Kuukautiset keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 77mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

77mm

Aktiivinen jäsen
04.08.2005
1 308
1
38
Minulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys pysähtyneen keskenmenon takia 1.9. Siitä asti olen menkkoja odotellut (eli 7 viikkoa) ja pari raskaustestiäkin ehtinyt tehdä. Viime viikolla tuli kahtena päivänä pari tippaa verta, mutta siis niin vähän ettei sitä voi edes niukaksi vuodoksi kutsua. Toivomme uutta raskautta mahdollisimman pian ja nyt olo on aika epätoivoinen kun testit näyttää vaan negaa eikä menkkojakaan kuulu. Kuinka kauan tässä voi oikein kestää? Ennen tätä raskautta kiertoni oli melko säännöllinen 28-30 päivää.

Mulla meni viimeksi yli 2kk, ennenkuin eka menkat tuli keskenmenon jälkeen. Melkein 10vkoa. Hormonitoiminta on monesti sekaisin keskenmenon jälkeen.
:hug: Tiedän kuinka rankkaa se on odottaa menkkoja tai sitä uutta raskautta.
Taidettiin olla samassa pinossa silloin tuolla maaliskuisissa. Tipuin itse sieltä rv15 tän kuun alussa. :/

Hei!
Minulla oli lääkkeellinen keskeytys elokuun lopussa, siitä seuraavat menkat tulivat 33päivän päästä eli minä en joutunut odottelemaan pitkään. Meni suunnilleen normaalin kierron pituuden mukaisesti - jos näin voi laskea. Sitä seuraavan kierto olikin sitten muutamaa päivää lyhyempi.
Jos asia mieltäsi painaa, niin käy lääkärissä, siellä asia selviää. Apuja on tarjolla

Kiitoksia vastauksistanne. Ei kai tässä auta kun odotella. Ajattelin että jos marraskuun alkuun mennessä ei näy menkkoja/raskautta, niin käyn gynekologilla näytillä.

Ja Ninnille: maaliskuisita pudonnut olen tosiaan. Ikävä tavata näissä merkeissä ja onnea teillekin jatkoon!

Mulla viime viikolla keskenmeno, kaavintaa ei tosin tarvittu. Oma gynekologi suositteli (kun omat vuodot aiemmin epäsäännölliset), että keskenmenosta 15 vrk kuluttua voi aloittaa keltarauhashormonit, jolla kuukautiskiertoa säännöllistettiin jo ennen raskautta. Tosiaan oma hormonitoiminta voi olla sekaisin km:n jälkeen. Jospa tällä keinolla kuukautiset ja oviksetkin säännöllistyisi... Voimia ja plussatuulia muillekin toiveikkaille!

Miulla tulee ens ti 4 viikkoo kaavinnasta ja nyt kyllä koskee lonkkiin , alaselkään ja alamahaan sillä mallilla, et menkat kyllä alkaa jos ei tänään ni vkonlopun aikana kuitenkin. Pari viikkoo sit oli ovulaatio, miulla kun on tapana ollu tuntea ovulaatio jo vuosien ajan. Mut lääkärikin sano sillon et se on hyvin yksilöllistä miten ne menkat alkaa km:n jälkeen, kierto voi lähtee heti normaaliksi tai voi mennä parikin kuukautta ennenkuin menkat tulee. Jospa minä sit kuulun tähän ensin mainittuun joukkoon, saa nähdä.

Mulla spontaanista keskenmenosta nyt 9 ja puoli viikkoa, eli 67 päivää, 2 kuukautta ja 4 päivää.... Eikä menkkoja kuulu. huomaatte varmasti, että kovasti odottelen jo tulevaksi... =)

Yhteistyössä