Kuukautiset kestäneet jo 2,5vkoa!! Normaalisti 5päivää. Milloin yhteys lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Synnytin 4,5kk:tta sitten.. aloin syömään joulukuussa cerazette minipillereitä. Tammikuussa tuli ihan normi menkat, jotka kestivät 5päivää niinkuin ennen raskauttakin. Sitten helmikuussa ei tullut ja nyt maaliskuussa alkovat ja ovat kestäneet jo 2viikkoa ja 5päivää.. Eikä loppua näy :/ Eikä oo mitään tiputtelu vuotoa.

Onko tämä vielä normaalia vai pitäisikö ottaa yhteys lääkäriin?

Juu, kyllä kannattaa jo lääkäriin soitella. Mullakin taisi synnytyksen jälkeen olla menkat melko oudot ja pitkähköt. Tai ekat menkat oli suht normaalit, mutta tokat aika ylipitkät. Mut soita lääkäriin niin kyllä he siellä kertovat kannattaako tulla näytille. :)

Cerazetta pillereiden syy!!!
Mulla oli kerran nuo. Kierto meni ihan sekaisin, menkat kesti yli 14 päivää, välikin vain saman verran eli vuotoa oli miltei koko ajan. Painoakin tuli 3kk:ssa liki 8kg, vaikka ´ruokavalio oli normaali ja liikuinkin normaalia enemmän tuolloin.
Ne pillerit lensi mäkeen enkä satu niihin enää pitkällä tikullakaan.

[QUOTE="vieras";23415449]Cerazetta pillereiden syy!!!
Mulla oli kerran nuo. Kierto meni ihan sekaisin, menkat kesti yli 14 päivää, välikin vain saman verran eli vuotoa oli miltei koko ajan. Painoakin tuli 3kk:ssa liki 8kg, vaikka ´ruokavalio oli normaali ja liikuinkin normaalia enemmän tuolloin.
Ne pillerit lensi mäkeen enkä satu niihin enää pitkällä tikullakaan.[/QUOTE]

Juu pillereiden syyks laittaisin minäkin, aiheutti mullekkin jatkuvaa vuotoa.

No jos sitä kattelis vielä tämän viikon, että mitenkä menee ja ottas sitten yhteyden lääkäriin, jos eivät ole loppuneet..

Minäkin vähän noita pillereitä syytän, mutta yllätyksenä tuli, että näinkin pitkään voivat kestää!

Minipillereillä vuodin useamman kuukauden muutama vuosi sitten..mutta muutama kk sitten oli parin viikon vuoto (en syö pillereitä) jolle ei löytynyt selitystä ja vuoto pysäytettiin Primolut-kuurilla.

Yhteistyössä