Kuukautiset myöhässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija7777
  • Ensimmäinen viesti
vierailija7777
Moikka, haluaisin kysyä onko teillä ollut samanlaisia oireita.

Ovulaationi ajankohta oli kalenterin mukaan 4 - 9.12 ) seksiä harrastettiin 2 kertaa 6 ja 7 päivä. / 10 - 12 pv alko alavatsassa tuntua nippailuja sekä vihlontaa ja tuntui kuin olisi tehnyt vatsalihaksia. Sen jälkeen oli noin viikon tunnetta kuin kuukautiset olisivat alkamassa.

19 - 20.12.19 ) paperille pyyhkiessä ilmestyi vain pisara verta mikä oli omituista koska kuukautiseni pitäisi alkaa 25.12.19 - eikä ikinä ole tullut tuhruvuotoa. Testasin raskaustestillä
20.12 joka oli negatiivinen odotin seuraavan kerran 25.12 kuukautisten oletettuun ajankohtaan. Taas oli negatiivinen. Olen nyt 6 päivää myöhässä - ja väsyttää koko ajan, alavatsa on vähän väliä kipeä sekä etova olo koko ajan. En tiedä johtuuko tämä siitä että menkkojen pitäisi alkaa vai siitä että olisin ehkä raskaana.

Yleensä kun testi on näyttänyt negatiivista se on myös ollut sitä.
Mutta en tajua miksi mulla on tälläisiä oireita ja tuntemuksia.

Lääkäriinkin soitin sanoi vaan että pitää odottaa rauhassa niitä kuukautisia ja ymmärrän myös ettei kukaan muukaan voi kertoa minulle 100% faktaa. Onko mahdollista negatiivinen muuttua positiiviseksi?
 
Tyytyymyy
Kyllä negatiivinen voi vielä positiiviseksi "muuttua". Joskus harvoin käy niin, että hormonitasot eivät vaan jostain syystä nouse niin kuin normiraskauksissa. Voihan kyseessä olla myös esim. kohdunulkoinen, joskin tämä melko harvinaista myös. Käy terkkarissa verikokeella testaamassa raskaus? Varmempi kuin pissatikku. Mieli on myös sellainen, että voi tehä tepposet, kun vauvaa kovasti toivoo. Jos asia painaa häiritsevästi mieltä, varaa aika yksityiselle gynelle.

Itsellä supersäännölliset kuukautiset, piti alkaa viime yönä (oikeasti juuri näin säännölliset, et voin sanoa vuorokaudenajan). Ei ole kuulunut, testi aamulla kuitenkin näytti negaa. Uskaltaisiko sitä jo vähän toivoa, ettei ne alakaan... Yritystä takana 8 kiertoa.
 

Yhteistyössä