Kusetuskielto kyltti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käämi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käämi

Vieras
Ny alkaa palamaan käämit, kun nuo ohikulkijat kusettaa koiransa meijän portinpieleen. Kummaltaki puolelta lumikinokset ihan keltasena ja postilaatikon jalkakin ihan keltasena jäätyneestä koiran kusesta.
Kiva hakea postia, kun jaloissa kuset kulkeutuu sisälle. Mur!

Oon jo miettiny, ett laitan hiirenloukkuja tms.tuohon postilaatikon juurelle... mut siitä tulis vaan sanomista...

Että olisko jollain hyvää nettisivua tiedossa, josta vois vaikka ite tulostaa kusevan koiran kuvan ja sellanen kieltoviiva päällä? Tai joku mistä vois tilata? Vai otanko kusevasta ohikulkevasta koirasta kuvan ja teen siitä kieltokyltin?

Lähtee vaanimaan puskaan kameran kanssa...

Meidän entisen asunnon (kerrostalo) pihan nurkalla oli semmoinen kieltokyltti ja tuntui vähän sille että ihmiset vartavasten toivat koiransa juuri meidän pihaan kuselle.

Pystyskö sen kusipaikan valjastaa hetkeks sähköpaimenella? Koira muistaa sen säkärinsä eikä kuse enää samaan paikkaan :D On omistajia joka lähtöön. Meillä ei tulis mieleenkään päästää koiraa lorottelee toisten portinpieliin ja postilaatikoitte juureen... Toinen huolenaihe täällä melkeen maalla on noi vapaat koirat. Juoksevat suuhun ja nenään jos portti auki kun ei omistaja pidä rotia.

Kiitos, tuo hauhau ja tassutarvike kyltti miellyttää =)
Kokeilen eka kylttejä ja jos ei tehoa, niin sitten otetaan järeämmät aseet käyttöön... mitä ne lie sitten ovatkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:
Pystyskö sen kusipaikan valjastaa hetkeks sähköpaimenella? Koira muistaa sen säkärinsä eikä kuse enää samaan paikkaan :D On omistajia joka lähtöön. Meillä ei tulis mieleenkään päästää koiraa lorottelee toisten portinpieliin ja postilaatikoitte juureen... Toinen huolenaihe täällä melkeen maalla on noi vapaat koirat. Juoksevat suuhun ja nenään jos portti auki kun ei omistaja pidä rotia.

joo tuo sähköpaimen vois olla se seuraava järeämpi keino ;)
Jos ei ne hiirenloukut tassuissa auta...

ei pänni yhtään kuset vaan kun KAKKAKASOJA LÖYTYY PIHASTAMME ja meillä on pieniä lapsia 4v ja 1,5v ja olen jo yllättänyt heidät leikkimäst kakoilla. YÖK!
NYKYÄÄN KUN LAKI SANOO ETTÄ KOIRAN KAKAT KERÄTTÄVÄ JA KAIKKI EI SITÄ NOUDATA. suututtaa vaan ne paskat pihassa

Alkuperäinen kirjoittaja pienten äiti:
ei pänni yhtään kuset vaan kun KAKKAKASOJA LÖYTYY PIHASTAMME ja meillä on pieniä lapsia 4v ja 1,5v ja olen jo yllättänyt heidät leikkimäst kakoilla. YÖK!
NYKYÄÄN KUN LAKI SANOO ETTÄ KOIRAN KAKAT KERÄTTÄVÄ JA KAIKKI EI SITÄ NOUDATA. suututtaa vaan ne paskat pihassa

lisään vielä että itse olen hankkimassa isoa koiraa ja aijjon paskat kerätä.

Myrkkytin postilaatikon ympäri sekä koko tienvierustat . ja lasinpaloja laitoin aidan viereen. meillä ei kulje lapset jus niissä paikoissa. mut kylän rakit .

No mua potuttaa huutavat ja kiljuvat lapset tepsisköhän toi kikka niihinki?
Hei haloo jotai järkeä nyt sinne päähän!
Ei se niiden koirien vika ole vaan omistajien jos väärää paikkaa kusettaa ja paskottaa!
No kyl kai sitte naapurin kissatki saa ampua?

Ihan turha vaiva. Suurin osa koiran omistajista on niin reikäpäisiä idiootteja, että heitä ei paljon kyltit tai kiellot kiinnosta.
Eli joo, jos jotain haluat tehdä, niin nuo hiirenloukut voivat toimia.

Myrkkytin postilaatikon ympäri sekä koko tienvierustat . ja lasinpaloja laitoin aidan viereen. meillä ei kulje lapset jus niissä paikoissa. mut kylän rakit .

Sinänsä kauheita temppuja, mutta ymmärrän hyvin, että ihmisillä menee niin hermot noiden koirien kanssa, että tekevät mitä tahansa päästäkseen niistä eroon. Meidän naapurustossa on yksi koira, joka ensin päiväsaikaan käytetään paskomassa meidän porttipielen edustalle ja joka haukkua räksyttää joka hemmetin ilta ulkona ilta-aikaan, kun olemme käymässä nukkumaan. Oikeasti alan olla niin väsynyt tuohon rakkiin, että niin myrkytetyt suklaapalat kuin nuo lasinsirut väistämättä ovat käyneet mielessä.

[QUOTE="Jaiks";22926251]No onko se bensa sitten yhtään parempi kuin kusi?[/QUOTE]

Bensa haihtuu tosi pian eikä haise ihmisen nokkaan kauaakaan. Vaan piskeillä on tarkempi vainu niin niillä ilettää se bensankatku kauemmin.

Yhteistyössä