Kuriasiat kuntoon

  • Viestiketjun aloittaja Eräs aviomies
  • Ensimmäinen viesti
Hyvästä...
Meillä ainakin piiskaus on ollut niin hyvästä, että kun piti tupakoinnista luopua (oli vaikeaa!!!) niin aina jokaisesta savukkeesta/päivä tuli 10 lyöntiä vaimolta illalla.... kesti useammman kuukauden, mutta sitten se oli niin tuskaisaa, että lopetin polton. Yleensä en seuraavina päivinä voinut istua, aluksi vaimo ei pitänyt asiasta, mutta sitten kuumeni aina kun tuli enemmän piiskaa... autoin häntä suulla piiskauksen jälkeen.

Nykyään hän on ruvennut polttelemaan enemmän, mutta minä en ja piiskaa tulee muista asioista, jos jotain en ole ymmärtänyt, mutta järkevästi. En tiedä miksi hän aloitti tupakoinnin kun lopetin, mutta minä ainakin lopetin kovan kuurin kautta. Jos kommentoin polttelustaan, niin piiskaa tulee....
 
Vierailija vierailija
Meillä rouva pitää miehensä kurissa raipoilla ja piiskalla. Takapuoli on lähes kaiken aikaa viiruilla ja mustelmilla. Joskus tehtiin sellainen sopimus.

Harrastatteko seksiä piiskauksen jälkeen? Ja eikös jos " kotikuria " harrastaa pitäisi olla puolin ja toisin? Sen pitää siinäkin olla tasapuolista. Molempien pitäisi tietää että piiskaa voi tulla kummankin niin halutessa. Mutta tärkeintä on että asia sovittu ja vapaaehtoista
 
Viimeksi muokattu:
Petteri
Harrastatteko seksiä piiskauksen jälkeen? Ja eikös jos " kotikuria " harrastaa pitäisi olla puolin ja toisin? Sen pitää siinäkin olla tasapuolista. Molempien pitäisi tietää että piiskaa voi tulla kummankin niin halutessa. Mutta tärkeintä on että asia sovittu ja vapaaehtoista
Puolin ja toisin, ainakin periatteessa. On ratkaistu tuo niin, että vuoroviikoin on toisella kurinpito-oikeus. Se on sitten eri asia kuinka usein oikeuttaan käyttää. Harvemmin alan itse toimiin, ellei vaimo selvästi tahallaan provosoi siihen. Viime aikoina olen ollut useimmiten itse kurituksen kohteena. Joka kerta ei tule piiskaa. Esimerkiksi tunti nurkassa häpeämässä 10 pyykkipoikaa palleissa on sopiva kurinpidollinen toimi.

Piiskauksen tai muun kurinpidon jälkeen on annettava suuseksiä, luonnollisesti loppuun asti. Se on palkinto kurittajalle. Kurituksen kohde jää ilman.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvästä...
Meillä ei seksiä sen enempää piiskauksen jälkeen, joskus nuolen pitkällekin ja saanee seistessään, mutta ei muuta. Tää ei ole hyvä, jotenkin ykspuolista.

Kapinoin jos uskaltaisin....

Hitto!
 
alainen
Puolin ja toisin tarkoittaa meillä sitä, että rouva määrää ja minä tottelen ja se asia ei muutu. Piiskaa saan usein ja se on kunnon löylytys. Aina löytyy jotain aihetta.
Näin säilyy sopu.
 
vierailija
Aika ankea on tilanne, jossa suhteen kumpikin osapuoli ymmärtäisi piiskakurin päälle, mutta roolitus ei osu. Kumpikin haluaa olla saaja. Onnistuuhan se jotenkuten leikkinä toisen mieliksi (jostain syystä paljon harvemmin minun mielikseni), mutta toimivaa dynamiikkaa siitä ei oikein synny.
 
vierailija
Enpä tiedä liittyykö ihan aiheeseen, mutta kerran saatiin miehen kanssa molemmat kunnon löylytykset. Meillä oli kolmen kimpassa ystävättäreni ja mieheni. Olin kontallani ja mies pani mua takapuoleen ja samalla tämä kolmas otti rottinkipiiskan ja antoi meille molemmille kunnon kurituksen.
 
vierailija
Aika ankea on tilanne, jossa suhteen kumpikin osapuoli ymmärtäisi piiskakurin päälle, mutta roolitus ei osu. Kumpikin haluaa olla saaja. Onnistuuhan se jotenkuten leikkinä toisen mieliksi (jostain syystä paljon harvemmin minun mielikseni), mutta toimivaa dynamiikkaa siitä ei oikein synny.

Niin jos sovittu että molemmat saavat antaa kuritusta jos haluaa. Ei siinä roolituksen suhteessa pitäis ongelmaa. Ja kun etukäteen sovittu millä voimakkuudella annetaan. Esim. Jälkiä saa tulla ( viiruja) mutta ei enempää verille tai mustelmille. Ja tapa millä saavutetaan piiskaajan harkinnassa. Mutta mielestäni täysin toimiva ja tasa-arvoista. Se sitten johtaako seksiin session jälkeen.. ei tarvitse välttämättä . Ja silti sessio voi olla ihan aidon kuritustilanteen mukainen. Kun etukäteen sovittu mitä saa tehdä. Extempore tilanteessa pitäs dynamiikkaa olla.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Niin jos sovittu että molemmat saavat antaa kuritusta jos haluaa. Ei siinä roolituksen suhteessa pitäis ongelmaa. Ja kun etukäteen sovittu millä voimakkuudella annetaan. Esim. Jälkiä saa tulla ( viiruja) mutta ei enempää verille tai mustelmille. Ja tapa millä saavutetaan piiskaajan harkinnassa. Mutta mielestäni täysin toimiva ja tasa-arvoista. Se sitten johtaako seksiin session jälkeen.. ei tarvitse välttämättä . Ja silti sessio voi olla ihan aidon kuritustilanteen mukainen. Kun etukäteen sovittu mitä saa tehdä. Extempore tilanteessa pitäs dynamiikkaa olla.
Kumpikin kaipaisi sitä dynamiikkaa. Kokoaikaisemmin. Minä saatan suorastaan kerjätä saada, mistä kumppanillekin tulee piiskajutut mieleen ja hänen mielestä sopiva ratkaisu olisi, että piiskaan hänet. Minusta ihan sama juttu, kuin olisi kauhea panetus ja orgasmintarve, sitten saa puolen minuutin panon ja kumppani on ainoa, joka laukeaa. Ei ihan aja asiaa pidemmän päälle.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kumpikin kaipaisi sitä dynamiikkaa. Kokoaikaisemmin. Minä saatan suorastaan kerjätä saada, mistä kumppanillekin tulee piiskajutut mieleen ja hänen mielestä sopiva ratkaisu olisi, että piiskaan hänet. Minusta ihan sama juttu, kuin olisi kauhea panetus ja orgasmintarve, sitten saa puolen minuutin panon ja kumppani on ainoa, joka laukeaa. Ei ihan aja asiaa pidemmän päälle.

Ok tarkoitin että jos toinen ärsyttää toista ja sanoo että nyt saat piiskaa ja käskee hakemaan piiskan ja paljastamaan pyllynsä ja piiskaa sitten ihan niinkuin sovittu ennalta ( kuinka kovaa siis) ja tämä tapahtuisi ilman että juteltaisi että käykö se nyt... Vaan se tapahtuisi silloin kun piiskaaja katsoo tarpeelliseksi. Vai miten sitten olet asian ottanut esille?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kumpikin kaipaisi sitä dynamiikkaa. Kokoaikaisemmin. Minä saatan suorastaan kerjätä saada, mistä kumppanillekin tulee piiskajutut mieleen ja hänen mielestä sopiva ratkaisu olisi, että piiskaan hänet. Minusta ihan sama juttu, kuin olisi kauhea panetus ja orgasmintarve, sitten saa puolen minuutin panon ja kumppani on ainoa, joka laukeaa. Ei ihan aja asiaa pidemmän päälle.

Ok tarkoitin että jos toinen ärsyttää toista ja sanoo että nyt saat piiskaa ja käskee hakemaan piiskan ja paljastamaan pyllynsä ja piiskaa sitten ihan niinkuin sovittu ennalta ( kuinka kovaa siis) ja tämä tapahtuisi ilman että juteltaisi että käykö se nyt... Vaan se tapahtuisi silloin kun piiskaaja katsoo tarpeelliseksi. Vai miten sitten olet asian ottanut esille?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ok tarkoitin että jos toinen ärsyttää toista ja sanoo että nyt saat piiskaa ja käskee hakemaan piiskan ja paljastamaan pyllynsä ja piiskaa sitten ihan niinkuin sovittu ennalta ( kuinka kovaa siis) ja tämä tapahtuisi ilman että juteltaisi että käykö se nyt... Vaan se tapahtuisi silloin kun piiskaaja katsoo tarpeelliseksi. Vai miten sitten olet asian ottanut esille?
Saan piiskata ihan niin usein kun mieli tekee, vaikka aamuin illoin, jos niikseen tulee. Pulman muodostaa se, että itse saan yhä harvemmin. Joskus muinoin ehkä kerran viikossa, nyt voi hyvin mennä vaikka useampi vuosi ilman. Puolison tarve saada ajaa aina minun tarpeeni edelle. Minusta se on epäreilua, enkä viitsi juuri antaakaan, kun saantivuoroni ei toteudu.
 
Viimeksi muokattu:
vaimonilelu
Olen kuten nimi merkistänikin selviää vaimoni lelu heti kun tulen töistäni kotiin. Minä menen sen eteen yleensä muna ylhäällä valmiiksi. Enkä välitä vähääkään onko meillä vieraita paikalla. Anoppia sekä mun äitiäni en laske vieraaksi ne ovat kalustoa meillä. Poika on ollut varmasti tuhma tarkista ja kuulustele se husvolttisi
ne yllyttävät mun vaimoani. Ja minä naisten eteen ja vaimoni riisuu mut pikana
syntymä asuusi. Pojallahan sojottaa toi silleen että on sitä muillekin näytellyt sanoo mun äitini vaimolleni, Vaimoni kuulustelee minua ja käy selväksi heille että
olen mun työ paikallani ollut pomojen leluna ja ne ovat porukalla runkannut vaimolleni kuuluvaa penistä ja ilman hänen lupaansa. No se on piiskaus pojalla
edessä päin. Tämä oli vain lyhennelmä mun päivästäni. Minä olen vaimoni suvun omistamassa paikassa hommissa ja vaimoni isä on mun pomoni sekä kova poika
runkkaamaan nimen omaa minua ja hänen tytär eli vaimoni sen tietää kyllä.
 

Yhteistyössä