kuukautiset ja raskaus?kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sassa1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sassa1

Uusi jäsen
14.11.2011
3
0
1
tietääkö joku täällä mistä tässä on kyse.
minulla on kuukautiset, ihan normaalit.ei kipuja paitsi vatsan vasemman puolen vihlontaa välillä.painon tunne oli tänään vatsassa.
verta vuotaa semmoisina klimppeinä oikein.yök.mutta niin aina minulla kuukautisten aikaan.eilen tein raskaustestin lääkärin kehotuksesta, toivoi minun tekevän sen viimeviikolla sillä kuukautiset oli yli viikon myöhässä.
se oli haalea plussa.tein aamulla uudelleen sillä en tosiaan uskonut tulosta.edelleen haalea plussa!soitin neuvolaan ja minulle kerrottiin sieltä että vielä täytyisi tehdä yksi testi labrassa.virtsatesti.kellään kokemuksia tällaisesta?olenkohan raskaana vai mikä ihme tässä on meneillään?
voiko tuollaista vuotoa olla normaaliraskaudessa?ihan perus runsaat kuukautiset.minulla on aina runsaat ja pitkään kestävät kuukautiset.on nää nyt sen 4 päivää olleet.alkoi silloin tällöin tiputtelulla jo viikko sitten tai enemmänkin aikaa jo siitä tiputtelusta...en muista tarkkaan sillä oletin et en ole edes raskaana joten en laittanut merkille.

nyt oon ihan neuvoton ja en saa mielenrauhaa.en tiiä mistä on kyse.. :(

Vähän kuulostaa keskenmenoltakin. En tiedä mitä se neuvolan virtsatesti nyt hyödyttää, jos meinaavat raskaustestin siihen tehdä. Vai tahtovatkohan katsoa kaikki muut arvot.. Hcg:n veritestiin pyytäisin lähetettä, siitä ainakin tietää mitä tapahtuu. Ja ultraan jos mahdollista. Jos keskenmenosta kyse, niin ainakin pitäisi tarkistaa että kohtu on tyhjentynyt.

Minulla oli normaalit kuukautiset alussa. Rv9 valui viikon verran ja välillä ihan humpsahti housuista läpi. Sitten vielä rv12-14 välillä valui kolmisen viikkoa muistaakseni samallalailla ilman kipuja ja tuli väliin ihan housujen ja siteen läpi. Tuossa silti terve 1v9kk poika vieressä touhuaa :)

keskenmenohan se todennäköisesti on JOS raskaustestit on negaa vaikka jossain vaiheessa.sit on tullut keskenmeno.raskaana oon lääkärin mielestä tai ainakin ollut raskaana.mutta lääkäri sanoo et on mahdollisuus et oon raskaana kun vuodoissa ei ole kipuja ollut sinäsä.vihlonut vaan vasenta puolta mutta se alkoi jo ennen runsaita vuotoja.minullakin tulee läpi housujen välillä nää vuodot mutta tosi vähän ja harvoin.huolestuin kuitenkin tää on minulle uutta.edellisessä raskaudessa ei ollu mitään tällaista niin hieman säikytti :O mut sit luin et kuukautiset voi tulla vaik olis raskaana? yllätyin hieman!toivon todellakin et ei ole keskenmeno :( pettyisin pahasti!

Minulla oli edelliset kuukautiset heinäkuun alussa. No, epäsäännöllisinä kuukautisina odottelin elokuun loppupuolelle ja tein testin. Negaa näytti. Sitten olin satavarma et kuukautiset alkais kipujen perusteella (syön siis lääkkeitä kivunlievitykseen ja runsaisiin vuotoihin..) mut ei. Lokauun alussa tein testin ja oli plussa. Tein muutaman päivän päästä uuden ja taas plussa. Ok. Hieno homma! Sit lääkäriin soittelin ja raskaus oli ainakin 5-6vk menossa. Kummallista kun about 5-6 vk aikaisemmin tein negaa näyttävän testin :( Sit pari päivää lääkärikäynnistä mulla alkoi vuoto. Ihan kuin kk-kivut ja vuodot. Kesti 5 pvä ja luulin et homma oli siinä. Kuitenkin tein parin viikon kuluttua testin ja mitä ihmettä! Oli plussa. Lääkäriin vaan ja tutkimuksiin. Siellä selvis et pikkuinen kasvaa kuten pitääkin. Ja nyt on läpi raskauden ollu jatkuvasti kk-kipuja :( Mua pelottaa ihan kauheesti et voiko tää olla mahdollista, kun joka ilta koskee! No, 29pvä ultraan ja siellä selviöää sit tarkemmin et kuinka pitkällä tää raskaus oikein onkaan.. :) Hui, jänskättää! Kyseessä kuitenkin minun ja poikaystäväni ensimmäinen lapsi!

Yhteistyössä