Kurkkukipua kohta 3viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
Mulla ollut nyt kolmisen viikkoa ajoittaista lievää kurkkukipua ja pientä flunssaa. Ei lämpöä.
Eilen sain sikarokotteen ja nyt kurkku niin kipee, etten oikein pysty puhumaan. Voikohan tää kurkkukipu johtuu piikistä? Muita oireita ei ole, ainoastaan kamalasti väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Mulla ollut nyt kolmisen viikkoa ajoittaista lievää kurkkukipua ja pientä flunssaa. Ei lämpöä.
Eilen sain sikarokotteen ja nyt kurkku niin kipee, etten oikein pysty puhumaan. Voikohan tää kurkkukipu johtuu piikistä? Muita oireita ei ole, ainoastaan kamalasti väsyttää.

Minulla kanssa ollut koko syksyn ja talven kurkkukipuja aika-ajoin, ja sitkeää limaa nyt viimeisimmäksi. Mitään varsinaista syytä asiaan ei ole, kahdesti olen käynyt lääkärissä korva ja kurkkutautien erikoislääkärillä ja syönyt yhden antibioottikuurin aivan viimeiseksi vaihtoehdoksi. Ei ole todettu kuin suuret nielurisat, ilmeisesti jokin virusperäinen sitkeä tulehdus siellä välillä ottaa niihin helpommin. Leikkausta on väläytelty vaihtoehdoksi, johon en aio kuitenkaan mennä. Väsymystä myös ollut paljonkin ja kaulan imusolmukkeet olleet ajoittain valtavat. Jospa se joskus helpottaisi, enää en osaa välittää kun on niin tottunut.

Yhteistyössä