V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dodii:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dodii:ymmärrän sua ap, kyllä mäkin olisin loukkaantunut, tosin en sitä sanois kaverille.Itseäni ihmetytti muutama vuosi sitten, kun kuulin omalta äidiltäni , että parhaan ystäväni isä oli kuollu pari päivää takaperin.Olis ollu "kivempi" kuulla kaverilta itseltään.
BTW: kun mun äiti kuoli, niin en todellakaan jaksanut alkaa soittelemaan ympäriinsä kertomaan uutisia omille ystävilleni. Tarpeeksi oli kestämistä jo siinä, että jaksoin hoitaa kaikki hautajaisiin liittyvät jutut, irtisanoa sopimukset, hoitaa paperiasiat ja samalla yritin jotenkin itse pysyä pystyssä...
No, tää kamu ois voinu lähettää vaikka viestin.. hänen ei tarvinnut hoitaa mitään käytännön asioita tms. ja tosiaankin olimme(ja olemme edelleen)todella läheisiä. Jotenkin tuli vaan olo, että on itse unohdettu, vaikka se tässä tapauksessa itsekästä onkin.
Kauhean sydämetön tunnut olevan... ehkä kaverisi on ollut niin suurn vallassa, että ei ole yksinkertaisesti jaksaut soitella, eikä tuollaista asiaa oikein tekstiviestillä sovi ilmoittaa, minusta ainakaan.