Kuritatko naistasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jukka

Vieras
Olin ensin aikeissa kirjoittaa tuonne parisuhdepuolelle, mutta koska tähän liittyy vahvasti myös seksuaalinen elementti, niin päädyin tänne. Kiinnostaisi tietää, kuinka yleistä on kurittaa naista fyysisesti, siis antaa tarpeen vaatiessa ihan perinteisesti selkään. Tällä on paljon kirjoituksia aiheesta, mutta melko varmasti osa silkkaa fantasiaa? -Itse olen naimisissa yhdeksättä vuotta hyvin temperamenttisen naisen kanssa, ja meillä tämä piiskaus on ollut osa avioliittoa lähes alusta saakka. Joskus vuosia sitten suutahdin riidan yhteydessä niin, että vedin oikuttelevan ja suutaan soittavan vaimokullan polvilleni poikittain ja annoin kunnolla remmiä paljaalle perseelle. Olin toki aiemminkin jonkun kerran läimäyttänyt häntä muutaman kerran takamuksille enemmän tai vähemmän tosissani tilanteen hillitsemiseksi, kun käytös oli karannut käsistä, mutta sillä kertaa annoin kunnolla selkään, sillä mielestäni hän todella ansaitsi sen, minkä itsekin jälkeenpäin myönsi, kun keskustelimme asiasta. Sanoin, että homma olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten, ja yllätykseni oli melkoinen, kun hän ujosti myönsi ja suostui myös siihen, kun sanoin, että jatkossa tulen toistamaan käsittelyn, jos näen sen tarpeelliseksi. Suhteemme ei tästä kärsinyt, päinvastoin, vaimoni muuttui entistä kiihkeämmäksi ja seksi sai uusia sävyjä. Olin jo ennen huomannut, että hän nauttii suht. kovista otteista ja pienestä alistamisesta sängyssä, ja nyt tämä puoli korostui entisestään. Ja minullehan se sopi ;), olen aika hallitseva niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin ja nautin siitä, kun saan hiukan "omistella" vaimoani. En silti ole mikään tyranni, vaan elämme täysin tasa-arvoisessa suhteessa. Emme riitele juuri koskaan, ja vakavia erimielisyyksiä ei ole ollenkaan. Vaimoni kuohahteleva temperamentti saa hänet joskus kuitenkin käyttäytymään typerästi ja haastamaan riitaa, mutta silloin tiukka kurinpalautus takalistolle kyllä normalisoi tilanteen nopeasti. Kivusta hän ei nauti ja yrittää joka kerta välttää piiskauksen, mutta koska olemme todenneet, miten tarpeen se on, en anna periksi -ja hän tietää sen. Joitakin kertoja olen saanut hänet jopa itse laskemaan housut alas (piiskaan aina paljaalle takamukselle), mutta yleensä hän kyllä pistää viimeiseen asti hanttiin ja joudun itse tekemään sen. Aluksi oli aika vaikea tuottaa hänelle kipua, mutta nykyään annan kyllä hyvin tuntuvan käsittelyn, sillä hän tarvitsee sitä, tiedän sen, koska olemme puhuneet asiasta paljon. Kurituksen jälkeen rakastelemme lähes aina, ja hän on aina kiihkeä ja valmis, kiihottuu siis tilanteesta rajusti, vaikka pelkääkin kipua. Hänen poskensa palavat kiihotuksesta ja jännityksestä jo siinä vaiheessa, kun alan irrotella vyötäni tai käsken hänet luokseni tietyllä äänensävyllä, ja hän tietää, mitä on tulossa. Silti poikkeuksetta hän tappelee vastaan ja joudun pitämään häntä paikallaan, kunnes hän lopulta ikäänkuin luovuttaa ja alkaa itkeä. Silloin tiedän, että opetus on mennyt perille, ja yleensä lopetan siihen. Joskus tuota nöyrtymistä pitää hakea aika kauankin, ja myös itselläni kestää toisinaan kauemmin, ennen kuin ärtymys hälvenee. Tässä mielessä piiskaus on meille oikein hyvä ratkaisu, kummallekaan ei jää mitään kaunoja, vaan tulehtunut tilanne on sillä selvä. -En pidä itseäni perverssinä sadistina enkä vaimoani masokistina sanan varsinaisessa merkityksessä, lähinnä kai elämme vähän vanhanaikaisessa, traditionaalisessa avioliitossa, mutta meille tämä sopii todella hyvin, ja olemme erittäin onnellisia. Siis: mitä mieltä olette, ja onko kenelläkään kokemuksia vastaavanlaisesta dynamiikasta parisuhteessa; lukisimme niitä vaimoni kanssa mielellämme.

Ihan sivustalukijana eikä asiasta kokemusta omaavana tuo kuulostaa ihan hauskalta, mutta kannattaisi olla varovainen ettei aina lakaise ongelmiaan "seksin" alle... Siis kannattaisi kuitenkin oppia keskustelemaan ja ratkaisemaan ongelmat ja riidat muullakin tavalla kuin yllä mainitulla. Voihan se olla piristävää leikkiä, mutta pitäisi tietää että se ei ole ainoa tapa päättää riidat.

Ensin vastaus: Meillä on käytössä melko samankaltainen käytäntö ja nautimme siitä molemmat. Myös meistä tämä sopii meille hyvin ja suhteemme on pysynyt kiihkeänä ja onnellisena tämän avulla.

Olennaista tämän suhteen ja käytännön onnistumiselle on mielestäni juuri tuo avoin molemminpuolinen keskustelu. Se luo molemmille turvallisuuden tunteen ja antaa tiedon siitä, miten toinen tuntee ja ajattelee. Keskustelu mahdollistaa sen, että molemmilla on tiedossa haluaako suhteen jatkuvan näin vai haluaako sen muuttuvan johonkin suuntaan.

Kysymys on parisuhteesta, johon kuuluu seksuaalsuus olennaisena osana, niin silloinkin kun suhteessa on sovittu toiselle oikeus kurittaa toista osapuolta tarpeelliseksi katsoessaan. Vahva seksuaalisuus pitää suhdetta elävänä ja kiinteänä. Kun puolisot kuten meillä tai teillä ovat löytäneet oman yhteisen seksuaalisuutensa joka täyttää uksilön omat tarpeet tilanne on paras mahdollinen. Kurisuhteessa, joka on molempien haluama, on aina selvästi seksuaalinen vire. Molemmat tuntevat kurituksen ja vallan tai alistumisen kiihottavana. Silloin tällainen suhde on molemmille erittäin antoisa. Kaikille tämä ei sovi. Ihmisten halujen on osuttava yhteen. Muuten tilanne saattaa olla lähellä tai täysin perheväkivaltaa, siksi avoin keskustelu on ehdottoman tärkeää. Lisäksi tuollainen keskusteleminen on ainakin meille jo sinänsä aina kiihottavaa ja siten myös suhdetta parantavaa.