kurja ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
heipä hei.. mietin vain, miksi ystäväni ei arvosta minua ollenkaan enään. käyttäytyy aika ilkeästi, vaikkei varmaan tarkoituksella tarkoita. jatkaisitko ystävyyttä, jos kerta toisensa jälkeen lupaukset petetään? ei kyse isoista jutuista, mutta esimerkiksi jos hän lupaa tulla kylään klo. 12, ei kuulu eikä näy vielä 4 aikaankaan. aina pitää odotella.. jos luvataan tulla tiettyyn aikaan, niin eikai kukaan voi kuvitella että on tervetullut sitten ihan koko päivän milloin vain?! tai jos on sovittu että luultavasti lähdetään illalla kaupungille, sovitaan että soitellaan vielä ja suunnitellaan. no, koitan soittaa 4 ensimmäisen kerran.. laitan viestiä jne. että tietäisin alanko laittautumaan.. no, hän sitten 9 aikoihin lähettää viestin, ettei ole katsonut puhelintaan ollenkaan, sori. ei jaksa lähteä kun pää on kipeä jne. olisi voinut ilmoittaa aiemmin. tylsää tämmöinen.. tuntuu vain, ettei itseä kunnioiteta ollenkaan :(

Joo, mulla OLI tuollainen ystävä. Jos oli vaikka sovittu tapaaminen kaupungilla niin oottelin ja soitin sitten. Hän oli "myöhässä". Pyysi odottamaan vielä että käy suihkussa ym. En todellakaan odotellut. Ja vika oli aina muka minussa. Vaikka hän oli aina se joka järjesteli asioita oman pään mukaan..Minun olisi pitänyt joustaa yms. Eli periaatteessa piti tossun alla. Näitä esimerkkejä ois vaikka kuinka paljon. Puhu ystäväsi kanssa. Meillä ei puheet auttaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla oli:
Joo, mulla OLI tuollainen ystävä. Jos oli vaikka sovittu tapaaminen kaupungilla niin oottelin ja soitin sitten. Hän oli "myöhässä". Pyysi odottamaan vielä että käy suihkussa ym. En todellakaan odotellut. Ja vika oli aina muka minussa. Vaikka hän oli aina se joka järjesteli asioita oman pään mukaan..Minun olisi pitänyt joustaa yms. Eli periaatteessa piti tossun alla. Näitä esimerkkejä ois vaikka kuinka paljon. Puhu ystäväsi kanssa. Meillä ei puheet auttaneet.

joo aika tossun aluselta tää tuntuuki! olen kertonut, ettei enää kannata tulla niin myöhään, ollaan lasten kanssa turhaan odoteltu tunteja ja lapsetki jo väsyneitä yms. kerroin, että olisi kiva jos ajoista pidetään kiinni ja etten enää luota hänen sanomisiinsa. plääh, ei jotkut kai vaan osaa ajatella kuin itseään!?

Yhteistyössä