, onko ne Ok? Sellaisia en tiedä, että hänellä olisi, mutta ajatus tuntuu hyvältä.
Jos vaimosi suostuu lähtemään kaupoille ja sovittelemaan "kotivaatteita", niin ehdootomasti menkää. Itseäni ainakin kutkuttaisi sovitella kaupassa esiliinoja ja puukenkiä, kun tietää mitä varten niitä ollaan hankkimassa.
 
Piika miehelle
Erikoiselta tuntuisi ajatus "joutua kotiarestiin" näin aikuisena ja lisäksi vielä palvelemaan piikana puukengät jalassa. En tiedä, miten onnistuisi ainakaan näin kerrostalossa asuvilla. Kesämökillä voisi olla toinen juttu kenties.
 
Poikana
Saunassa äiskän kanssa rupes kovettuu, otti munasta kii ja anto pyllylle kämmentä että tuntu. Kuitenkin halas ja kysy ettei satuttanut, hyvänä piti niin kauan kun halus(sai). Sit anto piiskaa etten kerro kellekkään. Vuosia meni että lopetti piiskaamisen, ei muuta..
 
Neliysi
Kateellisena luen teidän parisuhteenne piiskakuria. Olen neljäkasi ja haaveilen löytäväni miehen joka kiukutteluuni kyllästyneenä komentaa minut hakemaan piiskan, riisumaan housut ja asettumaan vatsalleni sängylle ja piiskaa kunnes pyydän nöyrästi anteeksi kiukutteluani. Aah! Missä te sellaiset ihanuudet olette.

..taitaisi olla vaikeaakaan löytää! Jos vain jotenkin yhteystiedot vaihtuisi..
 
Viimeksi muokattu:
ei puukengille
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimolle vähän kuria;11312193:
Miten tuollaiset puukengät, onko ne Ok?
Puukenkiä ei kannata käyttää. Eräällä ystävälläni oli puukengät käytössä - tosin ei siinä mielessä kuin tässä ketjussa - ja yhtenä päivänä jalka lipsahti niissä ja nilkka murtui niin pahasti ettei ihan täysin ennalleen enää tullut. Lääkäri kielsi enää ikinä pistämästä puukenkiä jalkaan, ne ovat kuulemma lähinnä pahimmat kuviteltavissa olevat jalkineet.

Niin että kannattaa miettiä jokin muu vaihtoehto puukenkien tilalle.
 
Toista mieltä
Puukenkiä ei kannata käyttää. Eräällä ystävälläni oli puukengät käytössä - tosin ei siinä mielessä kuin tässä ketjussa - ja yhtenä päivänä jalka lipsahti niissä ja nilkka murtui niin pahasti ettei ihan täysin ennalleen enää tullut. Lääkäri kielsi enää ikinä pistämästä puukenkiä jalkaan, ne ovat kuulemma lähinnä pahimmat kuviteltavissa olevat jalkineet.

Niin että kannattaa miettiä jokin muu vaihtoehto puukenkien tilalle.

Vaimollani on ollut puukengät käytössä niin kauan, kuin muistan. Ties monesko pari menossa. Kotona en kylläkään muista hänen niitä koskaan pitäneen. Ideana tuo piian asu on minusta hieno, mutta en taitaisi tohtia sitä ehdottaa vaikka mielelläni kyllä veisin hänet esiliina- ja puukenkäostoksille.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkäpä
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimolle vähän kuria;11312193:
Meillä tilanne on, kuin tämän tarinan alussa: Pientä piiskaa silloin tällöin. Voisin hyvin ajatella ehdottavani vaimolle kotiarestia, kuten tässä ja pukeutumisajatuskin kuulostaa kiehtovalta.

Mikä olisi oikea tapa ottaa asia puheeksi? Antaisinko vain nuo vaatteet ja käskisin käyttää vai veisinkö ostoksille, jossa ne hankittaisiin yhdessä? Miten tuollaiset puukengät, onko ne Ok? Sellaisia en tiedä, että hänellä olisi, mutta ajatus tuntuu hyvältä.

Itse varmaa ostaisin kysymättä ja käskisin alkaa käyttämään. En osaa sanoa, kuinka oma puolisoni suhtautuisi, jos veisin kauppoihin sovittelemaan. Joku naispuolinen osaisi ehkä kommentoida paremmin myös kotiarestista. Kokoaikaahan et voi kuitenkaan olla valvomassa.
 
Jane
Alkuperäinen kirjoittaja Toista mieltä;11498041:
Vaimollani on ollut puukengät käytössä niin kauan, kuin muistan. Ties monesko pari menossa. Kotona en kylläkään muista hänen niitä koskaan pitäneen. Ideana tuo piian asu on minusta hieno, mutta en taitaisi tohtia sitä ehdottaa vaikka mielelläni kyllä veisin hänet esiliina- ja puukenkäostoksille.

Eivätkös puukengät ole hankalat käytössä, kotona ainakin? Piikahan voi hyvin käyttää muitakin jalkineita.
 
masokistimies
Minä olen käyttänyt puukengät koko elämä ja minä juoksen puukengissä pellolla puimurin ja traktorin välillä kun ajan traktori ja viljakärry lähempänä puimurille!
 
Aviomies
Jos vaimosi suostuu lähtemään kaupoille ja sovittelemaan "kotivaatteita", niin ehdootomasti menkää. Itseäni ainakin kutkuttaisi sovitella kaupassa esiliinoja ja puukenkiä, kun tietää mitä varten niitä ollaan hankkimassa.

Kiinnostaisi tietää, mitä naisena ajattelisit tällaisesta. Puolisoni on tuonut esille piiskaamiseen ja tämäntyyppisiin asioihin.
 
Viimeksi muokattu:
Saamaton vaimo
Jos vaimosi suostuu lähtemään kaupoille ja sovittelemaan "kotivaatteita", niin ehdootomasti menkää. Itseäni ainakin kutkuttaisi sovitella kaupassa esiliinoja ja puukenkiä, kun tietää mitä varten niitä ollaan hankkimassa.
Kateellisena näiä juttuja luen. Oma mieheni ei ehdottaisi tälläaista koskaan eikä edes vihjeestä ymmärrä, että saisi joskus antaa piiskaa. Pitäisi kai osata sanoa vaan ihan suoraan, mutta en vaa saa sitä suustani ulos. Kai hänen reaktionsa pelottaa. Onko esiliina ja puukengät kiihottavampi yhdistelmä, kuin esim. korkkarit ja esiliina, kuten voisi olettaa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä