Hae Anna.fi-sivustolta

Kurkkuun kolme putkea ja suolat

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 07.03.2019.

1. vierailija Vierailija

Viime yön unessa kurkkuuni laitettiin kolme eriväristä putkea kaulan poikki ja ne jopa menivät ristikkäin läpi. Iho laitettiin sitten vaan päälle. Edellisenä yönä laitoin kädet kupiksi ja niihin kaadettiin suolaa kaksi kertaa. Sanooko tämä jollekin jotain? Itse en oivalla yhtään mihin liittyisivät.

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Unessasi kurkkuusi laitettiin kolme eriväristä putkea, eli kyseessä oli ilmeisesti jonkinlainen lääketieteellinen operaatio.
    Kurkku unessa kuvaa kommunikaatiokykyäsi ja esim. omien ajatusten esilletuontia. Ehkä et saa ajatuksiasi ja mielipiteitäsi kuuluville ja mietit keinoja miten voisit parantaa omaa ilmaisukykyäsi.
    Voisi kuvitella, että unessasi putket laitettiin, jotta jokin asia paranisi.. Putket voisivat helpottaa esim hengitystä, ehkä olet tilanteessa, jonka koet ahdistavaksi ja tarvitset lisää happea ja tilaa olla. Melko huolimattomasti putket laitettiin, koska iho vain laitettiin siihen päälle. Minkälaisia tunteita tämä unen operaatio sinussa herätti.,
    Uni voisi kuvata myös jotain terveyteesi liittyvää huolta, jotain joka kaipaisi hoitoa.

Toisessa unessa laitoit kädet kupeiksi ja niihin laitettiin suolaa. Kuka laittoi, oliko se yllätys että sait suolaa, odotitko saavasi jotain muuta.. Petyitkö kun sait suolaa..
    On myös olemassa sanonta heittää suolaa haavoihin, mutta ilmeisesti sinulla olivat ehjät kädet, eikä suola kirvellyt käsissäsi.
    Suola voi symboloida monenlaisia asioita esim. elämän suolaa ovat asiat, jotka parantavat elämänlaatua arkisella tavalla; se pieni lisä joka tekee elämästä paremman.
    Henkisessä mielessä suola symboloi viisautta ja tietoa. Suolan sanotaan viestivän myös riidoista perhepiirissä.

Unen tunnelma vaikuttaa paljon unen sanomaan. Viimeaikojen pelot ja ajatuksesi, sekä elämäntilanteesi ovat unessasi läsnä. Mieti mitä unessasi ajattelit näistä tapahtumista, miltä tuntui, pelottiko, helpottiko yms.
    Tässä joitain ajatuksia sinulle unestasi.

3. vierailija Vierailija

En ollut yllättynyt suolasta mutta sen kaatajaa en nähnyt. Leikkaukseen olin myös tyytyväinen kun unessa ymmärsin sen olevan minulle avuksi.

On totta että menetin lähisukulaisen jonka kanssa sain jutella päivittäin. Nyt ihminen jonka kanssa olen enemmän tekemisissä ei kuuntele edes lausetta loppuun kun alkaa höpöttää jo jostain muusta. Samoin toinen vanhus puhuu samat asiat kerrasta toiseen niin sellainen keskustelu seura on vähissä.

Olen minä hiukan yhdestä asiasta huolissani itsessäni ja se toivottavasti paranee tästä.

Kiitos sinulle!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari