Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, joku kärpänen istui kädelleni äsken ulkona.Hyttyset ovat ilmestyneet.![]()
Joo, joku kärpänen istui kädelleni äsken ulkona.
Jokohan punkit ovat heränbeet.
Ne jos mikä ärsyttää.
Hyvänen aika miksi ei??Punkit on jo heränneet. Ja kannattaa olla varovainen, ne nymfit on sellaisia millin kokoisia mitä ei edes näe. Juu ja kuten just terkkarista kuulin, mitään testejä ei tehdä vaikka selvät häränsilmä-ihottumat ihossa ja kuolleet punkit sängyssä olis ollut.
Mitä itse olen kuullut niin on turhan kallista lähteä varmuuden vuoksi testaamaan. Eli hoidetaan vasta sitten kun oireilee jo.Hyvänen aika miksi ei??Borrelioosiako viranomaiset toivovat ihmisille vai mistä toi johtuu?
Hyvänen aika, eiks se oo sitten jo myöhäistä paranemisen kannalta vai kuin se menee?Mitä itse olen kuullut niin on turhan kallista lähteä varmuuden vuoksi testaamaan. Eli hoidetaan vasta sitten kun oireilee jo.
![]()
Järjetöntä touhua!Reumatologillekaan ei pääse vaikka labrat huutaa hoosiannaa, hiukset lähtee, nivelet särkee, keuhkopussin tulehduksia, huimausta, niin rajuja verenpaineen heittoja että pyörtyilee ja kouristelukohtauksia jne. koska, "ei sussa oo mitään vikaa"
Ok, outoa ja sairasta.Juu, muun maalaisten lääkärin lausunto ei täällä kelpaa. Ja ei sitten tuota sairaushistoriaakaan Suomesta ole saatavilla kun se on arkistoitu j sitä ei viitsitä sieltä arkistosta tilata joten kaikki aiemmin tehdyt tutkimukset, leikkaukset rokotukset jne "ei ole tehty, ei sussa ole mitään vikaa"![]()
Hoitokeinonahan tuohon on sitten kun jo tartunta on varmistettu niin antibioottikuuri ja "syö buranaa". Jälkimmäinenhän käy hoidoksi tautiin kuin tautiin. Ja jos tuosta selviät ilman loppuelämän kipuoireiluja niin kestolotto vetämään myös.Hyvänen aika, eiks se oo sitten jo myöhäistä paranemisen kannalta vai kuin se menee?
Pääskynen syö 500 hyttystä vuorokaudessa, joten laita joku lauta sopivaan paikkaan niin et pääsevät pesäntekoonHyttyset ovat ilmestyneet.![]()
Pääskynen syö 500 hyttystä vuorokaudessa, joten laita joku lauta sopivaan paikkaan niin et pääsevät pesäntekoon![]()
Pääskyset tekevät itse sen savihökkelin räystään alapuolelle, mut tarvii ensin tukevan nurkkauksen sitä varten. Hyttyset lisääntyy parhaiten autonrenkaissa, jotka on pinottu ulos niin, et vesi pysyy niissä.Hyttysetkö?
aksu, tuo kurja suvakki-viemärirotta pilaa kaiken täällä
se on noussut kaikkien aikojen inhotuimmaksi nikiksi tuoreessa gallupissa
Johan on menny ihon alleaksu, tuo kurja suvakki-viemärirotta pilaa kaiken täällä
se on noussut kaikkien aikojen inhotuimmaksi nikiksi tuoreessa gallupissa
Johan on menny ihon alle![]()