Kututtaa vähän...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...kun naapureiden pitää roikottaa noita pyykkejä tossa yhteisellä narulla viikon verran ennen kuin ottavat sisälle. Ja ne on siellä satoi tai paistoi, ja tämmösellä helteellä kuivuvat kyllä päivän aikana ihan taatusti.

Kun siellä roikkuu monta koneellista heidän pyykkejään viikon, niin on kiva koittaa saada omia mahtumaan sinne. No päiväpeiton sain onneksi, muut eivät menneetkään... Kun ei meilläkään mitään ruhtinaallisia pyykinkuivaustiloja kotona ole, niin mielelläni vien ulos.

Tässä päivän rutinat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Siirrä vaan syrjään jos ovat kuivia! Mieluiten vaikka runttaa nätisti tuhannen mutkalle jos sitten tajuaisivat :saint:

Oi kauhea, en mä kehtaa! :D

Oon kertaalleen jo sanonutkin heille, mutta kun se on niin saakutin vaikeeta näköjään kantaa ne sisälle... Kai mun pitää alkaa itse viikkaamaan ne ja kiikuttamaan heille ihan ovelle asti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Siirrä vaan syrjään jos ovat kuivia! Mieluiten vaikka runttaa nätisti tuhannen mutkalle jos sitten tajuaisivat :saint:

Oi kauhea, en mä kehtaa! :D

Oon kertaalleen jo sanonutkin heille, mutta kun se on niin saakutin vaikeeta näköjään kantaa ne sisälle... Kai mun pitää alkaa itse viikkaamaan ne ja kiikuttamaan heille ihan ovelle asti :whistle:

Älä turhaan.. Vähemmällä vaivalla (tosin suuremmalla naapurivihalla) pääset kun alat ilkeäksi B)

Ja täällä yks naapuri pitää (oli taas 5 päivää ja yötä) mattoaan mattojen puistelutelineellä monta päivää.
Teline on pieni eikä ollenkaan sellainen minkälainen on normaalisti. Alla ei ole semmoista ritilätasoa.
Ja se matto on vielä semmoinen iso ja painava jakalliin näköinen.

Ei ole tapana niitä tuonne narulle unohella mutta tänään en todella muistanu että ne on siellä jo toista päivää ollu, tuli naapuri sanomaan että voisitko jo hakee nuo riepus pois että sais omansa sinne :kieh:
Arvatkaa tekikö mieli hakee. Niiden pyykit siellä on monta päivääkin, mutta minun kun nyt sattu unohtuun niin hirvee haloo.
Kuspäitä nuo onkin, selväksi jo tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Ei ole tapana niitä tuonne narulle unohella mutta tänään en todella muistanu että ne on siellä jo toista päivää ollu, tuli naapuri sanomaan että voisitko jo hakee nuo riepus pois että sais omansa sinne :kieh:
Arvatkaa tekikö mieli hakee. Niiden pyykit siellä on monta päivääkin, mutta minun kun nyt sattu unohtuun niin hirvee haloo.

Hö, no ei kai ne kuspäitä ole jos ilmoittavat että sun pyykit on kuivia, hae ne pois (kun niitä ei oo tarkotus roikottaa siellä montaa päivää...).

No joo, tympeetä jos ite jättävät mut muille marisevat...

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:

Hö, no ei kai ne kuspäitä ole jos ilmoittavat että sun pyykit on kuivia, hae ne pois (kun niitä ei oo tarkotus roikottaa siellä montaa päivää...).

No joo, tympeetä jos ite jättävät mut muille marisevat...

Jos yhden kerran mun pyykit siellä on toista päivää ja heidän roikkuu jatkuvasti niin ei ole tullu mieleen mennä huutelemaan että voisitte ne rievut hakee sieltä pois.
Olisin ymmärtäny ihan jos oltas sanottu että voisitko hakee ne pyykit pois kun omat pitäis viedä.

Vai huudellaanko teillä päin ties mitä törkeyksiä jos jollekin joskus vahinko sattuu.

Yhteistyössä