Kuritusta pimpille.

  • Viestiketjun aloittaja Hillomunkit
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaviis
Onko kukaan saanut, tai onnistuuko sellainen että nainen saisi orgasmin pimppipiiskauksen aikana? Uskoisin että pitää olla melko kevyttä ja pitkäkestoista piiskausta, eli ei yhtä lujaa kuin pyllyjä piiskataan.

Minua kovasti kinnostaisi aiheuttaa naiselle orgasmi tällä menetelmällä.
 
vierailija
Onko kukaan saanut, tai onnistuuko sellainen että nainen saisi orgasmin pimppipiiskauksen aikana? Uskoisin että pitää olla melko kevyttä ja pitkäkestoista piiskausta, eli ei yhtä lujaa kuin pyllyjä piiskataan.



Minua kovasti kinnostaisi aiheuttaa naiselle orgasmi tällä menetelmällä.
Epäilen että se ei mahdollista. Kyllä sitä on pyllyä piiskattava pylly vain punaiseksi ja välillä Pimppiä hieroa kevyesti niin sitten roiskahtaa....
 
Viimeksi muokattu:
piiskarouva
Mäkin halusin pimppipiiskaa mutta en uskalla pyytää.
Halusin että mieheni antaa sitä vyöllään...
Onko kokemuksia tästä?[/QUOTEO olen 40kymppinen tykkään piiskasta kun mieheni antaa saan seisaaltaan pitkää piiskaa pepulle ja reisille,lantiolle kääntelen alapäätäni saa piiskattua hyvin pimpille annan itse piiskaa yksin ollessani kesän kasvanut leppäpiiska on minulle paras olen jalat pystyssä annan häpyhuulille,pimpille hiljalleen vitsaa hetken kuluttua sylkee pimppi saan 5-7 orkkua puolentunnin piiskauksessa .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pimppiä meillä ei ole koskaan piiskattu, mutta pyllyä kyllä. Kun olemme kotona kahdestaan, mieheni komentaa minut sohvan selkänojan päälle mahalleen siten, että kädet ja pää ovat sohvan istuimen puolella ja jalat selkänojan takana. Siinä hän rullaa hameeni ylös ja laskee housut polviin. Sen jälkeen tulee remmiä pakaroille sen verran, että ne rupeavat punoittamaan. Kurituksen päätteeksi mies nai minua siinä samassa paikassa takaapäin. Kun käsittely onnistuu hyvin, voin saada peräkkäin jopa 6-7 orgasmia.
Viime aikoina olemme vielä tehostaneet toimintaa siten, että kurituksen ajaksi mies työntää dildon pyllyyni. Siinä se hyrrää samalla, kun remmi sivaltelee. Voi ihanuutta!

Miten jos sulla on menkat saatko silloin piiskaa? Jääkö muita jälkiä kun vaan punoitus?
 
Viimeksi muokattu:
Lulu.223
Tyttöystäväni haluaa piiskaa ennen ja jälkeen seksin. Ennen seksiä piiskaan hänen pakaransa ja seksin jälkeen pillun.
Tykkään saata remmiä pakaroille reisille,lantiolle naisen antamana ihanaa kun nainen pyörittelee minua reisillään antaa paljon remmiä pitkään lähes puolentunnin remmitys saa pimpani laukemaan pinestäkin kosketuksesta ja pitkään tykkään antaa itse pimpille remmiä leveällä remmillä usei remmitän jalkoväliäni annan noin 100-150 lyöntiä nopeasti pimppa on hellä pitkään .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En kyllä uskalla sanoa miehelleni, että haluan piiskaa pimpille. Minulla on jelly dildo ja läpsin itseäni sillä pimpille ennen kuin runkkaan. Siitä kiihotun.

En usko, että mies suostuisi moiseen. Joskus on läpsäyttänyt kevyesti pakaralle, kun pyysin.
 
vierailija
En kyllä uskalla sanoa miehelleni, että haluan piiskaa pimpille. Minulla on jelly dildo ja läpsin itseäni sillä pimpille ennen kuin runkkaan. Siitä kiihotun.

En usko, että mies suostuisi moiseen. Joskus on läpsäyttänyt kevyesti pakaralle, kun pyysin.[/QUOTE Olen4kymppinen Rouva Annan itselleni Leppäpiiskaa pehmeää kesänkasvanaista pimpanposkille,reisien sisäpintaan samalla pistän Dildot molempiin reikiini Hyrräämään ei kun piiskaamaan hetkenpäästä kastun saan pikku orkkuja Ihanaa Tyytyttää itsensä Näin joskus Vaihtelua.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Meillä on roolileikkikin tähän juttuun. Piiskan tarpeessa vaimo provosoi pukeutumalla niukkaan paljastavaan koulutytön asuun. Siitä seuraa rehtorin puhuttelu, miten koulussa tulee pukeutua. Se ei jääkään pelkäksi puhutteluksi, vaan rehtori antaa kunnon piiskauksen viivoittimella tuhman koulutytön pimpsalle. Usein reksi vielä lopuksi raiskaa koulutytön opetukseksi.
Roolit ovat välillä toisinkin päin. Provosoin tilanteen jäämällä kiinni vessassa runkkaamisesta. Tästä puolestaan seuraa jälki-istuntoa jakkupukuisen nutturapäisen opettajan toimiessa valvojana. Jälki-istunnon aikana ope ensin piiskaa karttakepillä pakarat punaisiksi. Sen jälkeen runkkarin kyrpä saa ansaitun kurituksen muovisella viivoittimella.
 
Sanna
Mieheni antaa minun pimpille piiskaa riidan jälkeen. Riitelyn jälkeen mieheni haluaa aina sovinto seksiä. Seksin jälkeen mies piiskaa pimppini. Pimppipiiskana meillä on koiran vanhasta talutushihnasta katkaistu nahkainen metrin pituinen ja 2cm leveä piiska. Joskus mieheni sitoo jalkani sängyn päätyihin kiinni ja laittaa tyynyjä korokkeeksi pepun alle että pimppini on koholla ja häpyhuulet avoinna saamaan kuritusta. Piiskauksen kestosta päättää tietysti mieheni. Piiskauksen jälkeen mieheni lohduttaa minua ja minä pyydän häneltä riitelyämme anteeksi. Anteeksi mieheni on aina antanut. Haluatko tietää vielä muuta?
 
StorJan
Onko muita jotka haluavat nainnin jälkeen vasta piiskaa pimpille. Minulle se on onni ja autuus.
Olen saanut erittäin ankaran moraalisti kotikasvatuksen. En piiskaa, mutta kieltoja kieltojen perään, ehkä siksi kaipaan ja tarvitsen rangaistuksen sille alueelle jolla koin nautinnon. Kaikki miehet ei vain suostu. Siksi joskus työnnän jää paloja jälkeenpäin sisääni.
Muuten mikä on vanilja mies.
vanilja mies on saamaton tunari joka ei vaan tajua
 
Viimeksi muokattu:
StorJan
Mieheni antaa minun pimpille piiskaa riidan jälkeen. Riitelyn jälkeen mieheni haluaa aina sovinto seksiä. Seksin jälkeen mies piiskaa pimppini. Pimppipiiskana meillä on koiran vanhasta talutushihnasta katkaistu nahkainen metrin pituinen ja 2cm leveä piiska. Joskus mieheni sitoo jalkani sängyn päätyihin kiinni ja laittaa tyynyjä korokkeeksi pepun alle että pimppini on koholla ja häpyhuulet avoinna saamaan kuritusta. Piiskauksen kestosta päättää tietysti mieheni. Piiskauksen jälkeen mieheni lohduttaa minua ja minä pyydän häneltä riitelyämme anteeksi. Anteeksi mieheni on aina antanut. Haluatko tietää vielä muuta?
piiskaa? vai kämmenellä läpsyjä? toimiiko fistaus?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko kukaan saanut, tai onnistuuko sellainen että nainen saisi orgasmin pimppipiiskauksen aikana? Uskoisin että pitää olla melko kevyttä ja pitkäkestoista piiskausta, eli ei yhtä lujaa kuin pyllyjä piiskataan.

Minua kovasti kinnostaisi aiheuttaa naiselle orgasmi tällä menetelmällä.
Olen Selälläni Sängyllä plvet rinnoissa Pimppii jää sopivasti Tyrkylle ja nåen pimpin kun piiskataan pehmeällä leppävitsalla Minä saan monta orkkua sylkee nesteensä makea pissi tulee lopuksi
 
vierailija
Kyllä pimppikin saa osansa jos "narttu" on ollut tuhma
meillä oikeestaan menee niin että pikku rangaistus on peppu piiskaus
ja sitten jos tekee suurempia virheitä
niin saa pillu ja tissit käsittelyn

ja aika jännää niin kerran kuussa vaimo on tosi ilkee ja huolimaton että varmaan saa koko käsittelyn
silloin saa kyllä hakea itse kuivuvitsansa
ja peppu ensin sitten pillu
ja lopuksi tissitkin saa oman osansa

Lopuksi ihanan naida kun tissit ja peppu on piiskan jälkiä liki täynnä
 

Yhteistyössä