Kuukautiset myöhässä 4 päivää, raskaustestit negoja -missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sleepless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sleepless

Vieras
Outoa, niin outoa. Menkat ovat myöhässä neljä päivää, raskaustestit (viimeisinä kolmena päivänä tehtyjä) ovat kaikki negatiivisia. Rinnat ovat kipeät ja olo turvoksissa, menkkakipujakin on mutta menkat vaan eivät ole alkaneet. Kuukautiseni ovat aina olleet päivän-parin päälle ajallaan.

Edellisellä kierrolla tapahtui "vahinko", johon hain jälkiehkäisypillerit ja edelliset menkat tulivatkin ajallaan, tosin kestivät vain yhden päivän sen neljän sijaan mitä normaalisti. Siitä jos raskaana olisin, pitäisi kyllä testien näyttää selvää plussaa.

Takana on kahdeksan raskautta, vain yksi onnistunut raskaus ja loput keskenmenoja. Raskauskokemuksia on kuitenkin takana niin useita, että luulen tunnistavani raskausoireeni... joita ei mielestäni nyt siis ole. Ja aina on testi näyttänyt plussaa heti samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ellei jo aiemmin.

Ajattelin huomenna soitella lääkäriin, sillä asia vaivaa kovasti. Minulla on sydänlääkitys päällä, lääkettä ei saisi raskauden aikana käyttää.

Mä luulen että se jälkiehkäisy on pistänyt kierron sekaisin. Mutta kun tilanne lääkityksen kanssa on tuo niin kysyisin lääkäriltä pääsisitkö vaikka veritestiin.

Mulla on tosi stressaava työ, joten stresiiä on kyllä... mutta se ei ennenkään kyllä ole menkkoihin vaikuttanut. Täytyy huomenna soitella lääkäriin jotta saisin verikokeisiin aikaa. Jos raskaana olisin, ei kovin hyvältä vaikuta.

Tästä on vaikee puhua mutta mulla on menkat ollu todella tarkat millon alkaa ja nyt ne ovat sitten 3päivää jo myöhässä en uskalla tehdä testiä kun pelkään et menkat alkaa tai sit näyttää negaa ajattelin et jos jaksan vaan odotan vielä tämän viikon loppuun asti ja jos sitten uskallan teen testin... olen halunnut lasta jo 3vuotta mutta mieheni on saannut minua jarruttelemaan haaveita kouluni takia. Nytalkaisi viiminen vuosi koulussa ja raskauskin olisi ihana asia... mulla ei oo niin sanotusti mitään oireita ollut menkkan tapasi kipuja jonkin verran ja nipistelyä ala mahassa ja äsekn sitten huvikseen mittasin vielä lämmön niin oli 37.2 vaikka yleensä 36jotaikin mietin vaan että olenko yksi niistä harvoista joille ei tule raskaus oireita... näistä ketjuista saa hirveesti energiaa kun ihmiset eivät ole luovittaneet ja ovat saaneet plussat... tänne on helppo puhua kun on muilla samanlaisia kokemuksia ja muutenkin minun on vaikee puhua kavereitteni kanssa näistä asioista... ja nyt illasta kun mittasin äsken uudestaan lämmön niin oli 37.5 mitä mä teen tiedän testi pitäs tehämut en haluis vielä

Yhteistyössä