Kurkkukipu ja köhä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
oiskos jollai keinoja millä sais sitkeän kurkkukivun pois? meinaa ku ei saa raskaana ollessa mitää lääkkeit syödä ni oisko jotai kotikonsteja miten vois hoitaa.. ollu ny jo koko viikon ja lääkäri sanoo et voi kestää neljäkin viikkoa.. ei millään jaksa viimisillään raskaana ollessa sairastaa ja samalla hoitaa viel pientä lasta ku on voimat ihan poissa..

joten jos olisi jotai hyväks havaittuja konsteja?

Mä otin pari kertaa viime raskaudessa hörpyn pakastinkylmää kossua :) Siis ehkä ruokalusikallisen. Kaikki kurkkulääkkeet kun on paketin mukaan kielletty raskaana olevilta ja pienen alkoholihömpyn voi aina ottaa :)

mä olen lipittänyt kuumaa mustaviinimarjamehua (omatekoista) ja vahvana. helpottaa ainakin oloa ja tulee nestettä tarpeeksi. nytkin mua vaivaa räkätauti eli yöllä kerääntyy nenää, aamulla niistää puol tuntii ja sit ei mitään, rasittavaa!

vietin taas unettoman yön tän köhän kaa.. jestas että voikin olla hankalaa.. joku kk takaperin mul oli sama ja vissii sen yskimise takia kohdunsuu hieman pehmenny.. saas nähä mitä täst seuraa ku yskin kaht kovemmin ku sillo.. ny oon viikol 32 jote sais viel hetken sisäl pysyy..

Yhteistyössä