kuritus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja timo39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...että tottakai, samalla pannaan kuolaimet suuhun, suitaan turkkia, putsataan kaviot ja lopulta viedään aitaukseen syömään heinää ja jos mies on oikein kiltisti ollut, saattaapi hän saada pari palaa porkkanaakin.

P.S. Eipä niitä hevosiakaan piiskata!

Alkuperäinen kirjoittaja Onhan sinulle jo kerrottu...:
P.S. Eipä niitä hevosiakaan piiskata!

Eläinsuojelulaki kieltää hevosten piiskaamisen ja lastensujelulaki lasten kaltoinkohtelun. Satoja vuosia vanha naisrauha kieltää naisten hakkaamisen, mutta mutta...

Onneksi mikään laki ei taida kieltää ratsupiiskan käyttöä vapaaehtoisille miesparoille;)

Minulla ei ole kokomuksia ratsupiiskasta, mutta odotan mielenkiinnolla millaisia kokemuksia muilla on. Minua kiinnostaa erityisesti kokeilla sellaista ratsupiiskaa, jonka kärjessä on esim. nahkainen osumalätkä, vai mikä sen nimi nyt onkaan.

Olen reilu parikymppinen pojankoltiainen. Rakas vaimo harrasti aikaisemmin ratsastusta, nykyään siirtynyt hiihtopuolelle. Ratsupiiskan säilyttänyt kuitenkin muistona. Reilu puoli vuotta sitten tuli eräänä iltana lenkiltä, minä löhösin kaljapurkin kanssa telkkarin edessä. Rupesi huutamaan, että en ollut tiskannut ja siivonnut, vaikka oli minun vuoro. Minä tietysti että juujuu, siivotaan kun keritään. Seurasi suoraa huutoa molemmin puolin. Nappasi äkkiä sen ratsupiiskan komerosta ja vetäisi reilusti paljaille kintuille. Minulla oli vain lyhkäset kalsarit jalassa. Ja lujaa! Minä menin ihan änkäksi, niinkuin lukkoon. Jäin seisomaan suu auki. Kun se huomasi että minä en pane vastaan, kun en oikein tajunnut että mitä tässä tapahtuu. Niin rupesi piiskasta tulemaan lisää kintuille ja takapuolille. Ja lisää huutoa että etkös rupea tekemään mitä on sovittu. Ja minä hämmästyin että vaikka se teki pirun kipeää niin rupesi oudosti kiihottamaan. En minä ole koskaan ennen tajunnut että sellainen voisi minua kiihottaa. Ja vaimokin huomasi että kalsareitten etumus rupesi pullistumaan. Eikä kauaa mennyt kun oltiin sängyssä. Sanoi että taisit pitää tuosta hevosena olosta. Ja minun täytyi myöntää että niin taisin. Että tätä täytyy saada jatkossakin. Hyvä että et ole heittänyt sitä piiskaa pois kun sille löytyi käyttöä. Ja sen jälkeen minut on aina käynnistetty sen kanssa ennen sänkyyn menoa. Että kun jompikumpi ehdottaa että riisunkos housut, niin tiedän että nyt tulee piiskaa ja sen jälkeen rakastellaan. Mistä ihmeestä tällainen mieltymys tulee? Ei ainakaan lapsuudesta. En ole lapsena ikinä saanut selkääni. Mutta hyvin tämä toimii. Eikä piiskan käyttö vaimollekaan ole vastenmielistä.