kurja päivä mulla tänään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Oikeastaan toi kurjuus alkoi toissa päivänä kun tiesin että tytön kummi tulee ukkonsa kanssa Suomeen ja kummi lupasi siis mulle että soittaa. No mä yritin soittaa koko päivän niin tää paska ukko sitten keksikin laittaa mulle mesen kautta viestin että ei viitti kuunnella paskan jauhamista. Kun olisin kysynyt että miten matka meni yms. Tää kummi meni heinäkuussa naimisiin tän äijän kanssa ja äijä on tosi vmäinen kun ottaa viinaa, ei siis ole mikään väkivaltanen mutta ne jutut on sellasia alapääjuttuja joista mä en halua sen miehen kanssa keskustella mesessä enkä muuallakaan.
Eilen yritin uudestaan koko päivän soittaa neidin kummille tuloksetta niin illalla olin saanut meseen viestin (olin jo sulkenut koneeni mut aamulla luin viestin) että uikun uikun kun en saanut puhua tytön kummin kanssa. Sitte yritin sähköpostilla laittaa viestiä niin on vissiin vaihtanut sähkäriosoitetta kun tiesi varmaan että yritän sitä kautta kummiin saada yhteyden. Koko ajan on puhelin niin että menee vastaajaan .Nyt sitte laitoin kummille pitkän tekstarin puhelimella ja terkut ukolleen että kasvakoon se mies aikuiseksi ja pyynnön että tää kummi soittaisi mulle heti kun mahdollista.
No meillä ei ole sitten ens kesänä heille mitään asiaa kun tää ukko on täys paska suoraan sanottuna. Täytyy sitte kattoa mennäänkö Kotkaan ollenkaan ens kesänä tai jos mennään niin haluan kummin nähä sitten muualla.

Sori nyt ei ole käymisestä kyse vaan siitä että olisin kertonut meidän kuulumiset ja kysellyt kummin kuulumiset ja sitä paitsi me asutaan reilun 300 kilsan päässä toisistamme joten ei ole pakko käyntiä hällä, tää ukko nyt jarruttaa meidän välissä.

Aika järkyttävää käytöstä mieheltä! Jos käyttäytyy noin teitä kohtaan, niin voi olla mahdollista, että käyttäytyy samoin vaimonsa muita ystäviä kohtaan, käytöskellään yrittää kai "omia" vaimoaan vain itselleen. Sairasta semmoinen käytös kyllä on :( Toivottavasti nainen itse tajuaa tämän ennen kuin kaikki kaverit ovat kaikonneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No älä säkään ole rasittava ja pommita puheluin ja viestein. Et voi pakottaa kummia käymään tms. ei hän vaikuta kovin innokkaalta "yhteistyöhön"...

Ei kai kyse ole kummin haluttomuudesta, vaan siitä, että mies ei anna olla hänen yhteydessä kehenkään.

Niinpä jotenkin tuntuu ettei se äijän retale anna hänen soittaa mulle kun väittää koko ajan että jauhetaan pelkkää paskaa puhelimessa jos halutaan kuulla toisistamme kuulumisia kun muutenkin nähään tosi harvoin. Täytyy varmaan kirjottaa hälle kirje tässä kun ehin, on tuolla oottamassa, siinä meinaan kertoa omat tuntemukset, tuskin näyttää hälle kirjeitä mitä multa saa ellei ukko niitä oikein vahtimalla vahtaa. Musta toi on aika lapsellista käytöstä äijältä kun luulin että on aikuinen mutta käyttäytyykin tosi lapsellisesti ja omivasti. Mä en ite kestäis tollasta yhtään, mun puolesta sais tollanen ukko lähteä jos rupeis kattoo kenen kanssa saan olla tekemisissä ja kenen en.

No ehkäpä ei kummia enää kiinnostakaan teidän kuulumiset koska ei itse soittanut, vaan laittoi ukkonsa "viestittämään" (tosin tylysti ) kautta rantain ettei kiinnosta...
:whistle:
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja EntäsJos:
No ehkäpä ei kummia enää kiinnostakaan teidän kuulumiset koska ei itse soittanut, vaan laittoi ukkonsa "viestittämään" (tosin tylysti ) kautta rantain ettei kiinnosta...
:whistle:
:wave:

Tai sitten mies on narsistinen sekopää, joka eristää vaimonsa... näitäkin valitettavasti löytyy.

Mä ite epäilen tota jälkimmäistä kans. Neiti kysyi multa lupaa kiroamiseen ja kun annoin niin sanoi että haistakoon paska se äijä. Se ukko näköjään muuttui heti kun naimisiin menivät, sitä ennen antoi pitää yhteyttä kun kuitenkaan en soita kuin kerran kuukaudessa kummille ja kerron mitä tänne kuuluu. Mä olen tosi pettynyt ja murheissani tämän asian takia. Tää rouva kun kysyin kummiksi pari vuotta sitten niin oli tosi mielissään kun kysyin ja hommasin hälle kummitodistuksen ja kaikki mutta en todellakaan halua että meidän ystävyys menee pilalle ton ukon takia, me ollaan sentäs tunnettu yli 30 vuotta tän rouvan kanssa.

Yhteistyössä