Kuritusta pimpille.

  • Viestiketjun aloittaja Hillomunkit
  • Ensimmäinen viesti
Hillomunkit
Onko muita jotka haluavat nainnin jälkeen vasta piiskaa pimpille. Minulle se on onni ja autuus.
Olen saanut erittäin ankaran moraalisti kotikasvatuksen. En piiskaa, mutta kieltoja kieltojen perään, ehkä siksi kaipaan ja tarvitsen rangaistuksen sille alueelle jolla koin nautinnon. Kaikki miehet ei vain suostu. Siksi joskus työnnän jää paloja jälkeenpäin sisääni.
Muuten mikä on vanilja mies.
 
Tiina
Minäkin haluan nainnin jälkeen piiskaa pimpille. Hillomunkit, miten te sen teette? Meillä esim. niin että nainnin jälkeen mies komentaa minut kontalleen lattialle jalat levälleen, asettuu seisomaan haljareisin jalat minun kahta puolta ja sivaltelee jalkojeni välistä rullaksi kiinnitetyllä froteepyyhkeellä pimppiäni.
 
Hillomunkit
Minäkin haluan nainnin jälkeen piiskaa pimpille. Hillomunkit, miten te sen teette? Meillä esim. niin että nainnin jälkeen mies komentaa minut kontalleen lattialle jalat levälleen, asettuu seisomaan haljareisin jalat minun kahta puolta ja sivaltelee jalkojeni välistä rullaksi kiinnitetyllä froteepyyhkeellä pimppiäni.

Ei se tapahdu joka kerta.
Olen sängynreunalla jalat ulkopuolella kohti lattiaa, varpaat vain matolla.
Mies Pyytää- toisinaan komentaa. Mutta oikeasti hän haluaa minun pyytävän, koska olen kertonut aikoinaan fantasiani. Hänellä on yleensä (älkää naurako) vanhasta kärpäslätkästä varsi ja käyttää molempia päitä, se nahkainen reikäinen jos joku muistaa.
Uskon että tämä pieni kotikuritus liian vallattomasti käyttäytyvälle pimpille on parasta minulle.
Se pitää aviliiton kasassa ja miehen miehenäni, jos ymmärrät.
meillä ei ole lapsia.
Ai niin hänelläkin on oma fantasia jota olen yrittänyt tyydyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Tiina
Ei se tapahdu joka kerta.
Olen sängynreunalla jalat ulkopuolella kohti lattiaa, varpaat vain matolla.
Mies Pyytää- toisinaan komentaa. Mutta oikeasti hän haluaa minun pyytävän, koska olen kertonut aikoinaan fantasiani. Hänellä on yleensä (älkää naurako) vanhasta kärpäslätkästä varsi ja käyttää molempia päitä, se nahkainen reikäinen jos joku muistaa.
Uskon että tämä pieni kotikuritus liian vallattomasti käyttäytyvälle pimpille on parasta minulle.
Se pitää aviliiton kasassa ja miehen miehenäni, jos ymmärrät.
meillä ei ole lapsia.
Ai niin hänelläkin on oma fantasia jota olen yrittänyt tyydyttää.

Miten kauan piiskaus kestää? Kumpi päättää milloin se päättyy?
 
Viimeksi muokattu:
vanhempi tieteilijä
Vaimoni pimppi on aina ajeltu ainakin klittiin asti. Usein se piiskataan ennen seksiä, on sitten herkempi ja orkut on kovat. Viikonloppuna tiputeltiin ensin pikkujoulun kunniaksi steariinia pimpille ja sitten kevyellä piiskauksella kuivuneet irti. Kyllä nautti seksistä sen jälkeen. Pimppipiiskaksi käy myös hyvin suora pajunvitsa, joksus haetan hänellä sellaisen.
 
hillomunkit
Miten kauan piiskaus kestää? Kumpi päättää milloin se päättyy?

Oikeastaan mies sen huomaa minusta.
On myös tapahtunut niin että aikasempaa en aina ollut niin aktissa mukana, lopetti haki verannalta lätkän ja antoi paukkua hellästi. Kyllä tuli sen jälkeen omenainen olo.
Olen posliini kun itse halusin ja pyysin. Ensimäinen kerta paljaana luulin lentäväni taivaaseen, ajatus antoi siivet ja piiskaus avonaisena ajatuksia orjapenkistä, sisään työntyneenä mieheni sanoi minun olleen parasta "v" mitä oli koskaan saanut.
Kun olemme rauhoittuneet otan suuhun pidän kuin tuttia, välillä imeskellen, siitä hän pitää ja "rauhoittuu"
 
Viimeksi muokattu:
Nolo
Olin vanhemmannaisen kanssa jatkoilla, kun muut olivat lähteneet se tuli alasti vessasta ja halus että annan piiskaa haaroihin. Se lupasi malksaa kun kunnolla piiskaan, tuli sitten tehtyä muutaki vaikka oli 40v vanhempi. Se tykkäs kun sen haaroja kämmenellä lätki oikein kunnolla.
 
Pekkaman7"
Mäkin halusin pimppipiiskaa mutta en uskalla pyytää.
Halusin että mieheni antaa sitä vyöllään...
Onko kokemuksia tästä?

Ilman muuta kannattaa kertoa, tuskinpa kukaan tuosta kieltäytyy. Vaimon pillua olen pari kertaa piskannut ja ihanaa oli, molemmilla. Rakastelu sen jälkeen on ihanaa, punoittava, herkistynyt ja äärimmilleen kiihottunut, ajattele kohilles :) Eka kerralla oli tapaus, että vaimon vieraissa käynti tuli julki, no pitihän siitä "rankaista".
 
Viimeksi muokattu:
Raija
Pimppiä meillä ei ole koskaan piiskattu, mutta pyllyä kyllä. Kun olemme kotona kahdestaan, mieheni komentaa minut sohvan selkänojan päälle mahalleen siten, että kädet ja pää ovat sohvan istuimen puolella ja jalat selkänojan takana. Siinä hän rullaa hameeni ylös ja laskee housut polviin. Sen jälkeen tulee remmiä pakaroille sen verran, että ne rupeavat punoittamaan. Kurituksen päätteeksi mies nai minua siinä samassa paikassa takaapäin. Kun käsittely onnistuu hyvin, voin saada peräkkäin jopa 6-7 orgasmia.
Viime aikoina olemme vielä tehostaneet toimintaa siten, että kurituksen ajaksi mies työntää dildon pyllyyni. Siinä se hyrrää samalla, kun remmi sivaltelee. Voi ihanuutta!
 
anna
Ohuella piiskalla pyllylle ja pimpille reisien sisäpinnalle niin kovaa, että todella tuntuu. En halua yhdyntää sen käsittelyn jälkeen vaan vetäydyn omiin oloihini parantelemaan.
 
Seija46
Piiskaa sai minunkin pilluni kun mies sai tietää seikkailustani. Ihanaa oli sovittaa juttu tällä tavalla, huulet hehkuivat punaisena ja orkut oli taivaalliset! Mies oli aivan innoissaan, muistelee tätä vieläkin. Saa nähdä uusitaanko piankin :)
 

Yhteistyössä