Hiton KELA! Perii multa nyt liikaa maksamaansa kotihoidontukea, vaikka mä olen postittanut tiedot miehen tulojen muutoksista ajoissa, niin he ovat käsitelleet asiaa itse niin pirun kauan, että joudun maksamaan takaisin \|O \|O \|O Ok, kyse on vain 65 eurosta, mutta periaatteesta ärsyttää, kun itse olen kaiken hoitanut ajoissa, mutta siellä kelassa ovat varmaan pitäneet papereita pöydällä kuukausikaupalla :headwall: Ja se on sitten mun vikani... \|O
Lisäksi tossa halvatun ilmoituksessa sanotaan vaan että perivät takaisin ton 65euroa, mutta ei siinä sanota että mihin tilille se maksetaan ja koskan, jne. Ei mitään laskutustietoja koko paperinivaskassa
Valitusta varten siinä oli lomake. Pitää varmaan valittaa (TAAS, just valitin sairaan lapsen hoitotuesta kun sössivät kelassa, läpi meni) kun ei se nyt j.umalauta mun vika ole että heillä kestää siellä :headwall: :headwall:
Lisäksi tossa halvatun ilmoituksessa sanotaan vaan että perivät takaisin ton 65euroa, mutta ei siinä sanota että mihin tilille se maksetaan ja koskan, jne. Ei mitään laskutustietoja koko paperinivaskassa
Valitusta varten siinä oli lomake. Pitää varmaan valittaa (TAAS, just valitin sairaan lapsen hoitotuesta kun sössivät kelassa, läpi meni) kun ei se nyt j.umalauta mun vika ole että heillä kestää siellä :headwall: :headwall: