Kuuden vuoden kotiäitiys päättyy huomenna, kun aloitan työt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onneksi kuitenkin vain osa-aikaisesti eli teen 2-3 päivää viikossa ja niistä melkein joka viikko yksi päivä on lauantai. Eli silloin on mies lasten kanssa kotona.

Lapset 7,5v eli ekaluokkalainen ja hänellä alkaa uudenlainen arki, kun minun työpäivinäni joutuu lähtemään yksin kouluun ja koulupäivän jälkeen on taas reilu tunti odottelua. Sama mikä aamullakin. On iltapäiväryhmässä eli koulua 10:30-14:30. Lähtee kuitenkin yleesä jo ennen kymmentä kouluun, kun tahtoo mennä sinne leikkimään. Itse menen yhdeksään töihin. Mies pääsee neljältä.

Nuoremmat on 5,5v ja tasan 3v (täytti viime viikolla). He menevät pieneen päiväkotiryhmään.

Todella kiva voida aloittaa työt näin, että ei tee joka päivä töitä. On itselle ja lapsille paljon mukavampi, koska tämä on jo muutenkin niin iso muutos heidän arkeensa. Ehtii totutella rauhassa.

ois syksyllä sama eessä, 7.5v kotiäitiysloppuu, mihin pääsit töihin?
Mä oon sanonu itteni irti edellisestä vakipaikasta joka mua ootti ja nyt pitäs keksiä syksyksi jotain....

Oli muuten pakko ottaa lasi viiniä ihan itseni kunniaksi. Niin kovin paljon naiivimpi ihminen jäi kotiin lasten kanssa kuusi vuotta sitten, mutta selvitty on, vaikka siperiassa on käyty ja pitkällä. Mutta olenpa ainakin kasvanut ihmisenä. :)

Yhteistyössä