Kututtaa!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Hiton KELA! Perii multa nyt liikaa maksamaansa kotihoidontukea, vaikka mä olen postittanut tiedot miehen tulojen muutoksista ajoissa, niin he ovat käsitelleet asiaa itse niin pirun kauan, että joudun maksamaan takaisin \|O \|O \|O Ok, kyse on vain 65 eurosta, mutta periaatteesta ärsyttää, kun itse olen kaiken hoitanut ajoissa, mutta siellä kelassa ovat varmaan pitäneet papereita pöydällä kuukausikaupalla :headwall: Ja se on sitten mun vikani... \|O

Lisäksi tossa halvatun ilmoituksessa sanotaan vaan että perivät takaisin ton 65euroa, mutta ei siinä sanota että mihin tilille se maksetaan ja koskan, jne. Ei mitään laskutustietoja koko paperinivaskassa :o

Valitusta varten siinä oli lomake. Pitää varmaan valittaa (TAAS, just valitin sairaan lapsen hoitotuesta kun sössivät kelassa, läpi meni) kun ei se nyt j.umalauta mun vika ole että heillä kestää siellä :headwall: :headwall:

soita sinne tulikiven katkunen puhelu, niin mää tein muinoin ku samallatavalla sössivät, puhelimeen vastannu tyyppi oli sitä mieltä et heidän vika jos on 2kk ollu aikaa tehä päätös ni ei sillonvoi asiakasta laskuttaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:02 koivunkäpy kirjoitti:
soita sinne tulikiven katkunen puhelu, niin mää tein muinoin ku samallatavalla sössivät, puhelimeen vastannu tyyppi oli sitä mieltä et heidän vika jos on 2kk ollu aikaa tehä päätös ni ei sillonvoi asiakasta laskuttaa..

No sama homma on täälläkin! En mä tiedä kyllä onko tota 65e tarkotuskaan maksaa, kun ei missään lue että koska ja mihin :D valituslappu vaan mukana, ehkä ne ajatteli että valitan kumminkin ni turha laittaa laskutietoja vielä... :xmas:

:/ voi hitto. multa perivät aikanaan hemmetin ison summan takasin vaikka lähetin joka kuukausi palkkatodistuksen jne sinne. sitten tulikin karhukirje puolelta vuodelta, kun en ite hokannut tarkistaa jotain pikkujuttua :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 12:05 äitipeikko kirjoitti:
:/ voi hitto. multa perivät aikanaan hemmetin ison summan takasin vaikka lähetin joka kuukausi palkkatodistuksen jne sinne. sitten tulikin karhukirje puolelta vuodelta, kun en ite hokannut tarkistaa jotain pikkujuttua :ashamed:

:/ No onneksi toi mun mätkyni ei oo iso summa... Mutta harmittaa silti kun ite oon postittanut kaiken niin ajoissa kun oon voinut, eli heti kun sain ukon työsopimuksen käteen... Sitten ne lähettivät että tarvittevat kanssa kaks palkkakuittia, no ODOTETTIIN niitä sitten, ja siitä toi liikamaksu, kun kuitit on viivästyneet (no paha lähettää ennen ekoja palkkoja!)...
En tiedä millä muulla tavalla tossa oisin voinut toimia? Ja noin käskettiin tehä...ja sit pitää maksella \|O

Yhteistyössä